Va šiandien pasikeičiau intercoolerį

Kaip anksčiau minėjau maniškis buvo apsitepalavęs, tai nupirkau naudotą už 100 Lt, bet tikrai idealios būklės lyginant su maniškiu, nes pas mane pora vamzdelių jau buvo išsipūtę (paskui įdėsiu fotke).
Dėl ardymo procedūros, pirmiausia reikia nusiimti dugno apsaugą, atsisukti posparnius prie bamperio (kad būtų galima nuimti bamperį), tada nuimam bamperį (du varžteliai iš apačios vienoje ir kitoje pusėje), prieš tai atjungus priešrūkinių šviesų laidus. Toliau atsidarius kapotą nuimti groteles, plastmasinę apdailą iš priekio ir kairės pusės. Tuomet išimti žibintus (du varžteliai iš viršaus ir vienas iš šono). Tada liko atsukti tą skardą kurioje yra kapoto atidarymo sklendė (du varžteliai viršuje du žemiau šone, vienoje ir kitoje pusėje, bei vienas iš priekio). Kad nusiimtų reikia atkabinti laidus ir kapoto troselį. Dabar kai iš viršaus gerai matosi sukabinti visi trys radiatoriai, galima nuimti ventiliatorių, atjungus 2 fyškes ventiliatoirus išsitraukia į viršų. Dabar geriausiai būtų numauti, tą storą guminę intercoolerio žarną iš turbinos (aš ją nuėmiau visai, o metalinio vamzdžio nejudinau), taip pat kitoje pusėje numauti plastikinę žarną ir palikti kaboti).Tuomet iš priekio apačioje reikia ištraukti 4 metalinius užkabinimus, kuriais fiksuojasi kondicionieriaus radiatorius prie intercoolerio ir intercooleris prie variklio radiatoriaus. Dar apačioje abiejose pusėse yra po kaištį kuris įtvirtina variklio radiatorių į kėbulą, juos taip pat reikia ištraukti, kad būtų daugiau laisvumo. Tada kilstelim kondicionieriaus radiatorių viršun, kad atsikabintų nuo intercoolerio "ausų" ir paliekam kaboti (dešinę pusė reiktų prisegti kur, nes ore nenori kabėti

) Dabar variklio radiatorių reikia stumtelti variklio pusėn, o intercoolerį kelti viršun ir atsargiai ištaukti. Va tokia procedūra, o surinkimas atvirkščia tvarka, neskubant darbo apie 4 valandos
