Nu tiesiog man atrodo, kad sitas variantas nelabai gausis (aisku neoriu prisneket). Paprasciausiai man neatrodo, kad tokios jau ir dideles to remonto kainos. Tarkim dirzu keitimas su visais itempejais kainuoja nuo 200lt ir toliau kyla atsizvelgiant i iskilusius nesklandumus (aisu daugiau). Realiai jiems apsimoka, nes jie zino kiek tai laiko uzima, saugo savo irankius, registruoja kitas masinas ir jau iskart zino kiek ir tu masinu remontas preliminariai uztruks. Pliusas tas, kad as sumoku pinigus ir man niekuo rupintis nereikia. Minusas tas, kad daznas servisas viena taisydamas, kita pagadina, nes dirba dazniausiai savamoksliai darbuotojai, is kuriu daznas net nezino vieno ar kito elemento veikimo principo.
Kazkaip viskas man cia atrodo, kad cia vyksta ne progresas, o grizimas atgal su patogumais. Visi stengiasi tas pacias paslaugas suteikt ir mazina kainas del elementarios konkurencijos. Vokietijoj tarkim te net akumuliatorius ar lemputes vaziuoja i servisus pasikeist. Ar jei padanga nuleidzia, kviecia traliuka, kad i servisa nuveztu. Nu tuo noriu pasakyti, kad ne tie laikai, kai zmones patys krapstosi prie savo auto, o kurie krapstosi, tai dazniausiai (pasikartosiu) turi savo garaziukus ir irankius, kad ir kokie jie bebutu. Rimtu remontu neapsiima del to, kad neturi tam irankiu, bet kartu ir nenori rizikuot, kad isardys ir paskui nesurinks (toks atvejis Jusu garaze daug kainuotu, kai nesurinktu ir jam tektu ilgai ta savo masina ten laikyt). O tie kurie rimtai moka remontuot, tai faktas tas, kad jie jau tikrai ras kur tai daryt (ar tai pas drauga garaze su alum, ar tai savo rimtam garaze).
Savitarnos servisa as isivazduoju, kad tai turetu but kokiu kaip min 3ju, vienas nuo kito atskirtu boksu su keltuvais (tai issprestu laiko problema, jei kas nespetu susitvarkyt auto), kur stovetu kaip min dvi vaizdo kameros is priekio ir galo (issprestu irankiu sugadinima ir vagystes, bet ir tai sugadintu butu). Kaip yrankius tikrint reiktu, tai neisivaizduoju. Kiekvienos galvutes neapziuresit ir uz kiekviena negalesit nubaust, nes zmogus bus isvaziaves. Yrankia bus naudojami grubiai ir nesaugant (juk tokie tie lietuviai). O kur mokesciai uz elektra, sildymas, yrankiai ir t.t. Cia filosofuoju tik todel, kad skaiciuoju, kiek galetu kainuot garazo su yranga nuoma. Paprasciausiai manau, kad tai ka galima bus susitvarkyt, kainuos gal kiek ir maziau, bet nemanau, kad tiek, kad apsimoketu paciam gaisti savo laika, jei per ta laika galima nuveikt kazka kito palikus savo auto servise.
As kai tvarkydavau savo auto, tai turedavau dideli garaza ir pakankamai irankiu. Man tada auto taisymas buvo ne kaip darbas, o labiau kaip atsipalaidavimas ir poilsis. Dirbi ir net nepastebi, kad jau kokios 4rios nakties
Megdavau tikrai krapstytis prie masinos, bet negaleciau to daryti, kai dirbciau ne savo vietoj.
Zodziu. Manau, kad daug paimt pinigu negalesit, nes tai neapsimokes klientams, o mazai irgi nepaimsit, nes tai Jums neapsimokes. Nznau... Tiesiog taip suku galva