[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4796: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3913)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4798: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3913)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4799: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3913)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4800: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3913)
www.lagunaclub.lt • Temos rodymas - „Renault Grand Scenic“: teisingas variklis

„Renault Grand Scenic“: teisingas variklis

Auto naujienos, bandymai ir t.t

„Renault Grand Scenic“: teisingas variklis

Standartinė Mantulis20 » Sek Vas 12, 2012 5:51 pm

Paveikslėlis
2009 m. debiutavęs trečios kartos „Renault Scenic“, norėdamas išvengti skausmingų „senatvės“ pasekmių ir smunkančio populiarumo, pirkėjams pasiūlė naują argumentą – 1.6 l dyzelinį variklį. Tai yra ekonomiškiausia nuo 1996 m. savo istoriją skaičiuojančio „Scenic“ modelio versija.

Griežtėjant automobilių taršos normatyvams (o šio dešimtmečio pabaigoje gamintojo modelių gamos CO2 emisijos vidurkis negalės būti didesnis nei 95 g/km) variklių darbinis tūris juda tik viena – mažėjimo – kryptimi. Panašu, kad „Renault“ į švaresnę ateitį žvelgia pakankamai atsargiai. Prancūzai kartu su partneriais iš „Nissan“ pasiryžę būti lyderiais elektromobilių srityje, tačiau kol elektra varomų automobilių populiarėjimo sparta kelia abejonių, jie investuoja į ekonomiškesnius variklius.
Naujasis „Renault“ „Energy dCi 130“ dyzelinis variklis atspindi šias tendencijas. 1.6 l darbinio tūrio agregatas „Renault“ gamoje pakeis pasenusį 1.9 l variantą, kuris irgi turėjo 130 AG, bet naudojo 20 proc. daugiau degalų, jo CO2 tarša buvo 30 g/km didesnė, o sukimo momentas – 20 Nm mažesnis.
Ne mažiau nei 30 patentų, 700 tūkst. km bandymai kelyje ir 230 mln. eurų investicijos – taip galima iliustruoti „Renault-Nissan“ aljanso pastangas vystant šį variklį, kuris nuo tuščio popieriaus lapo pradėtas kurti dar 2006 m. Kompanijos teigimu, „Energy dCi 130“ yra „galingiausias pasaulyje tokio darbinio tūrio dyzelinis variklis“, kuris suderina galią, vairavimo malonumą ir ekonomiškumą. Bene didžiausias „Renault“ inžinierių pasiekimas - itin maža CO2 emisija, kuri siekia tik 114 g/km. Tiesa, toks rezultatas įspūdį kelia tik vakarų europiečiams, kurie moka automobilio mokestį pagal taršą, tačiau tikrai ne lietuviams, nes šis rodiklis kol kas mūsų šalyje yra bereikšmis.
Nuo praėjusių metų vidurio naujasis „dyzelis“ pirmiausia pradėtas montuoti „Scenic“ vienatūriuose, vėliau eilė atėjo „Megane“ šeimai. Be to, taip pat jis jau tiekiamas ir kompaktinės klasės „Nissan“ modeliams, pavyzdžiui „Qashqai“ jau taip pat siūlomas su šiuo varikliu.

Saltinis: Delfi.lt
Patarimas vairuotojams vyrams pavasarį ir vasarą:
Žiūrėk kur važiuoji, nes nuvažiuosi ten, kur žiūri...
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Mantulis20  
Dalyvis
 
Pranešimai: 362
Miestas: Viekšniai - Mažeikiai
Automobilis:
Vardas:
Skype:
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Grįžti į Auto naujienos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias