Mirštant turbinai

Mirštant turbinai

Standartinė Runce » Šeš Spa 10, 2009 11:03 am

Pagrindinis signalas,kad turbina eina į pabaigą,tai padidėjęs tepalo suvartojimas,daugiau kaip 1,0-1,2 l/100km.Tam,kad įsitikinti ar tikrai kalta turbina,dėl to,kad mažėja tepalo lygis,reikia atjungti šlangą einančią į įsiurbimo kolektorių ir oro filtrą.Jeigu turbinos ašelės sandarinimo žiedeliai susidėvėję,ant išėjimo iš turbinos,šlangoje rasit daug tepalo,ypač jeigu šlanga gofruota.Turbinoje taipogi gali būti susikaupę tepalo,netgi galite rasti balutę prie turbinos įėjimo.Taipogi reiktų nepamiršti,kad tepalas į turbiną gali atkeliauti ir iš karterio,per alsuoklį,tada vadinasi per didelis tepalo slėgis karteryje,susidėvėję žiedai.Tokiais atvejais būna labai sunku nustatyti iš kur turbinos padavime tepalas,ypač nedirbančiam varikliui.Apžiūrint turbiną,ašelės laisvumas negali būti didesnis nei 0,3mm,o ant sparnuotės ir turbinos korpuso negali būti jokių žymių,kad sparnuotė bent šiek tiek lietėsi į korpusą(taip pat sulinkusių bei palūžusių sparnelių).Turbina su sulankstytais ar lūžusiais spaneliais jau yra neremontuotina,ją reikia keisti kita,nes tai byloja apie ašelės linkimą ar susidėvėjimą.Reiktų paminėti ir tokią situaciją kai turbina sugedusi,o automobilių reikia važiuoti.Yra net keletas tokios problemos sprendimo būdų,bet paminėsiu paprasčiausią.Tokioje situacijoje pagrindinė užduotis yra neleisti tepalui patekti į variklio oro sistemą(į įsiurbimo kolektorių) per subirėjusius turbinos ašelės žiedelius.Variantas neardant turbinos:reiktų užglušinti tepalo padavimo turbinai vamzdelį.Variantas kada turbina išardyta:reikia įdėti pertvarą tarp turbinos išmetamų dujų ir isiurbiamo oro(tokią apvalią plokštelę),žodžiu atskirti išmetamas dujas ir įsiurbiamą orą,kad tepalas nepatektų į įsiurbimo kolektorių,bet tokiu variantu tepalas eis lauk per išmetimo sistemą.Kartais būna ir taip,kad turbina išimama visiškai,į jos vietą dedamas specialus išmetimo vamzdis,ir prailginamas oro paėmimas,bet tada žymiai sumažėja variklio trauka.Tokiu variantu variklis dirbs kaip paprastas dyzelis,tik trauka nukentės,nes pas dci variklius yra sumažintas suspaudimo laipsnis.Kitais atvejais trauka mažės tik tiek kiek pjausis išmetimas su įsiurbimu.Jei ką ir pamiršau..prašom papildyti.
Kaip kuo ilgiau išsaugoti turbiną?Tepalus,filtrus keisti ne kaip rodo prietaisų skydelis,o kas 10 000-12 000 km,psitikrinti katalizatoriu,kad nebūtų užsikišęs,sustojus iškarto negesinti variklio,leisti ataušti turbinai,apie 10-30 sek.,esant šaltam varikliui negainioti.Taipat gerai būtų patikrinti tepalo padavimo į turbiną vamzdelį,kad nebūtų užsikimšęs(čia tik nusipirkus mašiną)
Taip pat galima šiek tiek pasiskaityti čia http://www.zr.ru/articles/54243/
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Grįžti į Variklis

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

cron