Greitaeigis reduktorius toje dezeje

siaip reikia atsikratyt iprocio greit junginet pavaras ir vaziuoja normaliai, su meistru deziu snd analizavom, parakem, pirmos pavaros normalios, ir tolyn ilgeja.
Pliusai:
Trasoje isvystomas didesnis greitis
Mazesni sukiai, del to turim eigos netik toliau begetis, bet ir konfortas didesnis kada vaziuodamas 140 negirdi variklio

nebaubia jis... ties 100 isvis jis atsiputes ir jausmas jog uzgesintas

Beabejo kuro sanaudoms atsilieps
Minusai
Reikia ilgiau laikyt neperjungiant pavaros, kol pasieki reikiamus sukius
Vaziuojant trasoje tvarkingai 90-100 gali pritrukt galios aplenkt kita automobili, todel gali tekt persimest i 4...
sita pavazinesiu ir pamatysim, bet vaziaujant greiciau reikia nepamirst jog turiu daugiau eigos begejimuisi

Man pliusas tame jog mano varikliui lyginant su aukstasukiais reikia maziau kelt tachometra tam jog isvystitu max galia, todel ilgesnes pavaros nera totalus peilis :]]
Mieste pratinu snd save neskubet perjubgt pavaros, palaukt tinkamesniu sukiu, tad bedos nematau, atrodo vangumas dingsta
