Atmosferiniams varikliams kelt galią yra tik vienas pagrindinis būdas - didinti kubatūrą

arba naudoti spec kurą, o ne 95 benziną, bet vėlgi, kažin ar antras golfas įgaus kosminį pagreitį tokiu būdu

o vat jau turbininiams varikliams galią kelti - vieni juokai

įdėjai turbiną našesnę, interkūlerį, purkštukus bei kuro siurblį ir ECU perprogramavus - ir te tau, prašom, iki 50% nuo buvusios galios dasikelt galima

kai kuriais atvejais - gal ir daugiau

tik paskui nereikia stebėtis, kodėl variklis taip greitai sudilo/nuduso

nes realiai visos autogamyklos turbininius variklius gamina su galios atsarga, tai va tos atsargos dėka ir galima pasikelt iki max

čia kaip ir vw kažkuriems golfams gamino vieną ir tapatį benzininį variklį, tiesiog vieniems modeliams buvo apribota galia, kitiems - ne

ir ko pasekoje kaina skyrėsi

protingesni ėmė silpnesnį ir patys pasikrapštę (bei dasipirkę reikiamas dalis) pasiekė brangesniojo modelio variklio galią
