irmiss rašė:Sveiki, tema sena, bet man patapo aktuali. Ieškau pirkti Renault Scenic, ne Laguna, bet varikliai tie patys. Gal atsirado turinčių automobilius su 1.9dci (96kw) ir 2.0dci (110kw) varikliais? Ar verta rinktis šiuos naujesnius, ar geriau pasilikti prie 88kw? Čia didžiausias klausimas dėl FAP ar jis linkęs užsikimšti ir pridaro bėdų varikliui, ar lengvai operuojasi?
Beje gal galite patarti ką apsižiūrėti prieš perkant automobilį su 88kw, ar yra kokių blogo variklio požymių, tarkim dūmai iš tepalo užpylimo angos ar kas kita? Kiekvieno automobilio į servizą nenuvešiu, tai nors kiek reikia ir pačiam apsižiūrėti.
Nusipirkus betkoki auto su kietuju daleliu filtru, ji reikia operuoti iskart, nelaukiant pasekmiu... O paskui ir saukia purkstukai uzsikoksavo, turbina "sudege"... Siaip pakalbejus su zmonemis, kurie remontuoja siuos naujuosius 2.0DCi variklius, kazkodel tai jie nelabai gerai atsiliepia apie juos... Sako jog 1.9DCi geresni buvo. Realiai pats maciau savo akimis, jog 200 000km tikros ridos variklis sudiles 50%... Viskas del to ilsnegvinimo ir ispiginimo bei performanco. Nors ka kalbet, nori gero dyzelio, lieka tik Peugeot arba Citroen, nes gaila, bet Renault nelabai sugeba dyzelius gerus daryt (t.y. patvarius kaip kad kox Peugeot 2.0HDi 79kW). Aisku, kaip priziuresi, taip ir turesi, bet deja, tas tupas 30-40 tukstanciu tepalu keitimo intervalas pas dylerius priveda prie to, jog second hand rinkoje masinos su nujotais varikliais, gal ir ne del pacio padarymo, o del perilgu prieziuros intervalu. Tipo "LOW RUNNING COSTS"...