
 Tarkim ant n7q variklio (100kw) užkabinus low pressure turbo gaunama 20% daugiau galios (120kw). O dėl sunkumo, tai čia nuo variklio ir vietos po kapotu priklauso. Vieniem lengviau, kitiem sunkiau. Civikam kiek žinau lengvai uždeda. Renuškėm negirdėjau kad kažkas išvis tai būtų daręs
 Tarkim ant n7q variklio (100kw) užkabinus low pressure turbo gaunama 20% daugiau galios (120kw). O dėl sunkumo, tai čia nuo variklio ir vietos po kapotu priklauso. Vieniem lengviau, kitiem sunkiau. Civikam kiek žinau lengvai uždeda. Renuškėm negirdėjau kad kažkas išvis tai būtų daręs   Įpurškimas ar dar kažkas nepadaro variklio be turbo neatmosferiniu, nes kuro padavimo sistema čia ne prie ko.
 Įpurškimas ar dar kažkas nepadaro variklio be turbo neatmosferiniu, nes kuro padavimo sistema čia ne prie ko.




 matai kaip ir visad loja visur tie daugiausia kas net nebande,ar nedare.
 matai kaip ir visad loja visur tie daugiausia kas net nebande,ar nedare.

 arba naudoti spec kurą, o ne 95 benziną, bet vėlgi, kažin ar antras golfas įgaus kosminį pagreitį tokiu būdu
 arba naudoti spec kurą, o ne 95 benziną, bet vėlgi, kažin ar antras golfas įgaus kosminį pagreitį tokiu būdu  o vat jau turbininiams varikliams galią kelti - vieni juokai
 o vat jau turbininiams varikliams galią kelti - vieni juokai  įdėjai turbiną našesnę, interkūlerį, purkštukus bei kuro siurblį ir ECU perprogramavus - ir te tau, prašom, iki 50% nuo buvusios galios dasikelt galima
 įdėjai turbiną našesnę, interkūlerį, purkštukus bei kuro siurblį ir ECU perprogramavus - ir te tau, prašom, iki 50% nuo buvusios galios dasikelt galima  kai kuriais atvejais - gal ir daugiau
 kai kuriais atvejais - gal ir daugiau  tik paskui nereikia stebėtis, kodėl variklis taip greitai sudilo/nuduso
 tik paskui nereikia stebėtis, kodėl variklis taip greitai sudilo/nuduso  nes realiai visos autogamyklos turbininius variklius gamina su galios atsarga, tai va tos atsargos dėka ir galima pasikelt iki max
 nes realiai visos autogamyklos turbininius variklius gamina su galios atsarga, tai va tos atsargos dėka ir galima pasikelt iki max 
 ir ko pasekoje kaina skyrėsi
 ir ko pasekoje kaina skyrėsi  protingesni ėmė silpnesnį ir patys pasikrapštę (bei dasipirkę reikiamas dalis) pasiekė brangesniojo modelio variklio galią
 protingesni ėmė silpnesnį ir patys pasikrapštę (bei dasipirkę reikiamas dalis) pasiekė brangesniojo modelio variklio galią 

 Grubiai tariant tuo ir skiriasi atmosferikas nuo turbininio
 Grubiai tariant tuo ir skiriasi atmosferikas nuo turbininio  

 o kaip istikro ir nesuprantu:-D
  o kaip istikro ir nesuprantu:-D

 kažkada berods net pats BMW buvo pagaminęs bolt-on turbo ant savo Z3, bet kiek žinau nedaug tokių variantų buvo parduota
 kažkada berods net pats BMW buvo pagaminęs bolt-on turbo ant savo Z3, bet kiek žinau nedaug tokių variantų buvo parduota 



 o  jai swajojent,koki modeli patis jimtumet kad paskraidyt ? Aisku nekalbant apie bugatcius,ferarius:-D
 o  jai swajojent,koki modeli patis jimtumet kad paskraidyt ? Aisku nekalbant apie bugatcius,ferarius:-D
 O šiaip norėčiau volvo s60 3.0 T6 AWD kur nuo 2010 metų eina
 O šiaip norėčiau volvo s60 3.0 T6 AWD kur nuo 2010 metų eina 

 o man tai ir antri golfai 2l smagus ir treti 2.8 tenkintu. O seip audines s arba v8  tos karves tai smagios.
 o man tai ir antri golfai 2l smagus ir treti 2.8 tenkintu. O seip audines s arba v8  tos karves tai smagios.

 ramiai važiuojant turėtų sutilpti į 9,8l/100km, o spaudžiant dugnais - pasiekti 412kwh ir 700nm
 ramiai važiuojant turėtų sutilpti į 9,8l/100km, o spaudžiant dugnais - pasiekti 412kwh ir 700nm 


 man iswis silpnybe audynem coupe senutem . tom ubagem 90 quotro .uh tokiu metu senu bet sukasi tai kaip isprotejusios.bet sunku rasti dabar uzlaikytu arba kainos uzlenktos ir neina ikast
  man iswis silpnybe audynem coupe senutem . tom ubagem 90 quotro .uh tokiu metu senu bet sukasi tai kaip isprotejusios.bet sunku rasti dabar uzlaikytu arba kainos uzlenktos ir neina ikast  



Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių