Taigis..kaip ir žadėjau,va jums reportažas.Tik blogai kad savų foto jau neberadau kompe,tai teko pasiskolinti iš prancūzų,bet esmę tikrai suprasit manau..Pradedam
Mano skydelis buvo toks
Nuimti išorinę apdailą(tvirtinasi trimis varžtais viršutinėje dalyje),atsukame tris pačio skydelio tvirtinimo varžtus
Atjungiame laidus,išsiimam skydelį lauk,nešamės į darbo vietą
Nuimame nugarinę skydelio dalį (prisukta medvažčiais)
Matome tokį vaizdą
Nuimame priekinį stiklą
Atskiriame ciferblatą su rodyklėmis ir varikliukais nuo elektrinės plokštės.Motoriukai prie plokštės nepritvirtinti o tik įstatyti į kontaktus,pasistenkite tų kontaktų nesulaužyti(jie labai svarbūs)gauname tokį vaizdą
Dabar reikia nuimti rodykles,pirma,lengvai pajudindamas į šonus,aš ištraukiau su mažom replytėm rodyklių ribotuvus(tokie plastmasiniai pagaliukai į kuriuos atsiremia rodyklė)Jie tiesiog įspausti į stiklą,patraukus į viršų išsitraukia nesunkiai
Tada nuimame rodykles irgi atsargiai keldami jas į viršų,tam aš naudojau šakutę
Nesumaišome rodyklių,pasidedame jas taip kaip buvo uždėtos
Pas mane pati skalė buvo užklijuota su plona ,skaidria dvipusio lipnumo juosta ant organinio stiklo,teks pavargti kol nulupsite atsargiai skalę nuo to stiklo,svarbu skalės nesulankstyti,nes paskui matysis
Turime tokį vaizdelį
Nuskutame geltonus dažus iš vidinės skalės dalies ties brūkšneliais,skaičiais ir simboliais ant skalės,kitos vietos nepersišviečia,tirpikliai man tų dažų nevalė,teko skusti,nuskutus aš brūkšnelius užspalvinau mėlynu permanentiniu markeriu(vandens pagrindu netinka,blunka),beje raudonai švietusių brūkšnelių neskutau,palikau kokie buvo.Markeriu teko braukyti kelis kartus,kad vienodai pasidengtų brūkšneliai,pakėlus prieš šviesą puikai viskas matosi.Visą tai atlikus,pasidedame skalę į šoną,ji paruošta.
Na va ir priėjome prie tų garsiųjų plastmasiukų kurie ir duoda oranžinį apšvietimą
Atsukame motoriukus,tik nesukiokite ir nevartykite jų kaip atsukote taip ir dedate į šoną,tarpusavyje jų supainioti negalima,jeigu apsuksite kojeles sumontuodami-neveiks.Žodžiu kokioje padėtyje nuėmėt,tokioje reikia ir uždėti.Po motoriukais randame tas oranžines plastmases,jas reikia sulaužyti taip,kad jų liktų tiktai po motoriuko tvirtinimo varžteliai,arba išmesti visiškai ir po motoriuko varžteliais padėti tokio pat storio skaidraus organinio stiklo šaibutes.
Tada galime vėl prisukti atgal motoriukus,užsilijuoti atgal skalę.
Imamės kitos dalies,aš naudojau,baltus 5mm diodus su varžomis,jungiau juos tarpusavyje lygiagrečiai,diodo galvutė buvo nudildyta dilde,kad geriau skleistų šviesą.Ant foto naudojo diodines juosteles.Aš sudėjau diodų ant tachometro 8 vnt.,spidometro - 12vnt.ant mažiukų po 3 vnt.Pajungimą dariau grupėmis,tachometro grupę pajungiau į senas tachometro apšvietimo lemputės vietas,spidometro į spidometro ir t.t.Pačius diodus tvirtinau klijais padaręs iš kojelių "L" formą (klijai turi būti nelaidūs elektrai,geriausai tinka kaitinami su "pistoletu")Rodyklių apšvietimui naudojau tokius pat raudonus diodus po vieną ant rodyklės,prikoijuoti reikia kiek galima arčiau motoriuko ašelės prie skaidraus stiklo,man pavyko priklijuoti maždaug 1,5-2mm atstumu,manau kad ideliu atveju atstumas turėtų būti apie 1-1,5mm
Patikriname ar šviečia tik nesumaišome pliuso su minusus,viską surenkame atbuline tvarka ir statome atga į automobilį.Rezultatąjau matėte.Visiems sėkmės
Tiesa,vos nepamiršau..kilometražo ir kompo apšvietimui naudojau žalius diodus,kadangi mėlyni saulėtą dieną nesimatė,sumontavau diodus į senųjų lempučių korpusus,gavosi išlindęs gerokai aukštesnis negu lemputė,bet ten viduje vietos pakanka,ir dar,išardžius ekraniuką,po juo irgi yra oranžinė plona plastmasė,aš ją išmečiau lauk ir įdėjau vietoj jos išpjaustęs naują 3mm matinį organinį stiklą,bandžiau dėti plonesnį,bet tada diodai labai šviečia taškais.Taip pat buvo padaryta ir su laikrodžiu,bei klimoje ekranėlio apšvietimui.