Runce rašė:Va ką radau..gal kam pravers..
andiss rašė:Runce rašė:Va ką radau..gal kam pravers..
va pagal sia lentele kaip raso su mikro daleliu filtru ir be ju va ka norejau paklausti
andiss rašė:aisku na tai tada keliam is 95 procentu i visa 100 kad pas mane jo nera nes nemaciau jokio papildomo bakelio
minotauras11 rašė:Šiaip, bent jau Peugeot markės automobiliuose, tai kur stovi tas FAP filtras, tai pilasi dar papildomai (yra atskiras bakelis) katalizuojatis skystis (kurio litras kažkur apie 150lt kainuoja), kurio pagalba variklyje sukeliama temperatūra ir tokiu būdu pravalomas tas filtras (sudeginamos kietosios dalelės, susikaupusios tame filtre). Kaip yra Renault, nežinau, bet manau, kad turėtų būti kažkas panašaus.
Runce rašė:minotauras11 rašė:Šiaip, bent jau Peugeot markės automobiliuose, tai kur stovi tas FAP filtras, tai pilasi dar papildomai (yra atskiras bakelis) katalizuojatis skystis (kurio litras kažkur apie 150lt kainuoja), kurio pagalba variklyje sukeliama temperatūra ir tokiu būdu pravalomas tas filtras (sudeginamos kietosios dalelės, susikaupusios tame filtre). Kaip yra Renault, nežinau, bet manau, kad turėtų būti kažkas panašaus.
Renukam nesipila niekas ten,jis savaime užsidega kai prisikaupia ten tų dalelių,tada per kaminą verčiasi tiršti balti dūmai daugmaž apie 5min,sudegina jis ten tas šiukšles ir vėl viskas gerai..tik labai gąsdina vairuotoją tas reiškinys,dažnas tada greit gesina variklį manydami,kad kažkas nutiko,o tai didelė klaida..tam filtrui reikia leist išdegti..aišku nereikia sumaišyti to reiškinio su turbinos gedimu.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių