O ką čia teisiškai pasikaustysi? Yra ES teisės aktas, yra gamintojo deklaruojamos variklio veikimas, kuriuo liepia remtis tas aktas. Jei užkalė variklį ar trūko diržas tikrinimo metu - reiškia buvo netvarkinga. Šnipštą tu išpeši, juk dirba tokiose ribose, kokias leidžia pats auto, išriedėjęs iš gamyklos. Juk nenuima ribotuvo ir nekelia iki belekiek tūkstančių

Jei taip paprasta būtų, nebūtų Europoj tokios patikros, nes užusieny pasipiktinusių būtų daugiau

Antravertus, juk ir važiuoklę sulaužyt betampydami gali, ir tikiu, kad per šitiek metų taip buvo. Ką nors apie teismus girdėjom?

P.S. Draugas kaip tik vakar varė, Vilniuj. Iki jokių max. jam kelt nereikėjo, trys sykiai tarp 3,5-4k rpm (~2/3 max ribos). Tai taip ir nesuprantu, kokia čia tvarka, turbūt standartinė - tikrintojo nuotaikos tvarka
