stai toki parsivariau

fotosesija 
ir kimbam i darbus.bandom atskirti vaziuokle.visi varztai po apacia.tai reikia kazkaip apversti jy 
 ir stai vuolia  
 
vienas darbas atliktas.kebulas i metala o vaziuokle isardoma dalimis ir sudedama ant garazo laukti savo eiles.
nu tai ka,kimbam prie sekancio

 naparnik 
truputi is priekio kaip atrodo variklis

visko is eiles nefatografuoju nes zinot ,kai dirbi nevisada tas galvoje

detaliu staliukas

nebereikalingos detales

sankabos diskas visiskai sudiles.feredo beveik nerasta.net kniedes sudilusios

truputi spalvu
pries:

po:

pries:

po:


pirmoji galvute.matosi manau kad sandarumo nebuta

viskas plaunama.net su dantu sepetuku

tikriname voztuvu sandaruma ar uzdaromos visos kameros

palaikius net 2min pradejo teketi upelis per isiurbimo voztuvus.imame juos lauk ir trinsime.foto nera kaip triniau bet jej idomu bus galesiu paaiskinti kas naudojama ir kaip.laiko iseina bet savo darbas yra savo

antroje galvuteje visi voztuvai buvo nesandarus.tai slifavau 6 voztuvus apie 8h
kadangi tarpines senosios nuo cilindru suplysusios buvo.ir cilindrai nebuvo reikiamu atstumu pakile nuo bloko tai panarses suzinojau kad ir tinka storas kartonas.tai darome tarpinikes .prireiks plaktuko ir kartono.bei seno cilindro kad dorma isgaut.ant naujo nedaroma nes kad nepazeisti kampu.uzdedame popieriu ir kalame aplinkui



ir stai rezultatas

namu darbo irankiuks uzmauti cilindrus.ziedu suspaudejas .

ir stai jis vietoj

ipusejus surinkimui


ir stai viduje

pirmieji bandymai pakurt
nu kolkas tiek.
projekto darbininkai

aciu uz demesi
 
	
	