vienu zodziu:
1. Reikalingas jungtukas (ijungti/isjungti autopilota)
2. Naujas vairas su airbag'u, ant kurio yra piloto valdymo mygtukai
3. Reikia keist ir vairo rite, kad butu papildoma jungtis autopilotui
4. Autopiloto sensorius ant sankabos (pilka jungtis)
Viska sujungi ir turi autopilota/greicio ribotuva. Cia maziausiai vargo reikalaujanti procedura, yra ir sunkesne -
1. Nekeiciant vairo pasigaminti atskira valdymo pulteli (tai irgi aprasyta sioje temoje)
2. Uztrumpinti pora kontaktu, kad nereiketu ijungimo mygtuko autopilotui (taip pat aprasyta sioje temoje)
3. Na, o sensoriu bet kokiu atveju gausi pirkti..
Keitimas vyksta taip: Ant sankabos pedalo yra tokia skylute ir salia jos yra fiske (jungtis), kuria sujungi su sensoriu ir istatai i pedala. Autopiloto ijungimo/isjungimo mygtukas isistato isemus plastmase netoli vairo, palei matmenis tikrai atskirsi, kuri plastmase, jei ji tuscia.. O va paskui jau reikia imti salin senaji vaira, tada imti lauk esama vairo rite ir ja pakeisti kita (nuo auto su pilotu), tada uzdeti kita vaira su piloto valdymo mygtukais, istatyti air bag'a ir tiek to konstravimo. Cruizo kontrole paruosta, belieka isvaziuoti i kelia ir isbandyti/dziaugtis
