Runce » Ant Rgs 06, 2011 9:24 am
o laidai pajungti prie elektrinės dalies?(prie tos kur pririšta prie vamzdžio).Jei prijungti,tada pasikvieti kokį draugelį,užvedi mašiną,leidi jai sušilti iki darbinės temperatūros (arba pravažiuoji kažkiek),tada vienas žiūri į tą elektrinę dalį,kitas tuo metu spaudžia gązą iki maždaug 4000 apsukų ir taip kelis kartus.Jei EGR'o elektrinė dalis gera (veikiantgi),tada sukėlus apsukas tas štokiukas viduryje turi vaikščioti(3 pozicija),Jei to nedaro-vadinasi neveikia ir todėl jis atjungtas (pririštas prie vamzdžio)tada tik keitimas arba važinėti taip kaip yra,nes tas "malonumas" nemažai kainuoja.Antras dalykas,jei apžiūrėjus elektrinę dalį paaiškės,kad ji veikianti-tada krapšyti reikia lauk tą dalį kuri likusi įsiurbimo kolektoriuje(2 pozicija),rasi laaabai daug mauro viduje,gerai išvalyti viską ten reiks.Valant pačio įsiurbimo kolektoriaus angas,stengtis,kad tas mauras nekristų į kolektoriaus vidų (krapšyti jį laukan reikia) nes tada to brudo motoras gali įsiurbti vidun,o to pasekmės neprognozuojamos.Kolkas tiek žinių.Sėkmės.Tiesa,labai atsargiai patariu elgtis su tom tvirtinimo auselėm,nes jos aliuminės ir labai greit lūžta,nes tik už jų galima "išprašyti" mechaninę EGR'o dalį lauk iš kolektoriaus.Dar noriu nuteikti,kad bus daug keiksmų kol jį ištrauksi,bus jis ten tau prikepęs,kainuos nemažai pastangų jį ištraukti.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota
