MariusM » Pen Sau 21, 2011 12:54 pm
ir stabdymas su avarniu isijungimu priklauso?. Jeigu funkcijos vienodos, tai kodel kaip sako netinka blokas kitokiu kodu? As manau turi tikti ir manau, kad keiciant kita bloka su kitokia raide, reiketu paziureti kaip kodas nuo vairo kampo daviklio. Jei idetas kompas nepasileidzia, reiketu uzdeti nuo tos pacios masinos kampo davikli. O ratus suvesti galima paciam- vaziuojant 45km/h sukineji vaira iki galo is vienos puses i kita. Taip darius su tik bloko keitimu, pamatyti galima sistema adaptuojasi, ar reiksir vairo kampo daviklio nuo tos macios masinos nuimti kaip blokas nuimtas.[/quote]
iš tikrųjų ratus taip įmanoma suvesti, kad kompas juos aptiktų ir rodytų slėgį?[/quote]
jei kalbi apie padangu slegio kontrole, tai kitoks budas. Kiek Wolksvagene tai pripustam ratui po ispejimo, kad nuleido padanga, reikia pravaziuoti 50km atstuma ir per sia atkarpa neturi buti greitis nemazesnis 15km/h. Tokiu budu adaptuojasi. Bet cia RENAULT ir programa gali buti kitokia.
Darbo metu užsiimant tuo, kuo negalima, puikiai vystosi regėjimas, klausa ir budrumas.