1994 turėjau dvi. Prariedėjus tiek kilometrų pagrindiniai gedimai (pas abi):
1. Duslintuvas prie kolektoriaus per sujungimą lūžta (kur du varžtai ir spyruoklės). Normalūs šeimininkai prisižiūri ir laiku įsivirina gofrą;
2. Mėgsta apsitepaluoti. Tiek pirmoj tiek antroj buvo bėdos nes salnikas prie dėžės leido ir salnikas prie diržų;
3. Rūdys puola labai. Labiausiai saugok arkas gale ir slenkščius. Jų nenori niekas tvarkyti. Priekiniai sparnai pofig, pasikeisti 20min;
4. Kiek bekeistum apatine variklio pagalvę, ar nauja ar sena - kulysa vis tiek šokinėja. Reik prisipurkšt poliuretano ir tada ramu;
5. Po žiemos neretai tenka ABS laidus apsižiūrėt;
6. Mėgsta nukepti galinio lango šildymas. Susitvarkai ir vėl nukeepa, kol naujo laido neprasivedi saugyklinėj. Jei nebijai elektros - 30min darbo;
Pliusai:
1. Dalys gerokai pigesnės nei pvz BMW3 1993;
2. Vietos daug, priekyje, gale. Išimi sedynes ir beveik universalą gauni;
3. 66KW puikiai draugauja su dujom 1 kartos. Jei paskirstymo dangtelis švarus, babyna negauna drėgmės, o mišinys daug maš tvarkingas - visiškai nešaudo;
4. Gali pikti 95, 98, 98E15, 98E25, dujas - jokių detonacijų;
5. Mieste valgo daug, bet autostradoj beveik oru važiuoji.

6. Kondiškė nebloga, bet girdėjau 66KW varikliui ji kiek per didelė našta. Ant dujų ypač.
Apie mane: - mano darbas, - mano hobis, o - pašaukimas.