1. jau po automobilio pirkimo praejus kelioms dienoms uzvedus pradejo gazuotis variklis. apie 2000aps/min. kelis kart uzvedus dingdavo, po to pradejo daznet. Diagnostika rode sklendes valdymo klaida. staciau skelnde ir is savartyno ir nuo vaziuojancios masinos - lygiai tas pats. atidaviau masina i "Rolinda" pakeite variklio valdymo bloka. menesi vazinejau be problemu. po to vel tas pats tik kad klaida meta kita (vienas is dvieju sklendes potenciometru). Laidai nuo sklendes iki valdymo bloko sveiki, ant sklendes jungties kontaktai palenkti (geresniam kontaktui). Tai ko dar atrodo truksta? pagaliau nusipirkau kita skelnde. 4 dienas viskas buvo tvarkoj, numyniau gal 230km., o po to vel ryte uzvedi ir gazuojasi. pavaziuoji kelis simtus metru, uzgesini, uzvedi ir dirba lygiai. turit kokiu minciu?
2. antra beda itariu kiek susijusi su pirmaja. pastoviai ant laisvu plaukioja apsukos. nuo 600 iki 850aps/min. isiurbimo kolektorius sandarus, lambda zondas veikia, ir misini reguliuoja, CO, HC idealus. vienintelis dalykas kuris kliuna tai pasijungus kompa trumpalaike ir ilgalaike kuro korekcija. parametras turi buti kuo arciau nulio ribos. pas mane jis rodo -42. dar ne vienoj masinoj tiek nemaciau
 Kuro siurblys paduoda 3.5 baru slegi. siaip kiek ir perdaug, nes gamintojo numatyta iki 3.1 bar. dvejoju pirkt ar ne kita siurbli su slegio reguliatoriais. man atrodo as greit tuoj susirinksiu dar viena laguna is savartyne pirktu detaliu
 Kuro siurblys paduoda 3.5 baru slegi. siaip kiek ir perdaug, nes gamintojo numatyta iki 3.1 bar. dvejoju pirkt ar ne kita siurbli su slegio reguliatoriais. man atrodo as greit tuoj susirinksiu dar viena laguna is savartyne pirktu detaliu 
 
 
	
	




 . dabar jau pusmeti atlaike be kvailysciu.
. dabar jau pusmeti atlaike be kvailysciu.  