Prirasysiu daug.. nes jau sita priemone naudoju 2 karta, tik kad db lagunoje..
Pirma karta naudojau golf 3 1.9 sdi. Turejo jis labai mazai galios tik 47kw, nusipirkau 96 pabaigos su 300 000km ant spidometro. Kaip ir visi nusipirke auto keiciau tepalus ir iskarto pavaziaves iki darbines temp susipyliau xado. Nelabai ka ir tesupratau po 1 pylimo, po 2 variklis tyliau dirbti pradejo ir traukti geriau, o po 3 situacija kartojosi. Prie atsistaciusios galios greitai pripratau tai pagal tuos 47kw tai jis trauke gerai, taip sakydavo keleiviai. Tepalo nevalgydavo niekada, nezinau kaip buvo pries tai nes iskarto kaip rasiau pyliau xado. Dar i pavaru deze buvau viena supyles, po kiek laiko pastebejau, kad sklandziau lyg geriau "slysdamos" pesijungdavo pavaros. Vazinejau 3 su puse metu. Db jau anglijoje sedu, su juo mano buves bendradarbis vazineja pusantru metu, sako 100km 5 litrai ir ne daugiau, jei vaziuoji ne daugiau 100km/h, vasara tepalo nedegina ne laso tik db ziema truputi degina kadangi kaip lietuvis veltui gauto 15w40 isipyles, kuri siaip autobusam pila
Cia kas supranta ziema jis tampa per tirstas ir ziedai nebenuvalo nuo cilindro sieneliu.
Dabar pries menesi nusipirkau laguna 2004 angliska varianta, 112 000 myliu 1.9 dci 88kw. Kai parsivariau kaimynas isejes sako ar pas tave benzas? sakau dyzelis. Jam mat pasigrdo, bet mano ausiai variklis paprasciausiai graziai dirbo. Istorija ta pati, po 1 nelabai ka pajutau, 2 pyliau greitkelio aiksteleje ir po kokiu 70 myliu pasiutes ant pedalo pajutau, kad dar geriau traukia. Praejusia sav supyliau 3 xado tubika ir kiekviena diena man atrodo, kad ji vis geriau traukia, nes as to 1500 km dar nenuvaziavau. I variklio triuksma ir vibracija nekreipiau demesio, kol jus man su sia tema dabar nepriminete. Variklio garsas dar tylesnis tapo, daugiau girdisi kaip pukstukai klaksi
vibracija taip pat mazesne ir apmastes galiu teigti, kad ekonomiskesne tapo jei nelakstau..
O jei is kitu patirties, visi pasakoja ta pati kaip ir as. tik vienas kaimynas i angliska 2.0 16v vektra po apdirbimo kaskart pakeites tepalus pildavo po 1 xado (kiek pamenu jis tepalus retai keisdavo ne pagal norma, jo teigimu bendzinui tepala gali ilgiau nekeist jei dar 1 xado ipili), ir po to tvarkydavo galvos tarpine. taip 3 kartus
kai nebepyle xado pakeites tepalus, uzmirso ir variklio galva. Taigi mes logiskai isgalvojome, kad per daug sukeldavo kompresija ir prapusdavo jam tarpine. Reiskia padauginti negalima.
Pries kokius
9 metus dar profkeje, kadangi mokiausi automechaniko amato fizikos mokytojas uzsimine, kad savo auto vazineja su dujomis ir mes pradejome jam sakyti jog dujos varikliui nera gerai. As nieko apie xado nebuvau ne girdejes, jis pradejo pasakoti jog naudoja kazkokia mikro keramika. Jis su trupuciu istorijos papasakojo apie ja. Japonai buvo sukure keramikini varikli ( ar metalo keramikos kaip cia pavadinti nebezinau) kuris teorskai buvo amzinas, bet per brangus kad butu realus. Tad todel dabar turime Metalo keramika. Fizikos ziniomis metalo keramika yra 10 kartu stipresne uz pliena, o metalo keramikos i metalo keramika trintis yra 20 kartu mazesne lyginant su metalu i metala. Bent jau tokias zinias as is tos pamokos isinesiau. Va is kur didesne ekonomija, mazesne vibracija.
Kai dirbau vieno miesto autobusu parko garazuose, ten buvo tekintojas-slifuotojas. Ten pamaciau kaip atrode alkuniniu velenu slifavimo stakles, man ispudziai buvo didziuliai, kai pamaciau kaip juos slifuoja. Bet karta jis buvo uzejes i musu restauratoriu kambari ir kazkas buvo uzvedes kalba apie ta papilda. Taigi jis pradejo pasakoti kad apturejo viena toki velena. Sake, kad kakliukai atrode kaip nulakuoti (gelsvi), ir vos nepridejo i kelnes kol "nuskuto" ta sluoksni, nes akmens garsas slifuojant buvo toks baisus, jog atrode, kad akmuos skils. Kiek pamenu slifavimo stakliu akmens skermuo buvo apie 2metrus ir man tada atrode ispudingai.
Tiek mano ziniu ir patirties..
I don't drive fast, I use to fly slow..
Renault Laguna DY-MIQUE 1.9 dCi 88kw
Wolksvagen Golf3 1.9 sdi 47kw parduotas