aleksandraschl rašė:Noreciau suzinoti apie pagamintu ivairiu tipu skirtumus. T.y. koki modeli perkant, bus irengta pvz. garso sistema (grotuvas ir t.t.) na ir visi kiti elementai. Zinant, kad Lagunoje yra irengta daug elektronikos, suzinoti, kokie dalykai ieina i tam tikro tipo. Pavyzdziui, siuo metu daugiausiai ziuriu Laguna universal 1.9 dCi. Del galios dar nezinau, manau ekonoskiau paimti maziausios galios, tuo labiau skirtumas greityje ir is vietos nedidelis butu.
marius86 rašė:Pliusai: inovacijos, dizainas, saugumas, pakabos minkstumas, stabdziu efektyvumas
Minusai: galiausiai pradeda girzdeti salono detales, pakaba Lietuvos keliams per trapi, elektronikos problemos iki pirmo atnaujinimo (2003-2004), per minksto lydinio ratlankiai.
Gedimai su kuriais susiduriau: temperaturos daviklis nusprogo, lamda zondas nudegino laidus, galiniai salenblokai, vairo traukes, variklio pagalves, VTI mova. Beje, Lagunos nemegsta neorginaliu xenon lempu ir pradeda trumpinti visa elektros grandine. Su orginalais taip pat problemu pasitaiko. Dazniausiai nusprogsta prietaisu skydelis.
Kol kas tik tiek. Laguna 2004 metu 1,8l expression.
fura rašė:jei kas ruosiates pirkt si auto nepirkit lagunu dyzeliu su 2.2l motoru.tik su 1.9.kaip meistrai sako 2.2 variklei tas pats kaip audi 6cilindru su 2.5l varikliu.jie trapesni.ir visu pirma ziurekit turbo jos buna pavargusios.aisku galima restauruot kaina iki 800 lt.daugia viskas pakenciama.
ErnasGTD rašė:nesamones kalbi, argumentuok, kuo 2,2 variklis prastesnis nei 1,9? cia eilines kalbos ir tiek, kad audi 6cilindru 2,5 variklis prastas, sutinku, nes ten visos dalys jame labai silpnos,silpniausi veleneliai.
Runce rašė:Aš su saviške 2 metus pravažiavau ir tai tepakeičiau tik šarnyrą(buvo dar gamyklinis) ir stabil.traukę..viskas..norėčiau paklausti Gedimino..kalbi,kad yra stereotipas,kad pranc9zai nekokie,o ar susimąstei iš kur tas stereotipas?kas jį paskleidė?galiu iš patirties pasakyti,kad jis ne iš liaudies,o iš garažinių meistrų atsirado.Nesiplėsiu labai į diskusijas,tik iškart galiu pareikšti Gediminui užuojautą,kad nusipirko "lavonėlį",kitą vertus,kiek žmonių-tiek nuomonių.Pažiūrėjus į miestų gatves nepasakytum,kad bloga mašina..žmonės paprasčiausiai nepirktų,jei būt bloga.Yra žinoma minusų..betgi kuri mašina jų neturi..komforto atžvilgiu-teisingai..su R17 ratais-jokio komforto..kieta mašina..bet užtenka užsidėti R16,kaip pajauti malonumą vairuoti.
ErnasGTD rašė:fura rašė:jei kas ruosiates pirkt si auto nepirkit lagunu dyzeliu su 2.2l motoru.tik su 1.9.kaip meistrai sako 2.2 variklei tas pats kaip audi 6cilindru su 2.5l varikliu.jie trapesni.ir visu pirma ziurekit turbo jos buna pavargusios.aisku galima restauruot kaina iki 800 lt.daugia viskas pakenciama.
nesamones kalbi, argumentuok, kuo 2,2 variklis prastesnis nei 1,9? cia eilines kalbos ir tiek, kad audi 6cilindru 2,5 variklis prastas, sutinku, nes ten visos dalys jame labai silpnos,silpniausi veleneliai.
fura rašė:ErnasGTD rašė:fura rašė:jei kas ruosiates pirkt si auto nepirkit lagunu dyzeliu su 2.2l motoru.tik su 1.9.kaip meistrai sako 2.2 variklei tas pats kaip audi 6cilindru su 2.5l varikliu.jie trapesni.ir visu pirma ziurekit turbo jos buna pavargusios.aisku galima restauruot kaina iki 800 lt.daugia viskas pakenciama.
nesamones kalbi, argumentuok, kuo 2,2 variklis prastesnis nei 1,9? cia eilines kalbos ir tiek, kad audi 6cilindru 2,5 variklis prastas, sutinku, nes ten visos dalys jame labai silpnos,silpniausi veleneliai.
galbut paleciau skaudzia tema nes su tokia tamsta ir vazineji.bet statistika rodo kad su motoru defektais parvaziuoja is usienio daugiau 2.2 nei 1.9.va tau ir argumentas
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių