Particulate Filter (katalizatorius)

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Ket Bal 18, 2013 7:55 pm

Nitrogex rašė:
BARAN rašė:beprotybe nesiseka man su tuo filtro isprogramavymu jis man vis kas 1000km. valosi :( jau pradejau keikti inzinierius kam kurti tehnologija kuri perbrangi nautoti paprastiem mirtingiesiem :(



Gal tu ir teisus :)


Mano asmeninė nuomonė šiek tiek kitokia.
Kai pirmus kartus susidūriau su filtro problemomis ir aš buvau nulėkęs pas meistrus paklausti dėl pjovimo. Šie žmonės pardavinėja duslintuvus ir kartu užsiima pjovimais. Tai jie patys pasiūlė susilaikyti nuo tokių darbų, nes paskui atsiranda įvairių bėdų, kurių paaiškinti nėra kaip. Pradeda mesti pranešimus, kurie tiesiogiai nesusiję su išmetimu. Sostenoje minėjo, kad filtras turi tarnauti tiek kiek automobilis ir tai mane kiek padrąsino. Aišku ta nežinia kaip toliau elgtis ir kokį sprendimą priimti tempė mane prie to, kad pirkti ne pirmojo gamintojo, bet antrų ar net trečių, nes kainų skirtumas buvo net iki keturių kartų. Skambinau ir Kauną italų gamybos filtro, jis prieš pusantrų metų būtų kainavęs apie 2000lt , kai sostenoje buvo nuo 5000-8000lt. Bet laimei vis pavykdavo išvalyti. Bet ir jei būtu koks sprendimas, tai tik išvalyti esamą ar dėti kitą naudotą ar naują ,bet jokiu būdu nepjauti. Visgi nemaža žmonių grupė kūrė šį daiktą mažinantį aplinkos taršą ir tikėtis, kad keli žmonės sugebės paimti ir išmesti jį tiek fiziškai, tiek programiškai nėra didelio pagrindo. Vėliau, gal būt. Kuo toliau, tuo daugiau automobilių pasieks mūsų rinką ir šie reikalavimai išliks, aišku kartu bus ir tobulesni tiek eksploatuoti, tiek remontuoti.
Teko bendrauti ir su kitais vairuotojais, kurie užsikišusį filtrą tiesiog išpjovė, nuvežė į plovyklą, ten dideliu slėgiu praplovė ir vėliau atgal įdėjo. Ir net ne vieną kartą tai darė. Teko girdėti pasiūlymų filtrą kaitinti krosnyje palaipsniui keliant temperatūrą, bet ar taip kas elgėsi, tai negirdėjau. Tad išeičių yra ir ne viena. Sakyčiau visiems reiktų savo patirtimi pasidalinti. Aišku, kad pirmieji kartai yra sunkiausi ir tenka aukotis, bet vėliau ši susidariusi situacija vis lengvės, kai bus išnarstyta iki smulkmenų.
Šiuo metu susodinu šeimyną į automobilį kas savaitę ar dvi ir lekiam kur tolėliau. Pravalau filtrą ;) ir pabūnu kartu su šeima. Kas savaitę, tai būtinai kaip prevenciją po palakstymų miesto gatvėmis. Taip smagu spustelti pedalą ;)

BARAN nusipirk naudotą filtrą ir dėk atgalios, tik ar programiškai sugebės pajungti. Galėsi patikrinti meistrus. Išmanančiam neturėtu būti problemų.
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė BARAN » Pen Bal 19, 2013 7:02 pm

irasai gamyklini softa surandi beda kodel iki isprogramavymo nesiregeneravo filtras ir uzsikiso tad lieka rasti srote filtra
LAGUNA GRANDTOUR ARIES
Vartotojo avataras
BARAN  
Dalyvis
 
Pranešimai: 113
Miestas: Klaipeda
Automobilis: Laguna II
Vardas: Andrius
Skype: andriush207
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Šeš Bal 20, 2013 5:54 am

Pa'googl'inau valiklius ir rezultatai vis malonesni, nei prieš keletą metų. Suodžių filtrų valiklių asortimentas didėja ir jų kainos krenta. Sprendimai tobulėja.

Štai, dar vienas valiklis TORALIN dizelinių suodžių filtrų valiklis. Jis įdomus tuo, kad jį galima įpurkšti per prieš filtrą esančio slėgio daviklio vamzdelį. Juk daviklio žarnelė lengvai nusiima nuo vamzdelio. Brangiausias purkštuvas, bet manau galima jį pakeisti kitu, pavyzdžiui sodininko.

TORALIN dizelinių suodžių filtrų valiklis ir purkštuvas

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Nuoroda kelių kalbų aprašymui

Tas pats aprašymas su tiesiogine nuoroda

Toralin priemonių kainos.
Ne į temą, bet yra ir EGR vožtuvo valiklis. Yra ir filmukas.
Paskutinį kartą redagavo GRU Šeš Bal 20, 2013 6:32 am. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Šeš Bal 20, 2013 6:28 am

Dar viena priemonė, tik pilama į kuro baką (įvairiomis kalbomis)

Protec DPF Super Clean ~80 lt (ebay)

To paties gamintojo kita priemonė, skirta išmontuotam filtrui išplauti.

Protec DPF Flushing Liquid ~100 lt (ebay)

Paveikslėlis

Garantuoti, kad ši priemonė veiksminga negalima. Manau prieš tai reikia paieškoti žmonių atsiliepimų, kad nekišti pinigų kaip į kiaurą maišą.

...

Papildau šios priemonės naujomis nuorodomis. Aprašymai anglų, rusų ir latvių kalbomis. Yra šių gaminių saugos lapai, tai rodo, kad priemonės turėtu būti rimtos.

http://www.pro-tec-baltija.com/

Protec DPF Flushing Liquid (rus)
Protec DPF Super Clean (rus)
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Tre Geg 01, 2013 8:10 am

Radau kaimynų BmwClub.ru puslapyje.

Priemonės skirtos įpurkšti per daviklio skylę prieš filtrą:
WURTH DPF DIESEL PARTICULATE FILTER CLEANER
Cartechnic Diesel - Partikelfilter - Reiniger
Priemonės atrodančios patraukliai dėl savo eksploatacijos. Nereikia net spec. purkštuko.

Priemonės skirtos pilti į baką (man toks būdas valyti visiškai nepatrauklus):
Liqui-Moly Diesel Partikelfilter Schutz
POWERMAX high performance DPF Power Clean
JLM DIESEL PARTICULATE FILTER CLEANER
Tunap 184 Diesel Particle Filter Treatment
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Pir Rgs 23, 2013 5:12 pm

Užtikau tinklapyje įdomios informacijos apie suodžių filtrą, gal būt tai bus tinkama kam nors informacija.

DPF Regeneration Information - Must read for all drivers of DPF equipped cars

Jei yra problemų šia kalba, pasinaudokite vertėju pvz. http://www.online-translator.com/Default.aspx/Site ir įrašykite toliau nurodytą nuorodą. http://uk-mkivs.net/forums/t/343695.aspx

HI All,

Found this this great article that should help explain the whole DPF life story, with common problems you may experience.

Maybe worthy of a sticky?

VAG DISESEL PARTICULATE FILTERS

Courtesy of David Bodily Volkswagen Technical Support Specialist

Diesel Particulate Filter (DPF)

Detailed below is important information outlining the function and features of the Diesel Particulate filter which all members of your team need to be aware of.

Diesel particulate filters are becoming more commonplace on diesel engines, particularly sizes 2.0L upwards. This is in order to reduce the exhaust emissions as required by European legislation.

The prime reason for a DPF is to reduce particulate matter entering the atmosphere. Particulate matter is found in the form of soot, which is produced during diesel combustion. The DPF traps most of the soot which would normally travel down the exhaust and into the atmosphere. The DPF can hold a certain amount of soot, but not a huge quantity and therefore it needs to go through a process called ‘regeneration’ in order to clear the soot loading. When the soot goes through a ‘regeneration’ process it will be converted to a much smaller amount of ash. The ash is non-removable. There are two types of ‘regeneration’, passive and active.

During long motorway journeys, passive regeneration will occur. This needs no intervention from the engine control unit. Due to the raised exhaust temperatures on a long journey (temperatures between 350 and 500°C), the procedure occurs slowly and continuously across the catalytic-coated (with platinum) DPF. The catalytic-coated DPF is situated close to the Engine, therefore the exhaust gas temperature is high enough (500°C) to ignite the soot particles. Due to this soot is burned-off and is converted into a smaller amount of ash.

Active ‘regeneration’ is when the ECU intervenes when the soot loading in the DPF is calculated to be 45%. The procedure lasts for about 5 – 10 minutes. Specific measures are taken by the ECU to raise the engine exhaust temperature to above 600°C, these include switching off the exhaust gas recirculation and increasing the fuel injection period to include a small injection after the main injection. The soot particles are oxidised at this temperature.

The ECU will trigger a regeneration process, if for some reason this is aborted, ie. customer slows down, stops etc, the process will be resumed when regeneration conditions are once again met, above 60km/h (38mph). This will continue for 15 minutes.

If after 2 attempts of 15 minutes, a successful regeneration has not been possible, the loading will increase. At 50% soot loading, the ECU will continue to maintain maximum exhaust temperatures of 600°C to 650°C to cause a regeneration process. The system will try to run a regeneration process for 15 minutes. If unsuccessful, the system will repeat this process for a further 15 minutes, if still unsuccessful, the DPF light on the driver display panel will then be lit.

The owners handbook states, the DPF symbol lights up to indicate that the diesel particulate filter has become obstructed with soot due to frequent short trips. When the warning lamp comes on, the driver should drive at a constant speed of at least 60 km/h for about 10 minutes. As a result of the increase in temperature the soot in the filter will be burned off. If the DPF symbol does not go out, the driver should contact an authorised Volkswagen repairer and have the fault rectified.

At 55% soot loading the DPF light is lit on driver display panel. At this point the customer should follow the advice in the handbook. If they ignore this information and continue driving the vehicle until the soot loading reaches 75% without successful regeneration, additional warning lamps will light up. At this point the customer will also be complaining of lack of power, etc.

At 75%, regeneration is still possible with the use of the VAS tester. Only when the loading is above 95%, is it necessary to replace the DPF unit.

Operating Status System Response

45% DPF Load Level 1
Normal Regeneration

50% DPF Load Level 2
Regeneration at maximum exhaust temperatures

55% DPF Load DPF lamp
Regeneration from 60 km/h onwards
("See operating manual")

75% DPF Load DPF, SYS and MI lamp
Torque limitation, EGR deactivation,

Regeneration via VAG tester only
95% DPF Load Replace the DPF Unit

The Warranty department has confirmed that if there is no fault on the vehicle and DPF regeneration has been unsuccessful due to the customers driving style and the customers failure to comply with the instructions in the handbook, DPF replacement will not be paid for by warranty.

Common causes for complaint

• Frequent short journeys – Regeneration conditions are not met.
Not recommended for sale in the Channel Islands and inner city driving.

• Customers who continue to drive the vehicle with DPF light on – Continued
driving with the DPF light on and without successful regeneration results in
excessive soot loading of the DPF, to a point where it is above 95% loaded.
At this point regeneration is not an option and replacement of the DPF is
necessary.

• Fault 18434 particle filter bank 1 malfunction – Common fault code. This does
not only relate to the DPF itself, but the entire exhaust gas handling system. This
can be caused by defective temperature sensors, pressure sensors, additive
system components (if applicable), poor connections, wiring issues, etc.

Important Information

• Before diagnosing a problem vehicle or attempting to perform an emergency
regeneration, it is important to obtain a full diagnostic log and read out relevant
measured value blocks. These MVB’s contain important information on the
condition of the DPF system and are essential in diagnosing the fault. When the
DPF light is illuminated, it does not necessarily mean that the DPF requires
regeneration. For further advice, please contact Technical Support with the
information from the diagnostic log and MVB data.

• If a problem vehicle arrives with the DPF light, the engine management light and
the emissions light on. If during your diagnosis and reading of relevant MVB’s,
you find that the soot loading exceeds 75% (but is still below 95%), an
emergency regeneration procedure must be performed with the VAS tester.
Further to this, the customer needs to be educated. They need to understand
why the lights have appeared on the dash panel. Their attention needs to be
brought to the owners handbook instructions, so that they are aware of what the
DPF light means and what to do when it appears. This should prevent
unnecessary repeat visits for regeneration purposes.

I have also found that as the car gets older 30K+ miles, you will notice that the regeneration takes place more often.

ALWAYS, check your oil before any long journey, as DPF regeneration can use a fair bit of oil.



Some questions and answers that may help;

Question: The glow plug symbol is flashing. Why? What should be done?

Answer: The DPF regeneration has not been completed during normal driving and now DPF has reached its maximum saturation at which it can still be regenerated. The limit value depends on variant and Model Year, but is in the range of 105% - 125%.Possible causes for this are:

a.) Frequent short distance journeys, i.e. high soot loading while at the same time regeneration of the DPF does not take place because the conditions necessary were not fulfilled.

b.) Frequent interrupted regenerations, i.e. the engine was switched off during regeneration. Applies to short journey drivers who have at least fulfilled the conditions for triggering regeneration. If the glow plug light flashes, the vehicle

a.) Engine running since start for longer than 2 minutes.
b.) Calculated saturation higher than 80%.
c.) Coolant temperature over 70°C for at least 2 minutes.
d.) No DPF-relevant faults stored in system.
e.) A defined vehicle speed threshold must have been exceeded (e.g. for >80% loading, 100 km/h)


Question: Under what conditions is regeneration interrupted/ended once it has started?

Answer: Normally when regeneration has been successfully completed, or:

a.) After a maximum regeneration time (20 - 25 min.).
b.) If the engine is switched off or has stalled.
c.) If the engine is left idling for a long time (5 - 10 min.).
d.) If 1000°C is detected by the exhaust temperature sensor.
e.) If during regeneration, a fault is detected on the components relevant for combustion (injection/intake system).

If a regeneration is interrupted once started but before it has been 50% completed, the glow plug lamp flashes on the next engine start (cold or hot) and regeneration begins again once the operating conditions (see 3) have been fulfilled.

Question: How long does complete regeneration take? a.) In the most favourable case? b.) In the least favourable case?

Answer: a.) Under constant conditions, i.e. the exhaust temperature necessary for regeneration always lies above the required value, for example during motorway/cross-country driving, the average regeneration time is 10 minutes.

b.) Vehicle conditions such as long down-hill descents, frequent driving in the low-load range (city driving, idling) allow the exhaust temperature to fall. If the conditions for triggering regeneration were fulfilled, the active regeneration time can be extended up to 25 minutes (depending on engine type). If complete regeneration is not possible within this period, the regeneration will be interrupted.

Question: How does regeneration affect the oil life?

Answer: On each regeneration or attempted regeneration, a certain diesel fuel amount is injected into the engine oil which reduces the oil life. If the "INSP" light in the instrument cluster comes on, the engine oil is exhausted and must be changed. Failure to do so could damage the engine.



Hope this helps you all!
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Pen Spa 04, 2013 3:14 pm

Prieš kelias dienas buvo suremontuotas gedimas, dėl kurio taip pat negali būti paleista regeneracija. Sugedo EGR vožtuvas. Vožtuvas elektrinis ir jis prijungtas tiesiai prie kompiuterio. 2 išvadai variklio maitinimui, 3 į potenciometrą, reikalingą sklendės pozicijai nustatyti. EGR klaidos mane lydėjo jau porą metų, bet jos nebuvo aktyvios. Meistrai jas išvalydavo ir po kiek tai laiko vėl iššokdavo. Keletą kartą buvo atsiradęs serviso ženklelis, bet tik keliom sekundėm ir šaltam varikliui (po nakties). Mano manymu priežastis tokia, kad suodžiai, bei dyzelinas per nesandarią sklendės ašies įvorę pateko į valdymo dalį ir susimaišęs su ten buvusiu tepalu sudarė lipnią tirštą masę, kuri pateko ir į valdymo varikliuką, potenciometrą, išplovė tepalą nuo krumpliaračių, kurie vėliau sudilo ir sulūžo. Vožtuvas neberemontuojamas. Įsigijau dėvėtą už 250lt ir išploviau. Meistrai įdėjo "naują", o senąjį išardžiau.

Radau kituose šaltiniuose vožtuvo kodus
SIEMENS :
A2C53025930 - 408 265 001 010Z - 408265001010Z
RENAULT :
8200 411 031 - 8200 507 299 - 8200 609 274 - 8200 630 740 - 8200 796 571 - H8200194323
8200411031 - 8200507299 - 8200609274 - 8200630740 - 8200796571


Susijusi tema: EGR valymas.

Įdėtose nuotraukose: EGR vieta variklio skyriuje, "Naujas" EGR vožtuvas nevalytas ir išvalytas, ir vėliau išardytas senasis.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo GRU Pen Rgp 04, 2017 3:19 am. Iš viso redaguota 4 kartus.
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Pen Bal 10, 2015 6:41 pm

_______Po EGR pakeitimo (2013m spalio mėn) pusmetį pravažinėjau be jokių rūpesčių. Regeneracija pasileisdavo važinėjant miesto režimu, todėl pražiemojau be vargo ir pirmą kartą. Bet 2014m balandį užsukau į degalinę, užgesinau variklį ir pripyliau pilną baką kuro. Įsėdau, užvedžiau, pajudėjau. Traukos neliko, pažiūrėjau į skydelį – jokių pranešimų. Toks jausmas, kad važiuoju apribotu serviso režimu. Taip važinėjau lygiai savaitę, kuro norma išaugo iki 9 litrų 100 kilometrų nuo pedalo spaudymo su viltimi, kad paspaudus daugiau, trauka padidės. Optimistas :) . Bet po 7 dienų pasileido regeneracija, ją pastebėjau su netikėtai atsiradusia nerealia trauka. Automobilis „raudavo“ ir nuo 1000 apsisukimų. Nėra taip buvę. Kuro norma pradėjo kristi akyse. Nelaimei, neilgai džiaugiausi, nes automobilis grįžo į normalų darbo režimą po sekančios regeneracijos.
_______ Sekantis siurprizas išlindo liepos mėnesį, kai netikėtai atsirado serviso ženklelis. Klaida „DF308 Clogged (blocked) particle filter“, meistras sako negerai, taip neturėtu būti. Laukė ilga kelionė, tai nutarėm išvalyti priverstinai. Kitą dieną išvažiavus iš miesto teritorijos už kelių kilometrų pasileido regeneracija . Filtras švarus. Na būna kai po priverstinio valymo reikia pralėkti, kad automobilis pats pabaigtų šią procedūrą „DF312 Speed request“. Vėl pasikartojo panašios bėdos rugpjūčio pabaigoje. Rugsėjį padažnėjo, galutinai strigti pradėjo spalio mėnesį. Bevažiuojant servisas ir klaidos „DF890 Movement drg* particle filter regen.*“ ir „DF308 Clogged particle filter“. Kažkokios nesąmonės. Važiuojant parodyti klaidą, kad tavo automobilis juda, kai turi stovėti.
_______Oficialus atstovas pasirodė silpnai, bet ačiū jiems, kad ėmė pinigus tik už pabaigtus darbus. Pakeitė termostatą su temperatūros davikliu, manėm, kad padės. Jis nestabiliai dirbo – svyravo temperatūra. Bet šis remontas negelbėjo. Na bent filtrą išvalė. Keistenybė – teko jiems priregistruoti purkštukus. Šiek tiek sumažėjo kuro norma. Pradėjom stebėti kas kelias dienas filtre besikaupiančių suodžių kiekį. Važinėjau atsargiai, kad kuo mažiau jų papultų išmetimo sistemoje. Pratempiau dvi savaites pasiekė ~45g, suodžiai kaupėsi tolygiai. Prikalbintas pakeičiau ir slėgio diferencialinį daviklį – nepadėjo. Daviklio kaina 370lt. Filtro mechaniniai defektai (įtrūkimai) atmesti, todėl nežinomybė tęsėsi. Pasikartojus DF308 ir pabandžius išvalyti priverstinai, kompas pakibo ties šia ir dar viena klaida. Bandymas imituoti, kad įdėtas naujas filtras, nei kitos atliktos procedūros klaidų išvalyti nepadėjo. Pakėlė rankas ir pasiūlė pjauti.

Paveikslėlis
Slėgio daviklis

_______Nutariau paieškoti kitų specialistų. Apsišaudęs patarimais autoparduotuvėse, nulėkiau pas visų minimą super specialistą. Padiskutavome su juo apie filtrą ir jo veikimo principus supratau, kad kažkiek išmano. Daug kalbėjo apie jo išpjovimą ir kad plovimas padeda tik labai trumpam laikui. Išgąsdino, kad mechaniškai pažeidžiamas – gręžiamos skylės viduje. Programinę dalį juk grąžinti galima, filtro ne. Prisijungė CLIPą, pabandė numesti esamas klaidas. Nepavyko. Meistro verdiktas – pjauti. Vizitinėje vien turbinimai ir raudonai perbraukti filtrai, katalizatoriai. Pamaniau, kad specializacija jų kita ir mums nepakeliui. Kaina 500lt. Nuvažiavau pas meistrus kurie gelbėdavo ankščiau, bet kaip patys sako turi mažiau patirties. Po paros atidavė automobilį be jokių serviso ženklų ir klaidų. Paminėjo, kad vėl teko registruoti purkštukus. Alyvos nekeitęs pravažinėjau su 7-is priverstinėmis regeneracijomis, tai nėra gerai. Todėl stengiausi daug nevažinėti.
_______Važinėjau iki 2015 metų sausio pabaigos su keistenybėmis. Jei ne serviso ženklelis, tai regeneracija vykdavo du kartus. Vieną dieną išsivalo filtras, kitą dieną ženklelis, kad filtras užkištas. Išvažiuoju į trąsą vėl pasileidžia regeneracija, lemputės užgesta ir 2 savaitėm ramu. Kitu kartu arba vėl servisas, arba regeneracija. Ir vėl du kartus. Važiuoju pas oficialius atstovus, sunkiai priima, bet priima. Bando valyti priverstinai, lieka 25 gramai. Kartoja – nepadeda (pagal tvarką turėtu kartoti po 2 valandų). Keistenybė vėl, paskutinė regeneracija vyko prieš 200km, kompiuteryje išsaugota informacija rodo, kad prieš 1000km. Pavažinėjau pora savaičių. Galvoju viskas. Važiuoju pas mažiau patyrusius. „Nepatyrę“ patarė nusipirkti naują kompą, nes kas vyksta nėra jokios logikos, aš su jais sutinku.
_______Naują kompiuterį atsiuntė iš Šalčininkų. Išimtas iš analogiškos Lagunos 2006, 1,9dci 96kW, variklio tipas F9Q758. Kaina 60eur. Meistrai užtruko savaitę, kol paleido, nes programinė dalis su duomenimis kaip šiukšlių krūva. Vasario 2 pasiėmiau „ratus“. Kaina 120eur. Su nauju kompu jokios lempos nešvietė, net filtro tarša. Rodė 36 gramus (25 gramai plius dvi savaitės važinėjimo, manau turėjo būt daugiau). Trauka silpna, bet po pirmos regeneracijos viskas pasitaisė. Išvažiavau trason tą pačią dieną. Dar po kelių savaičių ir greičių skirtumų trauka pasikeitė į geresnę pusę. Regeneracija vėl pasileidžia ir miesto režimu ir trasoje. Trauka vis kinta į gerąją pusę. Kuro norma sumažėjus 0,5-1ltr/100km (Testuoju autopilotu nustatęs pastovų greitį ir kylant į viaduką – stebiu maksimumą).

Paveikslėlis
Kompiuterio vieta automobilyje

Paveikslėlis
Originalus kompiuteris

Paveikslėlis
Originalus kompiuteris

Paveikslėlis
„Donoro“ kompiuteris

1. Įpurškimo kompiuteris BOSCH EDC16 C3
2. Kompiuterio naujas kodas 8200762660, seni kodai 8200566220, 8200631577
3. Regeneracijai pasileisti reikia, kad aušinimo temperatūra būtu daugiau > 80‘C
4. Regeneracija įvykusi, jei suodžių filtre lieka nedaugiau <15g
5. Regeneracija pasileidžia jei suodžių filtre daugiau >25g
6. Filtro didelės taršos šviesinė signalas daugiau >59g
7. Variklio apsisukimai tuščia eiga regeneracijos metu 900aps/min
8. Regeneracija įjungiama judant 2min didesniu, nei 80km/h.
9. Regeneracijos metu filtro temperatūra pakyla iki 600-700‘C
10. Jei filtro tarša didelė, regeneracija gali vykti iki <20min
11. Ties suodžių filtru guminės žarnelės einačios į slėgio daviklį suplonėja ar nudega ties pirmąja alkūne. Tai nesunku nustatyti, išduoda garsas kaip būtu maža skylė duslintuve. Patikrinkite, jei reikia patrumpinkite.
12. Suodžių filtras koreguoja Jūsų automobilio galią pagal kiekį išmetimo sistemoje. Normalus darbo režimas 20 m3/h - 80 m3/h.

_______ Smulkesnė informacija dokumentuose, kurių pilnas internetas „MR397X7413B100“. (Nelabai suprantatiems anglų, paieškokite kad ir Megane rusų kalboje. Kodai sutaps. Funkcijos gali skirtis.)

_______Visų bėdų pradžia sutapo su baterijos garantinio laikotarpio aptarnavimu. Buvau įsigijęs Šiauliuose „Petrutėje“ „moll“ bateriją, kuri po 1,5m nebeatitiko keliamų reikalavimų. Pirmi požymiai atsirado vidurvasarį. „Petrutės“ vyrai niekaip nepripažino, kad bėda baterijoje, tai ją teko nekartą išimti, įdėti kitą, kol „superbateriją“ įkrovinėjo. Vėl įdėdavom. Teko ir pačiam atjunginėti įkrovai. Ištisa kibirkščių ataka. Net teko tankį matuoti ir įrodinėti, kad pirmoji sekcija nelaiko krūvio ir nusodina kitas. Neitikinau. Žiemą esant šalčiams, užvedimo metu įtampai nukritus žemiau 9V užsiblokuoja klimato kontrolės ventiliatorius. Isivaizduokit kaip reikia važiuoti. Nesulaukęs 3 metų garantinio laikotarpio 2014m spalio pabaigos nusispjoviau, pridaviau utilizacijai „Žalvariui“ – 2lt/kg. Internetu iš „Senukų“ nusipirkau „Varta“. Ir amperažas, ir gabaritas atitiko originalą. Ko nepasakyčiau apie „moll“. Kad tilptų teko mažesnio amperažo imti. Minėjo, kad jau su šia baterija bėdų nebus. Taip gal papuolė prekė nekondicinė, bet ją galėjo pakeisti. Bet vyrai viską darė, kad to nereikėtų daryti.

_______ Nutraukose parodyta, kaip nuo karščio susidėvi guminės žarnelės. Labiausiai tie pirmąja alkūne, matyt ji karščio daugiausia gauna.

Paveikslėlis
Nudegusi žarnelė prieš filtrą.

_______Bandžiau naudoti priemones filtrui valyti. Problemų nebuvo, tiesiog pasinaudojau proga, kai buvo nudegusi priekimė žarnelė. Gal būt nevisiškai teisingai naudojausi instrukcijomis, bet manau, kad neverta. Nebet įpurškus gerai išmirkyti, kad suodžiai suminkštėtu ir lengvai sudegtu. Jei iš karto važiuoti, tai po 2 minučių visi pinigai pavirsta dūmais 

Paveikslėlis
Valymo priemonė

Paveikslėlis
Valymo priemonės įpurškimo procesas

Paveikslėlis
100lt virsta dūmais

(9972)
Paskutinį kartą redagavo GRU Sek Rgp 06, 2017 5:28 pm. Iš viso redaguota 9 kartus.
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Šeš Spa 24, 2015 9:40 pm

______Klaida „DF308 Clogged (blocked) particle filter", kai turi įsijungti regeneracija ir trauka serviso režimu. Jei filtras pilnas suodžių, išvalius klaidą įsišviečia filtro ženklelis panelėje. O išvažiavus į trasą suodžių valymo procesas dažniausiai pasileidžia. Po regeneracijos jo trauka prastesnė. Toks jausmas, kad temptum priekabą su kroviniu. Priežastis - prakiuręs (tepaluotas) plastmasinis vamzdis, suplonėjęs sujungimo vietoje lyg popierius. Naujo originalaus vamzdžio kaina 160 eur.

______DF308 Clogged (blocked) particle filter" prie šios klaidos aprašymo yra pažymėta, kad reikia labai gerai peržiūrėti ar nėra užsikišusių (filtras) ar įtrūkusių oro sistemos detalių.

Paveikslėlis

(10922)
Paskutinį kartą redagavo GRU Sek Vas 26, 2023 7:39 pm. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Pen Rgp 04, 2017 2:42 am

Jei klaida „DF308 Clogged (blocked) particle filter" kartojasi ir nematyti nesandarių vietų oro sistemoje - keiskite daviklį. Gali būti, kad net prisijungus kompiuterį apie jo gedimą nebus jokio pranešimo. Jo toli ieškot nereikia. Nuimkit dangtį ir pamatysite jį viršuje.

(15939)
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Šeš Gru 18, 2021 11:03 pm

Seniai buvau prisijungęs. Bet noriu parašyti, kad automobilis vis dar su suodžių filtru ir puikiai rieda. Užaugo vaikai ir perėmė vairą ;)

(57156)
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Sek Vas 26, 2023 2:06 pm

Dar viena istorija su suodžių filtru. Nudegė žarnelė prieš filtrą, kadangi slėgio daviklis nebemato slėgių skirtumo, tai automaiškai galvoja, kad nėra filtro ir sugeneruoja klaidą DF953 No particle filter, o skydelyje Check emission. Lyg bėda turėjo baigtis, bet ne, po kurio tai laiko Check injection. Pažiūrėjau klaidas - DF308 Particle filter blocked. Tai reškia, kad viršytas maksimalus suodžių kiekis 65g. Panelėje jokio pranešimo, kad suodžių filtras pilnas nebuvo. Kažkaip keista. Pradėjau stebėti ir pamačiau, kad per trumpą kelionę iki 10km prigaudžiau apie 18g suodžių. Tai nenormalu. Kelias dienas sukau galvą ir prisiminiau, kad prie šios klaidos reikia peržiūrėti ar sandari oro sistema. Apžiūrėjau, bet neradau prie ko prikibti. Bet įtarimą pradėjo kelti, tai kad neseniai buvau servise keisti alyvos ir keičiau oro filtrą. Ir nutariau, kad bus bėda čia. Riebus kuro mišinys, juodas dūmas, kurį sulaiko suodžių filtras ir todėl nematyti. Ir tai pasitvirtino. Oro filtro dangtelis nepriveržtas, kreivai įdėtas oro filtras. Įdėjau tvarkingai naują filtrą, priveržiau dangtelį (buvo prasuktas vienas varžtas - sutvarkiau) ir bėda dingo. Važiavau mieste apie 30km, suodžių prisikaupė tik 4g.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

68262
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Tre Bal 05, 2023 6:20 pm

Papildoma informacija:

Jei tarp regeneracijų nenuvažiuojate 330 km, tikrinkite variklio darbą ir jo sistemas. Gamintojo rekomendacija, bet naujam automobiliui.

70006
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Ankstesnis

Grįžti į Variklis

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Heise IT-Markt [Crawler] ir 0 svečių

cron