Runce » Ant Bal 26, 2011 10:47 am
Dėl tvirtinimo kaip ant velso padaryta - galiu pasakyti,kad nieko sudėtingo ten..ten paimti dviejų diametrų vamzdžiai,storasis toks,kad tiktų ant bumbulo,plonesnis - kad tiktų vėliavos kotui,sumauti vienas į kitą ir suvirinti abu,užmovus ant bumbulo iš šono veržiama varžtu ir tiek..įsiveržia ir laikosi,užtenka..tik va problemėlė yra tokia,kad buvo daryta pagal konkretų bumbulą,o kadangi bumbulų yra visokių dydžių,tai ant mažesnių jau nebeužtenka įveržimo varžto eigos,nebeprisiveržia.tiesa,vamzdis kuris maunasi ant bumbulo,yra išpjautas vienoje pusėje,kad užsimautų giliau nei iki farkopo lenkimo,kur nueina į kėbulą..gal suprasit apie ką kalbu.ta prasme kad užsimautų ne tik ant bumbulo,bet ir ant tos dalies kur bumbulas pritvirtintas,tada atsiranda šononis stabilumas,ta prasme jei atsilaisvintų priveržimo varžtas,vėliava nenukrypų į šoną,išpjova užsimovusi ant bumbulo tvirtinimo,neleidžia nukrypt į šoną.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota
