Viename is temu radau parasyma: "Kad normalūs meistrai sako birbinimas ant laisvo yra mitas ir varikliui daugiau žalos be apkrovos".
Man tai kazkokia nesamone totali
Esme tik ta, kad variklis dirba ar vaziuojant ar stovint ant laisvu lygiai taip pat. Duodi gazu, dideja apsuku skaicius (cilindrai greiciau kilnojasi).. Kiekvienas pakilimas gauna savo dali kuro ipurskimo, tepalo ir t.t. Stovint visko reikalauja maziau, tai ir kol saltas tepalas, tai uztenka tiek, kiek jo paduodama. Jei vaziuoji ant salto variklio, variklis viso reikalauja daugiau, o kadangi tepalas buna sutirstejes, jo gali tiesiog neisstenet tiek paduot kiek reikia ir gaunasi dirbimas ant "sauso".
Tarkim turi maziuka dirbanti cilindriuka, ilga slanda pripildyta tirsto tepalo Paleidi cilindriuka, kad jis pradetu dirbti lietom apsukom ir lietai puciant su zandais slanga aprupini cilindriuka tepalu Ir kuo toliau, tuo labiau cilindriukas pradeda greiteti, bet kartu ir labiau tau reikia ipusti tepalo... Galu gale cilindriukas tiek isibegeja, kad tu jau pusk neputes, nes greiciau apsibezdesi bestenedamas, nes tiesiog nepaputi to tepalo, nes jis yra per tirstas, o cilindriukui reikai vis daugiau. Gaunasi taip, kad akys issipucia nuo putimo, cilindriukas sprogsta negaves pakankamai tepalo, issitasko visa chata, mitu griovejas traumpunkte be akiu ir su puse cilindriuko kaktoje
Tei va... Siltesnis tepalas, lengviau paduodamas, geriau taskosi ir geriau tepasi. Lietai dirba variklis, maziau ir tepalo reikalauja.
Ar ne teisingai mastau? Tiesiog man logiskai neisnesa ka turi omeny tie "normalus meistrai".