Autonaujienos

Auto naujienos, bandymai ir t.t

Autonaujienos

Standartinė Runce » Ant Lap 03, 2009 7:02 am

Renault pristatė naują kupė
Šiais metais,geužės mėnesį,pasinaudojant dideliu pasaulinės visuomenės dėmesiu kino festivaliui Kanuose ir šeštam Formulės-1 etapui Monake, kompanija Renault pristatė naują modelį – Laguna Coupe. Dar kartą naujiena bus pademonstruota spalį Paryžiaus autosalone, o iš karto po to turėtų sekti pardavimų pradžia.
Laguna Coupe turi naujos kartos hečbeko Laguna platformą, o išorės dizainas buvo projektuojamas pagal pernai Frankfurte pristatyto bendravardžio koncepto motyvus. Nuo prototipo serijinis variantas skiriasi aukštesne stogo linija, bamperiais, optika ir kitokios formos bagažinės dangčiu. Trumpiau šnekant, serijinis automobilis tapo praktiškesnis. Laguna Coupe ilgis yra 4,64 metro, plotis – 1,83 metro, o aukštis – 1,4 metro.
Pagrindinis naujienos ypatumas yra sistema Active Drive, leidžianti vienu metu pasukti visus keturis ratus. Aišku, galiniai ratai sukasi į priešingą pusę ir mažesniu kampu. Kupė bus siūlomas su tais pačiais varikliais kaip ir kiti Laguna šeimynos atstovai, plius naujas 3,0 litrų turbodyzelis ir 3,5 litro benzininis variklis, išvystantis 240 AG ir 330 Nm. Naujas turbodyzelis išvysto 235 AG ir 450 Nm. Abu varikliai bus komplektuojami su šešių pavarų „automatu“. Modifikacija su 3,5 litro benzininiu agregatu iki „šimtuko“ gali įsibėgėti per nepilnas 7 sekundes.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
paimta iš http://www.automobiles.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė futurO » Ant Lap 03, 2009 1:07 pm

Kadanors tokią turesiu (laguna)
Vartotojo avataras
futurO  
Mokinys
 
Pranešimai: 42
Miestas: Siauliai
Automobilis: Laguna I PhI
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Tre Lap 04, 2009 7:28 am

Naujoji „Renault Laguna GT“
„Renault“ automobilių gamintoja Prancūzijoje pradėjo stilingo ir sportiško „Laguna GT“ modelio pardavimus. Kitų Europos šalių salonuose „Laguna GT“ bus pradėta prekiauti 2008 m. vasarą. Iš kitų „Laguna“ automobilių šeimos „Laguna GT“ išsiskiria aktyvia pakaba bei visus keturis ratus valdančia vairo sistema. Naujasis modelis, komplektuojamas su dviem galingais varikliais (2,0 l/180 AG dyzelinis ir 2,0 l/205 AG benzininis), užtikrina valdymo tikslumą ir išskirtinį vairavimo malonumą.
Išoriškai „Laguna GT“ nuo kitų „Laguna“ šeimos automobilių skiriasi sportiško stiliaus radiatoriaus grotelėmis, 18 colių aliuminio ratlankiais, dideliais 320 mm stabdžių diskais priekyje ir 300 mm – automobilio gale. Papildomo dinamiškumo įspūdį suteikia sparnų priekyje įtaisytos oro įsiurbimo angos, tamsinti priekiniai žibintai bei dvigubi duslintuvo antgaliai.
Aktyvi pakaba ir visus keturis ratus valdanti vairo sistema užtikrina geresnį automobilio manevringumą, dinamišką reagavimą bei precedentų neturintį vairavimo tikslumą, suteikiantį išskirtinę automobilio kontrolę posūkių metu. Vairuotojas bus maloniai nustebintas dėl itin tikslaus valdymo vos pasukus vairą. Aktyvi pakaba su keturis ratus valdančia vairo sistema ypač aktuali aktyvaus saugumo srityje, nes padeda valdyti automobilį sudėtingose stabdymo situacijose bei manevruojant dideliu greičiu.
Esant mažesniam nei 60 km/h greičiui, galiniai „Laguna GT“ ratai nedideliu kampu gali pasisukti į priešingą pusę. Tai užtikrina 10 proc. mažesnį apsisukimo spindulį lyginant su du ratus valdančia vairo sistema: 10,8 m (kaip „Clio“ modelio) su 18 colių ratais vietoj 12,05 m. Patobulintas manevringumas itin naudingas parkuojantis arba važiuojant siauromis miesto gatvėmis. Šios savybės taip pat leidžia vairuoti atliekant mažiau judesių vairu net ir labai vingiuotame kelyje.
Kai automobilis pasiekia 60 km/h greitį, posūkiuose galiniai ratai ima sukti ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai – lyg automobilis važiuotų ant bėgių. Aktyvi pakaba su keturis ratus valdančia vairo sistema atremia išcentrinę jėgą, kuri automobilio galą stumia išorėn dideliuose posūkiuose. Tai leidžia saugiai įveikti posūkį didesniu greičiu.
Naujoji pakaba taip pat užtikrina didesnį saugumą atliekant staigius manevrus, siekiant išvengti kliūčių. Kritinėse situacijose galinių ratų pasisukimo kampas gali padidėti iki 3,5°. Tokioje situacijoje įsiterpia elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESC), sukurta specialiai sportiniam vairavimui. Sistemos įjungimas yra užlaikomas, kad manevras būtų atliktas ne tik saugiai, bet ir greitai. ESC įsijungia tik tuomet, kai to būtinai reikia, ir yra aktyvuojama pamažu, kadangi sutampa su galinių ratų sukimo veiksmu. Dėl ESC/ABS mechanizmų keturis ratus valdanti sistema taip pat identifikuoja asimetrines stabdymo situacijas ir automatiškai pritaiko galinių ratų kampą taip, kad automobilis išliktų stabilus be papildomų vairuotojo manevrų.
„Laguna GT“ pirkėjai galės rinktis iš dviejų pažangių ir sportinių turbo variklių: dyzelinio ir benzininio. 2,0 dCi variklio, išvystančio 180 AG, maksimalus sukimo momentas siekia 400 Nm esant 2000 aps/min. Sumažintos inercijos turbokompresorius su reguliuojamais purkštukais padidina dinamišką automobilio reagavimą esant mažiems apsisukimams ir leidžia pasiekti geriausių rezultatų: 1000 m iš vietos nuvažiuoja per 29,6 s, greitį nuo 0 iki 100 km/h pasiekia per 8,5 s. Mišriu režimu kuro sąnaudos siekia 6,5 l/100 km, o CO2 emisija – 172 g/km. Automobilis taip pat siūlomas su sportišku 2,0 litrų 16V benzininiu varikliu (205 AG), kurio maksimalus sukimo momentas yra 300 Nm esant 3000 aps/min. Pirmą kartą panaudotas „Megane RS“ modelyje, šis sportinis variklis yra specialiai pritaikytas „Laguna GT“. Modelis su šiuo varikliu nuo 0 iki 100 km/h greičio įsibėgėja per 7,8s, nuvažiuoti 1000 m iš vietos jam reikia 28 s. Automobilis su benzininiu varikliu sunaudoja 8,2 l/km degalų ir išmeta 194 g CO2 kilometrui.
„Laguna GT“ modeliui, kaip ir visai „Laguna“ automobilių šeimai, suteikiama 3 metų arba 150 tūkstančių ridos garantija.

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
paimta iš www.sostena.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė danila » Tre Lap 04, 2009 8:05 am

papildau Laguna GT foto galerija iš Ženevos 2008 parodos:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Nuoroda
Paskutinį kartą redagavo danila Tre Lap 04, 2009 8:08 am. Iš viso redaguota 1 kartą.
Renault Laguna I ph2 98m 1.6 16V
Vartotojo avataras
danila  
Dalyvis
 
Pranešimai: 348
Miestas: Vilnius
Automobilis: Laguna I ph2
Vardas: D
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Tre Lap 04, 2009 8:07 am

Renault pristato Laguna Couple Black Edition
Kompanija Renault, įkvėpta Laguna Hatch ir Laguna Estate Black Edition sėkmės, pristato Laguna Couple Black Edition.
Kupė Black Edition turi daug kosmetinių pakeitimų. Pirkėjai galės pasirinkti vieną iš trijų „metalic“ kėbulo spalvų, tame tarpe Pearlescrnt Black, pilką Cassiopee ir pilką Platine Grey. Iš išorės automobilis išsiskiria 17 colių aliuminio ratlankiais Talisma ir chromuotomis duslintuvo antgaliais, biksenoninias žibintais. Black Edition kupė numatytas bekontaktis užraktas ir star-stop sistema, taip pat park-tronik.
Salone įdiegtos 6 oro pagalvės, dviejų zonų klimato kontrolė, Arkamys audio sistema su Bluetooth, CD, MP3 ir kruizkontrolė.
Laguna Couple Black Edition turės tik 2,0 litrų 150 AG dyzelinį variklį, su kuriuo automobilis iki 100 km/h įsibėgėja per 9,5 sekundes, tačiau kuro sąnaudos sudaro tik 6 l šimtui kilometrų. Maksimalus automobilio greitis – 210 km/h.

Paveikslėlis
Paveikslėlis
paimta iš www.automobiles.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Tre Lap 04, 2009 8:23 am

Renault Neptun – marinistika automobilių dizaine
Šį konceptą prancūzų autogamintojui Renault sukūrė Rumunijoje gyvenantis jaunas dizaineris Dragos Pop. Automobilis buvo pavadintas romėniško jūrų dievo Neptūno vardu, o savo išraiškingomis linijomis jis perteikia jūros bangų grožį ir galią.
Iki sprendimo apie serijinę Renault Neptun gamybą dar toli, tačiau jau dabar jis vadinamas rimtu Mercedes SLR ir Aston Martin Vanquish konkurentu.
Šiuos trimačius vaizdus autorius projektavo naudodamas programas 3D Studio MAX ir V-Ray, o galutiniai variantai buvo papildomai „šlifuojami“ su Photoshop.

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Tre Lap 04, 2009 8:48 am

„Renault“ nutrauks „Laguna“ gamybą
2010-2011 m. „Renault" gali nutraukti iškart kelių nuostolingų modelių gamybą. Koncerno vadovų nuomone, kadangi neaišku, kiek dar tęsis finansinė krizė, neapsimoka investuoti į didelius modelius. Europiečiai mieliau renkasi mažus automobilius, o kovoti sedanų klasėje su „Audi", „BMW" ir „Mercedes-Benz" „Renault" tikrai nepajėgs.
Preliminariais duomenimis, „Renault" planuoja nutraukti „Laguna", „Vel Satis" ir „Espace" gamybą. „Espace" turėtų pakeisti atnaujintas „Scenic", o kitiem dviem modeliam pamainos dar nesugalvota.
paimta iš www.autoreviu.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė N3xt » Šeš Lap 07, 2009 11:35 am

Nauja versija:Renault laguna coupe
Straipsni paruošė: autotyrimai.lt, tai pagrindinis informacijos šaltinis.

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kupė
Konkurentai: „Peugeot 407 Coupe“, „Alfa Romeo GT“, „Volkswagen Passat CC“
Varikliai: benzininiai: 2,0 ltr. su turbina (204 AG), 3,5 ltr. V-6 (238 AG);
turbodyzeliniai: 2,0 ltr. (178 AG), 3,0 ltr. V-6 (235 AG)
Išmatavimai: ilgis 464 cm, plotis 181 cm, aukštis 140 cm, bazė 269 cm
Svoris: 1’503 kg
---
Kurdamas naująją „Laguna Coupe“ Prancūzijos automobilių gamintojas siekė ne nurungti bene vienintelį panašų, nors ir nesėkmingą modelį – „Peugeot 407 Coupe“ – bet įrodyti, kad „Renault“ gali gaminti kone prestižinius automobilius ir varžytis net su tokiomis pripažintomis markėmis kaip BMW ar „Audi“. Tiesa, ankstesni šio gamintojo bandymai užkariauti prestižinių modelių rinką su „Avantime“ bei „Vel Satis“ baigėsi visiška nesėkme, tad pagrindinė „Laguna Coupe“ užduotis yra ne didelės pardavimų apimtys, o markės įvaizdžio gerinimas.

Paveikslėlis

„Laguna Coupe“ pozicija rinkoje atrodo išties pavojinga: šis modelis yra žymiai brangesnis už „Passat CC“, kuris nors ir nėra tikras kupė, tačiau pasižymi aptakia išvaizda ir moderniomis technologijomis. Be abejo, „Laguna Coupe“ yra žymiai pigesnė už „Audi A5“ bei BMW 3 serijos kupė, tačiau „Renault“ vardas tikrai dar negali lygiuotis nei su BMW, nei su „Audi“, o kupė dažniausiai perkami būtent dėl įvaizdžio.

Paveikslėlis

Iš išorės „Laguna Coupe“ atrodo tikrai dailiai, tačiau interjeras mažai kuo skiriasi nuo gerokai pigesnio penkių durų hečbeko, „Renault“ konstruktoriai netgi nepasivargino pakeisti centrinės konsolės viršuje esančio centrinio užrakto mygtuko piešinį, kuriame pavaizduotas automobilis keturiomis atidarytomis durimis. Nepaisant to, dėl geros kokybės apdailos medžiagų automobilio interjeras atrodo visai neblogai. „Laguna Coupe“ patogiai gali keliauti keturi suaugę žmonės, tačiau dėl žemėjančio stogo aukštaūgiams vertėtų vengti galinės sėdynės. Automobilio bagažinė yra ganėtinai talpi, tačiau jos anga galėtų būti kiek platesnė. Prireikus pervežti daugiau bagažo galima greitai ir patogiai vienu rankenėlės paspaudimu nulenkti galinės sėdynės atlošą.

Paveikslėlis

„Laguna Coupe“ valdymas yra geresnis, nei būtų galima tikėtis. Šis modelis komplektuojamas su keturių vairuojamų ratų sistema, kuri esant mažam greičiui galinius ratus pasuka į priešingą pusę nei priekinius, taip padidindama manevringumą ir palengvindama parkavimąsi, o važiuojant greitai, galiniai ratai sukami į tą pačią pusę kaip ir priekiniai – tai užtikrina geresnį sukibimą, mažesnius kėbulo svyravimus bei itin precizišką valdymą.

Paveikslėlis

Lietuvoje „Laguna Coupe“ pirkėjams siūlomi du benzininiai bei pora dyzelinių variklių. Visi agregatai atrodo pakankamai modernūs ir galingi, tačiau V-6 jėgainės dėl didesnių degalų sąnaudų ir nekuklių kainų praktiškai neturės pirkėjų. Tiesa, automatinė šešių laipsnių pavarų dėžė kol kas komplektuojama tik su šiais varikliais.

Į „Laguna Coupe“ įrangą įtraukta ESP sistema, biksenoniai žibintai, tempomatas, odinis interjeras, 17 arba 18 colių dydžio lengvo lydinio ratlankiai bei garso sistema su 8 garsiakalbiais ir CD/MP3 grotuvu,

Privalumai: patraukli išvaizda; geros valdymo savybės; galingi varikliai; gausi bazinė įranga
Trūkumai: standi pakaba; aukštos kainos; „Renault“ įvaizdis; automatinės transmisijos tik su V-6 varikliais
Verdiktas: stilingas labiau įvaizdžiui formuoti, o ne pardavimams generuoti, skirtas kupė iš masinio gamintojo rankų

„Renault“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Sostena“, „Lautra Motors“, „Autotopus“ ir „Alkesta“.
Laguna x91 coupe
Vartotojo avataras
N3xt  
Klubo narys
 
Pranešimai: 4340
Miestas: Telšiai
Automobilis: Laguna x91 coupe
Vardas: Domantas
Padėkojo: 2
Gavo padėkų: 5

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Pen Sau 15, 2010 11:36 am

Antras pagal dydį Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ teigia, kad prireiks nemažai pastangų siekiant išlaikyti pardavimų prieaugį Vokietijoje po to, kai baigėsi šios šalies vyriausybės remiama lengvatų programa.
Pardavimų vadovas Jerome'as Stollas teigė, kad „Renault“ Vokietijos rinkos dalis šiais metais gali sumažėti, tačiau kompanija imsis veiksmų, kurie padėtų sušvelninti nuosmukį. Praėjusiais metais „Renault“ rinkos dalis Vokietijoje išaugo 1 proc. (iki 6 proc.) tuo tarpu pasaulio rinkos dalis padidėjo 0,1 proc. (iki 3,7 proc.).

Prancūzijos automobilių gamintojas pranešė, kad gruodžio mėn. „Renault“ pardavimai išaugo 40 proc. 2009 m. „Renault“ pardavimai Europoje kilo 1,5 proc., tačiau besivystančiose rinkose, įskaitant Rumuniją, Rusiją ir Šiaurės Afriką, smuko 12 proc.

Už Europos ribų, „Renault“ metiniai pardavimai smuko 11 proc., t.y. pirmąkart per dešimtmetį

www.delfi.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Pen Sau 15, 2010 12:19 pm

„Matyk ir būk matomas“ – tokiu leitmotyvu pastaraisiais metais rengtos daugmaž visos saugaus eismo akcijos Lietuvoje. Jos daug prisidėjo prie to, kad ryškiaspalvę, šviesą atspindinčią liemenę vilkintis dviratininkas arba atšvaitą nešiojantis pėstysis nebėra egzotiška retenybė mūsų keliuose.

Tačiau problemos dėl to toli gražu nesibaigia. „Autopiloto“ komanda atliko nedidelį eksperimentą – prekybos centre įsigijo atšvaitų ir naudodama specialų prietaisą pamatavo, kaip efektyviai jie atspindi šviesą. Toks pat bandymas buvo atliktas ir su keliais šviesą atspindinčiais daiktais. Eksperimento rezultatai, švelniai tariant, yra skandalingi.


Žiūrėkite laidos „Autopilotas“ reportažą
http://auto.delfi.lt/autonews/autopilot ... d=27777697
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Pir Sau 18, 2010 9:54 am

„Renault grupė“ 2009 m. pasiekė užsibrėžtą tikslą padidindama pasaulinę rinkos dalį 0,1 punkto iki 3,7 proc. Bendroje pasaulinėje automobilių rinkoje, kuri smuko 4,7 proc., „Renault grupės“ pardavimai sumažėjo 3,1 proc., viso parduota 2,309 mln. automobilių, rašoma pranešime spaudai.

„Renault“ 2009 m. buvo trečias populiariausias prekės ženklas Vakarų Europoje, daugiausia dėl „Megane“ šeimos ir „Twingo“ automobilių sėkmės. Lengvųjų komercinių automobilių rinkoje „Renault“ pirmauja Vakarų Europoje jau nuo 1998 m. (pernai parduota 196,1 tūkst.).

„Dacia“ prekės ženklo automobilių pardavimai Europoje augo 91 proc. ir užėmė 1,3 proc. rinkos. „Dacia“ pateko į geriausiai perkamų automobilių prekės ženklų dešimtuką Prancūzijoje. Keleivinių automobilių rinkoje „Dacia“ pasiekė 83 proc. augimą. Europoje buvo parduota 214,5 tūkst. „Logan“, „Logan MCV“ ir „Sandero“.

„Renault Samsung Motors“ savo rinkos dalį padidino 0,8 punkto (9,3 proc.), o pardavimų apimtis – 31 proc.

Europoje bendroje automobilių rinkoje „Renault grupės“ rinkos dalis ūgtelėjo 0,6 punkto iki 9,5 proc. Pirmą kartą per pastaruosius 10 metų „Renault grupės“ pardavimai už Europos ribų krito 11 proc., nors sudarė 34 proc. visų grupės pardavimų.

Dėl „Logan“ sėkmės „Renault“ pateko į populiariausių Rusijoje automobilių prekės ženklų penketuką.

Nepaisant numatomo tolesnio automobilių rinkos smukimo 2010 m. bei planuojamo 8-10 proc. „Renault grupės“ pardavimų kritimo Europos rinkoje, grupė numato šiais metais toliau didinti savo rinkos dalį. 2010 numatoma pristatyti lengvąjį komercinį automobilį „Master“, „Megane“ šeimos keleivinį SM5 bei „Dacia Duster“.
www.delfi.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Ant Sau 19, 2010 8:57 am

2010 m. sausį Lietuvos rinkoje debiutuoja naujausias „Renault“ modelis „Fluence”. Šia proga puikios komplektacijos „Fluence” pirkėjams bus siūlomas už ypatingai patrauklią kainą – nuo 52000 litų. Tikimasi, kad „Renault Fluence“ taps vienu patraukliausių automobilių savo kategorijoje.


Naujasis elegantiško silueto „Fluance“ praturtins „Renault“ C segmento automobilių pasiūlą.

Pagal savo išmatavimus, erdvumą ir įvairios įrangos gausą „Fluence“ peržengia kompaktiškų šeimai skirtų C segmento automobilių ribą ir gali pretenduoti į D segmentą.

Išskirtinis naujausiojo „Renault“ modelio „Fluence” bruožas yra ypatingai plati įrangos gama. Pirmojoje „Fluence“ versijoje „Expression” įmontuotas oro kondicionierius, CD ir MP3 grotuvai, vairuotojo ir keleivio saugos pagalvės bei 2 šoninės oro pagalvės, 2 oro pagalvės-užuolaidos, elektroninė stabilumo programa (ESP) su traukos kontrolės sistema (ASR), stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) su staigaus stabdymo pagalbos sistema (AFU), elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema (EBD), kompiuteris, rūko žibintai – tai tik keletas automobilyje įmontuotos įrangos pavyzdžių. Automobilio aksesuarų elementai - chromuoti išmetamojo vamzdžio galai, automobilio spalvos šoninių veidrodėlių korpusas ir daugelis kitų detalių, pabrėžia „Fluence” išskirtinumą.

Be išskirtinai plačios automobilyje montuojamos standartinės įrangos gamos, „Fluence” versija „Privilege” taip pat siūlo parkavimo pagalbos sistemą, automatinį dviejų zonų oro kondicionierių, „Renault“ laisvų rankų kortelę, užuolaidėles nuo saulės.

Lietuvos rinkai „Renault Fluence“ bus siūlomi su trim moderniais varikliais: benzininiu 1.6 litrų 16V 110 AG su penkių pavarų transmisija bei dviem „Renault eco2” reikalavimus atitinkančiais dyzeliniais varikliai - 1.5 dCi 85 su penkių pavarų transmisija bei 1.5 dCi 105 su šešių pavarų transmisija. Prekybos salonuose Lietuvoje „Renault Fluence” pasirodys šį mėnesį.

http://www.aina.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Tre Sau 20, 2010 10:15 am

Norintiesiems atgauti pragertą vairuotojo pažymėjimą reikia pereiti kryžiaus kelius, bet kai kurių taurelės mėgėjų tai vis tiek neatbaido nuo blogo įpročio. Jų neveikia nei į sąžinę besibeldžiančios paskaitos, nei vis didėjančios išlaidos, rašo „Lietuvos žinios“.

Net praėjus visam bausmės laikotarpiui norintieji atgauti prarastą vairuotojo pažymėjimą turi surinkti visą pluoštą dokumentų, kainuojančių ne tik nemažai pinigų, bet ir laiko.

Į kelių policijos padalinį, kuriame buvo nuspręsta vairuotojo pažymėjimą atimti, žmogus turi atnešti savo asmens dokumentą, sveikatos patikrinimo pažymą, sveikatos žinių atestavimo pažymėjimą, papildomo vairuotojų mokymo kursų baigimo pažymėjimą, o jei teisė vairuoti buvo atimta metams ar ilgiau – išlaikyti teorinį ir praktinį vairavimo egzaminą „Regitroje“.

Tad solidi bauda – ne vienintelis smūgis prasižengusiojo kišenei, nes už papildomus mokymus ir pažymas teks pakloti daugiau nei 500 Lt.

„Lietuvos žinios“ rašo, kad kasmet vairuotojo pažymėjimus praranda tūkstančiai neblaivių vairuotojų, tačiau pastaruoju metu jų mažėja. 2009-iais užfiksuoti 13 032 išgėrę vairuotojai, nors vos prieš ketverius metus šis skaičius buvo trečdaliu didesnis – 2005-iais už tokį pažeidimą nubausti 19 129 asmenys.
www.delfi.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Ket Sau 21, 2010 11:28 am

Sausio 21-22 ir 26 d. Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos pareigūnai, dalyvaujant techninių apžiūrų centrų (stočių) darbuotojams, rengs prevencines policines priemones, kurių metu kontroliuos transporto priemonių techninę būklę.

Daugiausia dėmesio bus skiriama kelių transporto priemonių padangoms, apšvietimo prietaisams ir šviesos signalizacijai, stabdžiams, variklio deginių išmetimo sistemai, stiklų šviesos laidumui keliamiems techniniams reikalavimams.

Policija primena, kad Kelių eismo taisyklių (toliau – KET) 235 punkte nustatyta, jog eisme dalyvaujanti transporto priemonė turi atitikti nustatytuosius techninius reikalavimus.

KET 15 punkte nustatyta, kad draudžiama vairuoti techniškai netvarkingą, transporto priemonėms keliamų techninių reikalavimų (toliau – techniniai reikalavimai) neatitinkančią transporto priemonę. Prieš pradėdamas važiuoti, motorinės transporto priemonės, traktoriaus, savaeigės mašinos vairuotojas privalo įsitikinti, ar transporto priemonė tvarkinga, taip pat kelionės metu stebėti transporto priemonės techninę būklę. Jeigu važiuojanti transporto priemonė sugenda ir dėl to neatitinka techninių reikalavimų, o gedimo pašalinti neįmanoma, vairuotojas, laikydamasis būtinų atsargumo priemonių, gali važiuoti iki stovėjimo ar remonto vietos, išskyrus šių taisyklių 246 punkte nustatytus atvejus.
KET 246 punkte nustatyta, kad transporto priemone važiuoti draudžiama, jeigu: 246.1. neveikia pagrindinis stabdys (vairuotojas juo negali sustabdyti transporto priemonės); 246.2. neveikia vairo mechanizmas (vairuotojas negali juo valdyti transporto priemonės); 246.3. netvarkingas transporto priemonės ir priekabos sukabinimo įtaisas; 246.4. lyjant, sningant arba esant rūkui vairuotojo pusėje neveikia stiklo valytuvas; 246.5. tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui nedega joks (artimųjų, rūko, tolimųjų šviesų) priekinis kairysis žibintas, o sugedus bent vienai galinei gabaritinei šviesai neveikia (neįjungta) avarinė šviesos signalizacija arba transporto priemonės gale nėra pritvirtinto avarinio sustojimo ženklo.

KET 242 punkte nustatyta, kad nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. draudžiama eksploatuoti motorines transporto priemones, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3,5 t, su vasarinėmis padangomis. Taip pat primename, kad ankstesni reikalavimai (po Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo nutarimo http://www.lvat.lt/hBylos Nr. N-575-1387-09.) automobilių stiklų šviesos laidumui išlieka (Žin. 2007, Nr. 98-3992) Techniniuose reikalavimuose naudojamoms transporto priemonėms yra nurodyta, kad automobilių stiklų, patenkančių į priekinį vairuotojo matomumo lauką, šviesos laidumas negali būti mažesnis nei 75 proc. priekinio stiklo ir 70 proc. priekinių šoninių stiklų (Naujausi pakeitimai šioje srityje buvo padaryti 2008 metų rugpjūčio 20 d., Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro įsakymas Nr. 1V-308 „Dėl Vidaus reikalų ministro 2007 m. rugsėjo 12 d. įsakymo Nr. 1V-319 „Dėl leidimų naudoti kelių transporto priemones, kurių šviesos laidumas mažesnis negu leistina, išdavimo instrukcijos patvirtinimo" pakeitimo“ (Žin. 2008, Nr. 97-3762 ).

Vairuotojai, pažeidę šiuos Kelių eismo taisyklių reikalavimus, atsako administracine tvarka.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Ket Sau 21, 2010 11:30 am

Greičio matuokliui užfiksavus, kad buvo viršytas leistinas važiavimo greitis, pareigūnai ateityje greičiausiai baus nebe automobilio vairuotoją, o jo savininką. Tai numatančiai Administracinių teisės pažeidimų kodekso pataisai trečiadienį po pateikimo pritarė Seimas. Už projektą balsavo 64 parlamentarai, prieš nebuvo nė vieno, 12 balsuodami susilaikė. Kad pataisos būtų priimtos, reikalingi dar du balsavimai.

Policijos inicijuotu projektu būtų nustatyta, kad transporto priemonių savininkai (fiziniai asmenys) atsako už jų transporto priemonėmis padarytus pažeidimus, užfiksuotus stacionariomis teisės pažeidimų fiksavimo sistemomis.

Už juridiniams asmenims priklausančiomis transporto priemonėmis padarytus pažeidimus atsako juridinių asmenų vadovai.

Taip pat siūloma nustatyti, kad už pažeidimą, užfiksuotą stacionariomis teisės pažeidimų fiksavimo sistemomis, padarytą pirmą kartą, būtų skiriama minimali bauda, už padarytą antrą kartą - minimalios ir maksimalios baudos vidurkis, o už padarytą trečią ir daugiau kartų - maksimali bauda.
Anot projekto teikėjo Seimo nario Manto Varaškos, atsakomybę perkėlus ant automobilių savininkų pečių pareigūnams būtų lengviau užtikrinti, kad skirtos nuobaudos būtų išieškomos ir darytų teigiamą įtaką eismo saugumo situacijai šalyje.

Dokumento aiškinamajame rašte teigiama, kad dabar policijos pareigūnams užtrunka nemažai laiko išsiaiškinti Kelių eismo taisyklių pažeidėją.

Pavyzdžiui, greičio matuokliui užfiksavus pažeidimą į policijos įstaigą kviečiamas automobilio savininkas. Pagal gautą vaizdo medžiagą aiškinamasi, ar jis, ar kitas asmuo padarė pažeidimą. Jei nustatoma, kad pažeidimą padarė kitas asmuo, reikalaujama pateikti to asmens duomenis, kuris konkrečiu laiku vairavo transporto priemonę.

"Tokio tyrimo atlikimas dažnai užtrunka, nes visais atvejais reikia nustatyti konkretų subjektą, kuris padarė pažeidimą", - rašoma aiškinamajame rašte.

Be to, administracinių teisės pažeidimų protokolas gali būti surašomas tik dalyvaujant pažeidėjui. Kadangi tiriant įvykio aplinkybes paprastai praeina daug laiko, pasitaiko, kad per teisės aktuose nustatytus terminus kaltojo asmens nebepavyksta rasti ir jis išvengia administracinės atsakomybės.
BNS
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Ket Sau 21, 2010 11:33 am

Bendrovė „Lukoil Baltija“ pradėjo prekiauti aplinką tausojančiais degalais – bioetanoliu E85, rašoma pranešime spaudai.

„Biodegalų rinka Lietuvoje dar tik žengia pirmuosius žingsnius, todėl „Lukoil Baltija“, siūlydama bioetanolį E85, pirmiausia siekia pristatyti šiuos degalus kuo platesniam vartotojų ratui. Pasirinkęs vairuoti automobilį varomą E85, žmogus pasirenka galimybę mažinti aplinkos taršą ir demonstruoja gerbiantį požiūrį į supančią aplinką“, – sakė bendrovės „Lukoil Baltija“ Baltijos regiono mažmeninės prekybos direktorius Romas Turlinskas.

Pasak R. Turlinsko, pagrindinis bioetanolio aplinkosauginis privalumas yra tai, kad jis gaminamas iš atsinaujinančių energijos išteklių: į aplinką su variklio deginiais skleidžiamas anglies dvideginis vėl sunaudojamas augant augalams, todėl neprisideda prie šiltnamio efekto didinimo.

„Paprastai įvairūs ekologiški produktai rinkoje yra brangesni nei įprastiniai, tačiau aplinkai palankūs degalai E85 yra gerokai pigesni nei benzinas“, - teigė R. Turlinskas.
Vienas litras bioetanolio E85 „Lukoil“ degalinėse kainuoja 2,85 Lt, t. y. gerokai mažiau nei 95 benzinas. Žemesnę šių degalų kainą visų pirma lemia jų sudėtis. Biodegalus E85 sudaro 85 proc. etanolio, gaunamo iš vietinės žemės ūkio produkcijos, likusius 15 proc. – benzinas.

Bioetanoliu E85 prekiaujama keturiose „Lukoil“ ir šešiose partnerių tinklo „Baltic Petroleum“ degalinėse didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Išsamus degalinių sąrašas pateikiamas „Lukoil Baltija“ interneto svetainėje.

Bioetanolis E85 gali būti naudojamas automobiliuose, kuriuose įrengti specialiai šiam kurui pritaikyti varikliai. Bioetanoliui pritaikyti automobiliai taip pat gali būti varomi ir 95 benzinu. Beje, bioetanolis E85 tinka ir daliai į Lietuvą iš JAV importuojamų automobilių.

Etanolis, skirtas E85 gamybai, gaminamas Lietuvoje, taip remiamas vietinis žemės ūkis. Dažnai bioetanolio gamyba – vienintelis būdas ūkininkams realizuoti užaugintą perteklinę pašarinių grūdų produkciją. Tokiu būdu bioetanolio gamyba pamažu didina ir ūkio produkcijos, tokios kaip kviečiai, kvietrugiai paklausą Lietuvoje. Taip sprendžiamos ir socialinės problemos, susijusios su gyventojų užimtumu.

Bioetanolis yra ekologiškas variklių kuras, nes jį naudojant išskiriama iki 80 proc. mažiau anglies dvideginio, t.y. „šiltnamio efektą“ sukeliančių dujų, nei naudojant naftos pagrindu gaminamą kurą. Bioetanoliui gaminti naudojamos grūdinės kultūros sugeria anglies dvideginį iš oro ir taip yra sumažinama šių dujų koncentracija atmosferoje.
www.delfi.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė karolis » Ket Sau 21, 2010 11:41 am

Runce rašė:Bendrovė „Lukoil Baltija“ pradėjo prekiauti aplinką tausojančiais degalais – bioetanoliu E85, rašoma pranešime spaudai.

„Biodegalų rinka Lietuvoje dar tik žengia pirmuosius žingsnius, todėl „Lukoil Baltija“, siūlydama bioetanolį E85, pirmiausia siekia pristatyti šiuos degalus kuo platesniam vartotojų ratui. Pasirinkęs vairuoti automobilį varomą E85, žmogus pasirenka galimybę mažinti aplinkos taršą ir demonstruoja gerbiantį požiūrį į supančią aplinką“, – sakė bendrovės „Lukoil Baltija“ Baltijos regiono mažmeninės prekybos direktorius Romas Turlinskas.

Pasak R. Turlinsko, pagrindinis bioetanolio aplinkosauginis privalumas yra tai, kad jis gaminamas iš atsinaujinančių energijos išteklių: į aplinką su variklio deginiais skleidžiamas anglies dvideginis vėl sunaudojamas augant augalams, todėl neprisideda prie šiltnamio efekto didinimo.

„Paprastai įvairūs ekologiški produktai rinkoje yra brangesni nei įprastiniai, tačiau aplinkai palankūs degalai E85 yra gerokai pigesni nei benzinas“, - teigė R. Turlinskas.
Vienas litras bioetanolio E85 „Lukoil“ degalinėse kainuoja 2,85 Lt, t. y. gerokai mažiau nei 95 benzinas. Žemesnę šių degalų kainą visų pirma lemia jų sudėtis. Biodegalus E85 sudaro 85 proc. etanolio, gaunamo iš vietinės žemės ūkio produkcijos, likusius 15 proc. – benzinas.

Bioetanoliu E85 prekiaujama keturiose „Lukoil“ ir šešiose partnerių tinklo „Baltic Petroleum“ degalinėse didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Išsamus degalinių sąrašas pateikiamas „Lukoil Baltija“ interneto svetainėje.

Bioetanolis E85 gali būti naudojamas automobiliuose, kuriuose įrengti specialiai šiam kurui pritaikyti varikliai. Bioetanoliui pritaikyti automobiliai taip pat gali būti varomi ir 95 benzinu. Beje, bioetanolis E85 tinka ir daliai į Lietuvą iš JAV importuojamų automobilių.

Etanolis, skirtas E85 gamybai, gaminamas Lietuvoje, taip remiamas vietinis žemės ūkis. Dažnai bioetanolio gamyba – vienintelis būdas ūkininkams realizuoti užaugintą perteklinę pašarinių grūdų produkciją. Tokiu būdu bioetanolio gamyba pamažu didina ir ūkio produkcijos, tokios kaip kviečiai, kvietrugiai paklausą Lietuvoje. Taip sprendžiamos ir socialinės problemos, susijusios su gyventojų užimtumu.

Bioetanolis yra ekologiškas variklių kuras, nes jį naudojant išskiriama iki 80 proc. mažiau anglies dvideginio, t.y. „šiltnamio efektą“ sukeliančių dujų, nei naudojant naftos pagrindu gaminamą kurą. Bioetanoliui gaminti naudojamos grūdinės kultūros sugeria anglies dvideginį iš oro ir taip yra sumažinama šių dujų koncentracija atmosferoje.
http://www.delfi.lt


turbut lagunos variklis jiems nepritaikytas :lol: ot gaila o toks pigus :lol:
Renault laguna II 2001m. 1.6l 16v. benzinas.
Vartotojo avataras
karolis  
Dalyvis
 
Pranešimai: 293
Miestas: Anyksciai-Utena
Automobilis: Renault Laguna IIphI
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Pen Sau 22, 2010 6:27 am

Dažnai gyventojai savo automobilius, kitas transporto priemones parduoda nesudarę pardavimo sutarties, apie sandorį neinformavę VĮ „Regitra”. Naujieji savininkai mašinas perparduoda, sukelia eismo įvykių, o atsakyti tenka buvusiems teisėtiems savininkams. Tai kainuoja daug pinigų ir dar daugiau sveikatos.

Saugo interesus

Pasak VĮ „Regitra” Alytaus filialo viršininko Jurgio Valiūno, siekiant apsaugoti buvusių transporto priemonių savininkų interesus, nustatytas trumpesnis – 15 kalendorinių dienų – transporto priemonių perregistravimo terminas (anksčiau buvo 30 dienų).

Įsigytą Lietuvoje registruotą transporto priemonę privaloma savo vardu perregistruoti per 15 kalendorinių dienų po to, kai pardavėjas apie pardavimą pranešė „Regitrai”. To neatlikus nuo 2010 metų vasario 1 dienos ji bus automatiškai išregistruota. Teisės aktai nustato, kad viešajame eisme draudžiama naudoti išregistruotas transporto priemones.

„Neseniai vienas alytiškis, tinkamai neįforminęs pardavimo sutarties, savo automobilį pardavė kitam asmeniui. Netrukus šis sukėlė skaudžią avariją, kurioje buvo sužaloti žmonės, ir išvyko į užsienį. Pareigūnai automobilį nuvežė į saugojimo aikštelę, už saugojimą reikia mokėti. Be to, mašina pirkta lizingo būdu, reikia atsiskaityti ir su lizingo bendrove. Teismas buvusį savininką gali patraukti atsakomybėn. Girdėjau, kad alytiškis jau skolingas ne vieną tūkstantį litų ir suma gali dar augti, sutriko jo sveikata”, – pasakojo filialo viršininkas.
Kaip sakė J.Valiūnas, nustatytus perregistravimo terminus praleidęs naujasis transporto priemonės savininkas automatiškai išregistruotą transporto priemonę galės vėl įregistruoti teisės aktų nustatyta tvarka. „Regitros” padalinyje jis privalės pateikti ne tik visus būtinus dokumentus, bet ir norimą įregistruoti automobilį, motociklą ar kitą transporto priemonę.

Sunkmečiu apskrityje automobilių daugėjo

Pernai Lietuvoje buvo įregistruoti 137 tūkst. į šalį įvežti naudoti ir nauji lengvieji automobiliai, arba 31,3 proc mažiau negu 2008-aisiais. Iš visų 2009 metais įregistruotų lengvųjų automobilių nauji sudarė 5 procentus.

J.Valiūno teigimu, statistikos duomenys leidžia teigti, kad pernai apskrityje automobilių ne tik nesumažėjo, bet netgi padaugėjo. „2010 metų sausio 1 dienos duomenimis, Alytuje buvo įregistruota 42 tūkstančiai 115, rajone - 17 tūkstančių 972 transporto priemonės. Prieš metus skaičiai buvo 42 tūkstančiai 17 ir 17 tūkstančių 298”, – dėstė filialo viršininkas.

Tarp kitų apskrities savivaldybių pirmauja Varėnos, kurioje įregistruota 16 tūkst. 310 (pernai - 15 tūkst. 880) transporto priemonių. Druskininkuose ir Lazdijų rajone - 15 tūkst. 120 (14 tūkst. 746) ir 14 tūkst. 442 (13 tūkst.765) automobiliai.

2009 metais šalyje pirmą kartą įregistruotų lengvųjų automobilių vidutinis amžius – 9 metai 2 mėnesiai.

VĮ „Regitra” tvarkomame Kelių transporto priemonių registre sausio 1 dieną buvo 2 mln. 133 tūkst. 720 transporto priemonių įrašų. 81 proc. jų sudarė lengvieji keleiviniai automobiliai, 8 proc. - krovininės mašinos, 7 proc. - priekabos ir puspriekabės, 2 proc. - motociklai, po 1 proc. - autobusai ir mopedai.

Beveik prieš dvidešimt metų, 1990-aisiais Lietuvai atgavus nepriklausomybę, šalyje buvo įregistruoti 848 tūkst. 545 automobiliai, motociklai, autobusai ir sunkvežimiai. 1996 metais transporto priemonių skaičius šalyje jau viršijo milijoną.

Daugiausia, 36 proc., naudotų automobilių pernai įvežta iš Vokietijos, 16 proc. - iš Prancūzijos. Tarp įvežtųjų 2009 metais pirmavo automobiliai „VW Passat”, „VW Golf” ir „Opel Astra”.
www.alytausnaujienos.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Sek Sau 24, 2010 1:20 pm

Sausio 1-ąją įsigaliojo Susisiekimo ministro įsakymas, kuriuo keičiama naudotų automobilių, į Lietuvą atkeliaujančių iš trečiųjų šalių, patikra. Nuo šiol bus vertinamas ne tik tokių transporto priemonių apšvietimo ir šviesos signalizacijos prietaisų atitiktis europietiškiems reikalavimams, bet ir transporto priemonės atitiktis bendriesiems techniniams reikalavimams bei automobilių ratų ir ratų ašių išdėstymo parametrų atitiktis gamintojo nustatytiems reikalavimams, informuoja „Transeksta“.

Iki šiol iš trečiųjų šalių (daugiausia iš JAV) atgabentas transporto priemones Lietuvoje įregistruoti būdavo galima atlikus atitikties įvertinimą, kurios metu ekspertizių įmonių ( Techninių apžiūrų centrų) ekspertai tikrindavo įrengtų apšvietimo ir šviesos signalizacijos prietaisų konstrukciją, skaičių, išdėstymą ir spalvinę gamą.

Tačiau jei šiuos dalykus galima laikyti daugiau formaliomis Europos Bendrijos automobilių gamintojų rinkos apsaugos priemonėmis, tai nauji reikalavimai tiesiogiai susiję su eismo saugumu.
Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ direktoriaus Gintauto Šlėderio teigimu, ratų suvedimo, ratų išvirtimo ir rato posūkio ašies išilginio posvyrio (vadinamojo „Caster“) matavimai atskleidžia, ar automobilio kėbulas nėra deformuotas.

„Dažniausiai plika akimi galima pastebėti tik pačias didžiausias deformacijas ar remonto dirbtuvių broką. Tuo tarpu automobilio ilgaamžiškumui, valdymo kokybei ir saugumui lemiamos reikšmės gali turėti viso labo keleto milimetrų ar laipsnių nukrypimas nuo normos“, – pastebėjo G.Šlėderis.

Įsigaliojus „Motorinių transporto priemonių, priekabų ir šių transporto priemonių sudedamųjų dalių atitikties įvertinimo atlikimo taisyklių“ pakeitimams, pakeisti ir reikalavimai individualiam tipo patvirtinimui arba naudotų transporto priemonių ne iš EB šalių atitikties įvertinimo tvarka.

Dabar atvykdami į ekspertizių įmonę (Techninių apžiūrų centrą) automobilių iš trečiųjų šalių importuotojai turės pateikti pažymą su prie jos pridėtu matavimų protokolu, kurį paprastai suformuoja technologinė įranga, kuria atliekami matavimai, apie transporto priemonės ratų ir ratų ašių išdėstymo parametrų atitiktį gamintojo nustatytiems reikalavimams. Tokias pažymas išduoti gali bet kuri serviso įmonė, turinti šiems darbams skirtą technologinę įrangą, techninę dokumentaciją ir duomenų bazės su informacija, kokios markės, kokio modelio, kokie ratų suvedimo bei išvirtimo kampai turėtų būti bei tinkamai paruoštą personalą užtikrinantį teikiamų paslaugų kokybę.

Jei įmonė atitinka šiuos reikalavimus, tereikia informuoti asociaciją „Transeksta“ apie pasirengimą atlikti ratų geometrijos matavimus ir ekspertams patikrinus serviso įmonės atitikimą nustatytiems reikalavimams bei suderinus techninius dalykus, pradėti teikti paslaugas naudotus automobilius iš trečiųjų šalių gabenantiems verslininkams būtų galima tą pačią dieną. „Transekstos“ direktorius G.Šlėderis patikino, kad atlikti ratų ir ratų ašių išdėstymo parametrų matavimą ir teikti dokumentus techninių ekspertizių įmonėms galės praktiškai visi norintys automobilių remontininkai, turintys tokiems matavimams skirtą įrangą, nes reikalavimai iš tiesų nesudėtingi, o jokių papildomų investicijų daryti nereikia.

Įmonių, galinčių išduoti pažymas apie ratų geometrijos parametrų atitiktį gamintojo nustatytiems reikalavimams, sąrašas bus skelbiamas ir nuolat atnaujinamas asociacijos „Transeksta“ interneto svetainėje.

Svarbu ir tai, kad įvedus naują tvarką ir sugriežtinus reikalavimus amerikietiškiems ar iš kitų EB nepriklausančių šalių importuojamiems automobiliams, tokių transporto priemonių legalizavimas Lietuvoje nepabrangs.

„Susitikę su Lietuvos autoverslininkų asociacijos nariais sutarėme, kad ratų geometrijos parametrų atitikties gamintojo nustatytiems reikalavimams matavimai kainuos 40 – 70 litų. Tuo tarpu lig šiol galiojusio transporto priemonių atitikties įvertinimo kaina, nevertinant ratų geometrijos parametrų atitikties gamintojo nustatytiems reikalavimams matavimų ir pažymos išdavimo, sumažinama daugiau nei dvigubai, nuo 400-500 litų iki 200-250 litų. Vadinasi naująja tvarka turėtų būti patenkinti tiek naudotų automobilių importuotojai, tiek jų pirkėjai, kurie gaus kur kas daugiau objektyvios informacijos apie nusižiūrėtą mašiną“, – pastebėjo G.Šlėderis.
www.delfi.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Pir Vas 01, 2010 2:31 pm

„Renault“ tapo pirmuoju automobilių gamintoju, oficialiai pristačiusiu savo tarptautinį televizijos kanalą „Renault TV”, kuris bus matomas Prancūzų televizijos paketo „CanalSat“ kanalu 349 bei Didžiosios Britanijos televizijos platformos „Sky” kanalu 883.

Pristačiusi „Renault TV” kompanija „Renault“ siekia stiprinti domėjimąsi savo prekės ženklu bei „Renault” automobiliais. Pramoginis-informacinis „Renault TV“ kanalas žiūrovams perteiks „Renault“ istoriją, vertybes, produktus bei pasiekimus, rašoma pranešime spaudai.

„Naujasis „Renault“ šūkis „Laikas keistis” atspindi kompanijos siekį būti kuo arčiau kasdienių žmonių poreikių. „Renault TV“ padės kompanijai bendrauti su plačiąją auditorija“, – sakė kompanijos viceprezidentas Stephenas Normanas.

Pristatyti „Renault TV” kompaniją paskatino sparčiai auganti 2009 m. kovą pradėjusio veikti „Renault“ interneto televizijos kanalo www.renault.tv žiūrovų auditorija. Pritraukdama žiūrovų dėmesį vidutiniškai 15-ai minučių (palyginimui BBC iPlayer – 20 min.), internetinė „Renault“ televizija konkuruoja su dvidešimčia geriausių video programų kanalų internete.
„Renault TV“ kanalai platformose „Sky“, „CanalSat“ bei internete suteiks kompanijai galimybę pasiekti apie 30 milijonų žiūrovų auditoriją. „Renault TV“, kurią taip pat galima matyti „You Tube“, „Dailymotion“, „Facebook“ bei „itunes“, visą parą transliuos žinių bei įvairias pramogines programas („Spectacle“, „Passion“, „Time travel“, „True stories“ bei kt.).
http://www.renault.tv/en_GB/channels/live#/live
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Kitas

Grįžti į Auto naujienos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

cron