Atmosferiniams varikliams kelt galią yra tik vienas pagrindinis būdas - didinti kubatūrą
arba naudoti spec kurą, o ne 95 benziną, bet vėlgi, kažin ar antras golfas įgaus kosminį pagreitį tokiu būdu
o vat jau turbininiams varikliams galią kelti - vieni juokai
įdėjai turbiną našesnę, interkūlerį, purkštukus bei kuro siurblį ir ECU perprogramavus - ir te tau, prašom, iki 50% nuo buvusios galios dasikelt galima
kai kuriais atvejais - gal ir daugiau
tik paskui nereikia stebėtis, kodėl variklis taip greitai sudilo/nuduso
nes realiai visos autogamyklos turbininius variklius gamina su galios atsarga, tai va tos atsargos dėka ir galima pasikelt iki max
čia kaip ir vw kažkuriems golfams gamino vieną ir tapatį benzininį variklį, tiesiog vieniems modeliams buvo apribota galia, kitiems - ne
ir ko pasekoje kaina skyrėsi
protingesni ėmė silpnesnį ir patys pasikrapštę (bei dasipirkę reikiamas dalis) pasiekė brangesniojo modelio variklio galią