Išsivaliau saviškį ir nusprendžiau parodyti kaip tai daroma.Taigi..variklis F9Q 750 1,9dci
EGR vožtuvas yra iškart po vamzdžiu einančiu į įsiurbimo kolektorių
kitos modifikacijos varikliui stovi šiek tiek kitaip
Nuimame vamzdį,nusukame oro sklendę(aišku ją išsivalome ir pasižiūrime,kad nesikirstų)
Toliau nuimame elektrinę EGR vožtuvo dalį
Po ja randame patį EGR vožtuvą,įpresuotą į kolektorių,kurį ir reikia ištraukus išvalyti
Pagrindinė bėda būna tame,kad užsineša skylė jungianti išmetimo ir įsiurbimo kolektorius per vožtuvą(kada ištrauksite mechaninę EGR vožtuvo dalį,matysis)Ją išvalyti reikia stengiantis,kad nepatektų to viso brudo į įsiurbimo kolektorių,aišku išsivalyti ir patį vožtuvą reikia.Būkite itin atsargūs traukdami EGR lauk,nes jo tvirtinimo kronšteinas yra aliuminis ir plonas(labai gerai lūžta tvirtinimo "ausys".Stenkitės jų nenulaužyti.Taipogi reiktų tuo pačiu patikrinti vakuminį turbinos vožtuvą(ar laisvai vaikšto ašelė)
2,2dci varikliui viskas vyksta analogiškai tik priėjimas šiek tiek sudėtingesnis
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota