Pastovejo apie 30min, atejau idejau kortele ir uzsivede...pravaziavus vos 1 ar pusantro kilometro pradejo grybauti elektronika, ismete kone visas klaidas prietaisu skydelyje (ABS, ESP, akumo simbolis, pakaitinimo zvakes ir visa kita....) spidometras nustojo dirbti, strelyte nukrito ir retsykiais pakildavo... ijungi posuki, rele lyg suveikia, skydelyje nerodo ijungto posukio...zodziu kazkokios pievos...
davaziavom iki vilniaus akropolio, grizom atgal prie masinos ir visiskai nepajudejom is vietos....kortele idedi, degimas atsiranda, spaudi mygtuka, rele suveikia taciau iskart viskas gesta net ne trupucio nepasukus variklio.....
po kazkurio laiko net idejus kortele degimas dingdavo is karto....
Pakeitem akuma...uzsiveda, viskas gerai, taciau kai tik spaudi akseleratoriaus pedala paneleje uzsidega akumo simbolis...stabdant, nespaudziant akseleratoriaus arba ant laisvu apsuku jokios klaidos nemeta, taciau net esant siltam (darbines temp) varikliui apsukos nekrenta iki 900 pastoviai apie 970 - 980 aps/min ir toks jausmas kad vriklis pulsuoja su tam tikru periodiskumu....
Kame cia reples, pasidalinkit nuomonem, ant nosies vestuves, reikalinga masina reikalus tvarkyti, tai cia dar va koks sudas su ja isejo... visa reikala sugadino....
Jei ja uzkurus atjungti akuma (ar bent viena klema) jei tvarkingas ir veikiantis generatorius, variklis turi dirbti kaip suprantu nes maitinima gauna nuo generatoriaus.... ar tokiu tirkinimu daryti geriau nepatartina, nes uzlinks kompas? Diagnostika beda isaiskintu?Statistika: Parašytas Callcis — Tre Rgs 19, 2012 6:41 pm
]]>