Kilo mintis, kad dėl dūminimo paspaudus gali būti kaltas katalizatorius? Pastebėjau, kad pora dienų važinėjant ramiai prisikaupia daug suodžiu, kurie spustelėjus virš 3000 apsisukimu, geru debesiu iššauna iš duslintuvo. Pas mane EGR išvalytas, oro niekur neleidžia, oro filtras pakeistas.
Variau vasaros gale technikinę, prieš važiuodamas kelis kartus paspaudžiau, kad išsivalytų duslintuvas, tai dūmingumo rezultatas buvo 0,8 (galimas iki 3,00). Žodžiu viskas gerai, bet jei važinėji ramiai tai po kurio laiko pradeda dūminti kol nepaspaudi normaliai. Pas pažįstamą dėl ant meganes dėl blogo kuro buvo pradėjęs labai dūminti, net ant laisvų apsisukimų. Tada niekas problemos nerado, tik garažiniai meistrai spėjo, kad gali būti užsikišęs katalizatorius. Gerai, kad nepatingėjo žmogus nusisukti katalizatoriaus bakelio ir iškalti katalizatorių, po tokios procedūros nustojo dūminti, dabar važiuoja kaip su benzinine mašina
