Viskas prasidėjo dar gerokai prieš metus. Pasibaigus pirmojo automobilio (fiat tipo) techniniam galiojimui, ėmiau ieškoti pamainos. Turėjau keturis studentiškus tūkstantėlius ir didelių svajonių. Norėjau trupučio komforto, kad 300km kelionės nekankintu, trupučio ekonomijos, kad 300km pliko baso nepaliktu. Trupučio bagažinės dydžio, kad daug mantos tilptu, na ir trupučio dizaino kad akims miela būtu. Metai automobilio nerūpėjo, rūpėjo sveikata jo.
Traukė mane visokie volvo 850 ir pežo 605, SAAB... - dideli, griežtų formų cinkuoti tankai. Gaila, bet į galimybes ir svajones jie paišėsi pernelyg sunkiai. Bet buvo ir kitokie - audi senutės, VW įskaitant Vento ir Toledo, Vectra B... Tačiau nesirgdamas tautos vežimų manija, šiais nesižavėjau, jie buvo planas B. Buvo ir japonu: mazda 626, nissan Primera ir dar kelios. Na ir buvo dar laguna su xantia - labiausiai nuvertėjusios, bet ne blogiausios būsenos.
Čia sakyti galima, oho, vyruti, pasirinkimas nemažas, tik rinkis, imk ir važiuok. Visgi 3000 (+1000 remontams) realybe temdė. Rudys ir prasti jų maskavimai. Bėgantys tepalai ir pavargusios hidraulikos. Bauginantys pirikupų veidai ir visokios nuvargintų automobilių baisenybės. Kelios nesėkmingos kelionės į tolimesnius miestus (tos lagunos nuotraukose ir aprašymuose tai gražios tokios buvo). Ir galiausiai nusibodus ieškoti tų retų aukso perlų ( geras automobilis už tokia suma nė pusdienio neužsibūna skelbimuose), ėmiau tai kas bent jau susirodė padoriai.
Ir taip mano kieme atsidūrė ji - 1996 metų, RT komplikacijos Laguna Ph I, 1.8 ir mono įpurškimu. 66KW "žvėris"
Komplikacijoje turiu stoglangį, priešrūkinius, kondicionierių, originalų kasetinį magą su valdymu nuo vairo... Visa kita lyg kaip ir RN versijose.
Išspręstos problemos: Pakeistas galinio rato guolis, pakeisti visi tepalai, filtrai, priekiniai amortizatoriai, spyruoklės, stabilizatorių traukės.
Liko sutvarkyti: Priekinis stiklą (trūkęs), priekinio keleivio durelių apdailą (šuniukas padailino). Ir jei viskas gerai klostysis, aptvarkysiu kėbulo kelis įlenkimus/pažeidimus ir įsidėsiu dujų įranga.
66KW dažnai linksniuojama kaip silpna ir visai netraukianti. Nepasakyčiau jog visai, tačiau tiesos kalbose daug. Nors mano atveju motoras nenukankintas visai, visgi į magistralės srautus įsilieju ir lenkimus atlieku sunkiau, dairausi didesnio saugaus atstumo. Tačiau tai viskas. Lakstyti potraukio nėra, bent jau tikrai ne su tokiu automobiliu, o vežti ji veža kiek bekraučiau.
Lagūnos nėra aukštos, tai manė baugino miško keliams ir skatino galvoti kaip ja pakelti. Aukštesnių spyruoklių idėja pakankamai nuomonių nesulaukė, tad buvo suspaustos tokios kokios priklauso. O štai ratus žiemai uždėjau didžiausius kokie tik tiko. Likau patenkintas ir vasarai dairausi analogiško sprendimo.
Na, ir tai visa ilga istorija. Negaliu pasakyti jog tai svajonių automobilis ar kad sekanti irgi būtu laguna, tačiau visgi esu patenkintas. Komforto užtenka, tesinorėtu daugiau garso izoliacijos, vietos daug, bagažinė pakankamai erdvi, detalių pasirinkimas geras ir kainos nėra aukštos, kuro ekonomija visiškai nepakenčiama ir nepateisinama

Toliau nuotraukoms eilė. Šitos pabus iki tikros fotosesijos.

