Apie padangas

Skyrelis apie Renault Laguna modelius.

Re: Apie padangas

Standartinė Runce » Ant Sau 12, 2010 2:18 pm

Protektorius nesiskiria tik jis apverstas..pasikartosiu jau..aš asmeniškai nesu matęs dar asimetrinių ir kad į ta pačią pusę raštas būtų..nežinau gal ir yra tokių..bent man nepasitaikė.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Apie padangas

Standartinė Vaidotas » Ant Sau 12, 2010 2:53 pm

Kryptinės padangos pasižymi tuo, kad puikiai is po savęs išstumia vandenį, dėl to yra puikios ant šlapios kelio dangos. Taip pat yra pakankamai stabilios prie didelio greičio. Kalbant apie šio protektoriaus tipo minusus, reikėtų paminėti, kad padangos būna labiau triukšmingos ir dažniau netolygiai nudyla, tačiau tai dažniausiai atsitinka dėl netvarkingų automobilio pakabos elementų ir pernelyg agresyvaus važiavimo stiliaus.

Asimetrinis yra palyginus nesenai atsiradęs padangų protektoriaus tipas. Pastarojo vienas iš privalumų yra minimalus keliamas triukšmas. Šis protektoriaus tipas sukontruotas taip, kad padanga į kelio dangą visuomet remtųsi pilna plokštuma. Tai įtakoja tolygų nusidėvėjimą ir stabilumą posūkiuose. Iš trūkumų reikėtų paminėti, jog asimetrinės padangos yra silpnesnės ant šlapios kelio dangos
EX Renault Laguna 2.0 RXE 94 m. tamsiai zalias metallicas :)
Dabar Peugeot 307 2003 m., 1.6 16 V benzinas
Vartotojo avataras
Vaidotas  
Dalyvis
 
Pranešimai: 413
Miestas: Vilnius
Automobilis: Peugeot 307 1.6 16V
Vardas: Vaidotas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė gisas » Ket Sau 14, 2010 6:59 am

Runce rašė:aha..gal ir turi..bet yra kaip yra..surikiavus visus ratus nuimtus į eilę-eglutė visų į vieną pusę žiūri,o kitą vertus asmeniškai aš dar nesu matęs,kad būtų dvi padangos į vieną pusę,kitos dvi-į kitą.

tai jei sudei ratus vienodai ir bus 2 taip 2 atvirksciai. dedant ant masinos viskas gerai gaunas. reikia stebeti montuotojus kai montuoja, kad atvirksciai nesumontuotu :lol:
RENAULT Safrane 2.0i '94 Parduota
AUDI C4 2.5 TDI '93
TOYOTA Avenis 2.0D-4D '04
Vartotojo avataras
gisas  
Klubietis
 
Pranešimai: 508
Miestas: Šiauliai
Automobilis: TOYOTA Avensis
Vardas: Aurimas
Skype: gisass1
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė gisas » Ket Sau 14, 2010 7:01 am

VIVAVI rašė:1)
Paveikslėlis
2)
Paveikslėlis
? :?

man tai atrodo, kad cia kazkokie ziopliai jas sumontavo :roll:
RENAULT Safrane 2.0i '94 Parduota
AUDI C4 2.5 TDI '93
TOYOTA Avenis 2.0D-4D '04
Vartotojo avataras
gisas  
Klubietis
 
Pranešimai: 508
Miestas: Šiauliai
Automobilis: TOYOTA Avensis
Vardas: Aurimas
Skype: gisass1
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė Runce » Ket Sau 14, 2010 7:11 am

Nu ne..teisingai sumontuota,juk ant padangos rašo kuri pusė išorinė..sudėjus ant mašinos taip ir gaunas.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Apie padangas

Standartinė VIVAVI » Ket Sau 14, 2010 7:17 pm

Jau vakar apkeitem,tik blogai pripustos 1,9 bar :o
Renault Megane 1.9 dci,2005.
Vartotojo avataras
VIVAVI  
Žinovas
 
Pranešimai: 1193
Miestas: Vilnius
Vardas: VIVAVI
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė Runce » Pir Vas 22, 2010 12:19 pm

Padangų greičio indeksai

Indeksas Max. greitis, km/h
L------------------120
M -----------------130
N -----------------140
P -----------------150
Q -----------------160
R -----------------170
S -----------------180
T -----------------190
U -----------------200
H ----------------210
V ----------------240
W ----------------270
Z -----------daugiau kaip 240
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Apie padangas

Standartinė Runce » Ket Kov 25, 2010 5:56 pm

Metas keisti padangas: kokias pasirinkti?

Įprasta sezono dilema

"Gerai, kad praėjusiais metais susisiekimo ministras spėjo atšaukti ankstesnių gudručių priimtą draudimą naudoti dygliuotas padangas. Po šios žiemos daug kas įsitikino šių padangų privalumais", – pastebėjo padangų pardavėjai.
Tačiau nuo balandžio 10 d. su dygliuotomis padangomis bus draudžiama važinėti. Kovo pradžioje dar nedaugelis vairuotojų skubėjo rūpintis vasarinėmis padangomis. Pastarąją savaitę vis daugiau vairuotojų pradėjo rūpintis, kokias padangas pasirinkti, kaip sutaupyti.

Taupyti be rizikos

Ekonominis sunkmetis privers daugelį vairuotojų griebtis šiaudo ir mėginti sutaupyti perkant pigesnes padangas. Bendrovės "Egzotika" prekybos tinklo direktorius Juozas Buitkus supranta, kad neretai vairuotojai neturi kitos išeities, tačiau perspėja, kad perdėtas taupymas, perkant padangas, kelia pavojų sveikatai ar net gyvybei. Prekybininkai tikina, kad sutaupyti galima ir nerizikuojant.
Pašnekovas akcentavo, kad nauja kokybiška (nebūtinai itin brangi) padanga, tvarkingai eksploatuojama, gali tarnauti iki aštuonerių metų. Intensyviau važinėjant gali atlaikyti apie tris penkis sezonus. Ilgainiui ne tik mažėja protektoriaus sluoksnis, bet ir sensta bei savybes praranda pats gumos mišinys. Padangas veikia oro pokyčiai: plieskianti saulė, lietus, purvas ir pan. Taip pat didelę įtaką turi teisingai suderinta automobilio pakaba ir sureguliuotas ratų pasvirimo kampas.
"Juk žmogus dažnai važiuoja ne vienas, o su šeima, bičiuliais. Renkantis padangas reikia įvertinti, kad svarbiausia – saugumas, stabdymo kelias, o tik po to – komfortas, triušmo lygis, greitis ir kiti parametrai. Kai susimąstai apie sveikatą ir gyvybę, imi kitaip vertinti ir išlaidas. Jei tik yra galimybė, visada patarčiau pirkti aukštesnės klasės produktą", – aiškino J.Buitkus.

Keiskite kruopščiai

Daugelis vairuotojų, susirengę pasikeisti padangas, paskubomis atlieka šią procedūrą ir sėda prie vairo. Padangų žinovai taip elgtis nerekomenduoja. Visų pirma svarbu patikrinti oro slėgį padangose, taip pat būtina ratus kokybiškai subalansuoti.
Jei padangos ne naujos, derėtų jas akylai apžiūrėti, ar guma nesuskeldėjusi, korpusas tvirtas, be menkiausių įtrūkimų. Jei tokių aptinkama, kyla pavojus, kad padanga gali bet kada sprogti ir sukelti rimtų nemalonumų kelyje.
"Rekomenduojama kiekvienąkart nuvažiavus 5 tūkst. kilometrų sukeisti vietomis priekinius ratus su galiniais. Taip užtikrinama, kad padangos dils lygiai ir abi automobilio ašys turės identišką sukibimą su keliu, – patarė J.Buitkus. – Be to, reikia nepamiršti ratų subalansuoti. Šie patarimai ne iš piršto laužti. Mūsų keliuose duobių netrūksta. Kartais vairuotojas gali ir nepajusti smūgio per vairą, bet tai nereiškia, kad, pataikius į gilesnę duobę, ratui nieko nenutiko. Iš akies to nenustatysi. Ir menkiausia rato vibracija veikia važiuoklę ir atitinkamai greičiau nei įprastai sudyla tam tikros detalės. Ratų balansavimas nėra itin brangi paslauga, tad vairuotojai turėtų tuo pasirūpinti."
Padangų dydžio pasirinkimas iš akies arba vaikantis grožio ir madų – ydingas ir rizikingas. Automobilis kelyje bus stabiliausias, jei vairuotojas atsižvelgs į jo techninėse charakteristikose esančias lenteles. Pastarosiose ne tik nurodyta, koks tiksliai turi būti slėgis priekinėse ir galinėse padangose, bet pateikiamas ir konkretus padangų dydis, skirtas būtent tos markės ir modelio automobiliui.
Automobiliu važinėjant po miestą tik vienam asmeniui, oro slėgis padangose gali būti vienoks, o išsirengus į tolesnę kelionę su didesne keleivių kompanija, reikėtų pasirūpinti ir daugiau pripūsti padangas.
Derėtų nepamiršti, kad, užsidėjus mažesnius ratus, nei numatę gamintojai, prietaisų skydelio rodmenys gali pradėti klysti: greitis ir kilometražas neatitiks realių skaičių. Jei vietoj originalaus dydžio pasirenkamos didesnio diametro padangos, vairuotojas rizikuoja turėti nemalonumų ir su policija, nes, spidometrui rodant vienokį greitį, realiai jis bus gerokai didesnis. Pasiteisinimai, esą nepastebėjau, padangas ne tokias užsidėjau, policijos pareigūnams paprastai negalioja ir vairuotojų nuo baudų negelbsti.

Vietoj oro – azotas

J.Buitkus akcentavo ir saulės spindulių neigiamą poveikį padangoms. Tikėtina, kad, automobiliui stovint atviroje vietoje ir į vieną jo šoną plieskiant kaitriai saulei, skirtingų pusių ratuose atsiras oro slėgio skirtumų. Ekstremalioje situacijoje ir tokia iš pažiūros atrodanti ne itin reikšminga smulkmena gali turėti lemiamos įtakos valdant automobilį.
Siekiant išvengti netikėtumų patariama vietoj oro naudoti azoto dujas, kurios beveik nereaguoja į temperatūrų pokyčius ir slėgis išlieka pastovus. Tiesa, kai kam tai gali pasirodyti pernelyg didelė prabanga.
"Tai yra kiekvieno automobilininko pasirinkimo laisvė. Pripūtimas azoto nėra ypatingai brangus. Tiesa, pasiryžusiesiems tai atlikti siūlau ieškoti kokybiškos įrangos, kuri iš padangos išsiurbia orą ir tik tada pripildo azoto dujų. Taip pasiekiama maksimalaus efektyvumo. Kai kurių šaltinių teigimu, azotas pailgina padangos tarnavimo laiką iki 40 proc. Nesiimu pats to vertinti, bet pripažįstu, kad saugumo sumetimais tai yra išties pravartu. Be to, azoto molekulė yra didesnė, tad, atsiradus mikroįtrūkimui padangoje, ji subliūkš ne taip greitai", – pastebėjo specialistas

Nepamiršta ir ekologijos

Didžiausia padangų tiekėja Lietuvoje bendrovė "Egzotika" šiemet ypatingą dėmesį skyrė lyderio pozicijas pasaulyje užimančio "Bridgestone" gamintojo kūriniams: "Bidgestone Potenza S001" ir "Bridgestone Turanza ER300 Ecopia". Taip pat akcentuotos ir kitos vairuotojus neabejotinai viliosiančios naujienos: "Michelin Pilot Sport 3", "Roadstone N6000", "Roadstone N8000" ir "Kleber Dynaxer HP3". Iš viso šiemet pristatoma per dešimt naujų modelių.
"Pirkėjams šį sezoną pasiūlysime labai geras kainas ir ypač didelį pasirinkimą. Turime daug naujų modelių – tiek pačių garsiausių gamintojų, tiek ir pigesnių kokybiškų padangų, – žadėjo "Egzotikos" savininkas, vienas tituluočiausių Lietuvos automobilių ralio meistrų Rokas Lipeikis. – Šiais laikais dėmesys kreipiamas į važiavimo ekonomiją. Taigi svarbu įvertinti padangų keliamą pasipriešinimą riedėjimui. Be to, reikia įvertinti ir ekologijos aspektą, kad, grįžus į namus ir pastačius automobilį gyvenamojo namo garaže, netektų kvėpuoti iš gumos išsiskiriančiomis nuodingomis medžiagomis. Galime pasiūlyti gaminių, atitinkančių tokius keliamus kriterijus."
Kalbėdamas apie nūdienos situaciją versle, R.Lipeikis pasidžiaugė, kad šiemet ji pastebimai gerėja. Per pirmus du mėnesius padangų pardavimai išaugo daugiau nei 25 proc., lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

Pagrindinės šių metų naujovės

"Bridgestone Potenza S001" – tai naujos kartos sportiškos, ypač galingiems automobiliams skirtos padangos, pasižyminčios dideliu efektyvumu dėl itin mažo pasipriešinimo riedėjimui. Europos rinkoje jų galima įsigyti 19 matmenų (nuo 18 iki 20 colių skersmens). Apie pastarąjį gaminį daug ką pasako gan iškalbinga detalė: šios padangos gamyklose montuojamos ant "Aston Martin Rapide" ir "Ferrari F458 Italia" automobilių.

"Bridgestone Turanza ER300 Ecopia" pasižymi išskirtine ekonomija. Anot gamintojų, šios padangos – tikras vairuotojo pagalbininkas taupant degalus. Simbolis "Ecopia" – tai ekologiškumo ženklas. Dar viena išskirtinė jų savybė – puikūs stabdymo ant šlapios kelio dangos rezultatai.

"Firestone TZ 300a" – savo klasės pirmūnė, skirta užtikrinti šeimos automobilių vairuotojų saugumo, komforto ir kuo mažesnio triukšmo lygio poreikius. Be kaskart pabrėžiamo puikaus elgesio ant šlapios kelio dangos, derėtų paminėti ir inžinierių indėlio į protektoriaus raštą, kuris dėl specialių didesnio sukibimo blokelių ir sausame kelyje suteikia išskirtinį stabilumą bei stabdymo patikimumą.

"Michelin Pilot Sport 3" padangos tinkamos sportiškiems miesto automobiliams, kompaktiškiems, dideliems ir galingiems sedanams ir mažesniems sportinio "roadster" ar "coupe" tipo automobiliams, ant kurių nesportinių versijų kaip papildoma įranga montuojami dideli 18–19 colių ratai. Kaip teigia gamintojai, esant šlapiai kelio dangai, jie geriau sukimba su ja posūkiuose, o stabdymo kelias 3 m trumpesnis nei pirmtakės ("Pilot Sport PS2").

"Roadstone N6000" ir "Roadstone N8000" dėl savo rašto specifikos, plačių griovelių užtikrina efektyvų vandens pašalinimą važiuojant šlapia kelio danga. Šios padangos įgalina automobilį kelyje išlikti maksimaliai stabilų net ir važiuojant dideliu greičiu, o asimetrinis protektoriaus raštas prisideda prie dar geresnio sukibimo posūkiuose.

"Kleber Dynaxer HP3" – verta dėmesio padanga dėl savo didelės ridos, nes atnaujintas hibridinis protektorius užtikrina optimalų sukibimo su kelio danga ir dėvėjimosi balansą. Gamintojai tvirtina, kad ši padanga taip pat nenusileidžia konkurentų gaminiams šlapiame kelyje – platūs išilginiai protektoriaus grioveliai efektyviai pašalina vandens perteklių.

J.Buitkus apie restauruotas ir naudotas padangas

Vasarinės padangos protektoriaus gylis turėtų būti ne mažesnis nei 3 mm. Tam tikrose instrukcijose nurodomas 2 mm gylis. Daugelis gamintojų naudoja skirtingus mišinius pirmam ir antram sluoksniams. Tai reiškia, kad, ant padangos likus tik porai milimetrų protektoriaus, guma bus visiškai nebe ta, kuri buvo iki tol. Suprantama, kad tada, kai darbinis padangos protektoriaus rašto sluoksnis nuvažinėtas, sukibimas su kelio danga irgi atitinkamai pastebimai suprastės.
Iš Vakarų šalių dažnai atvežama naudotų padangų su 5 mm ir dar gilesniu protektoriaus raštu, tačiau būkime realistai: nei protingas vokietis, nei prancūzas ar kitas užsienietis geros ir kokybiškos padangos neišmes. Nenoriu moralizuoti, tačiau utilizuoti atiduota padanga nebus saugi. Su ja geriausiu atveju rizikingai nuvažinėsi vieną kitą milimetrą protektoriaus ir galiausiai turėsite išmesti. Čia jau kiekvienam spręsti individualiai, ar verta švaistyti pinigus tokiems laikiniems pirkiniams.
Pakanka pažiūrėti į naudotų padangų prekyvietes ir nesunkiai suprasime, kokia iš jų nauda. Juk naudotos padangos dažnai laikomos tiesiog atvirame lauke, po saulės spinduliais ir taip išbūna pusmetį ar ilgiau. Galite neabejoti, kad iš tokios padangos tikrai nieko gero nebelikę.
Restauruotos padangos? Nepulčiau iškart smerkti tokio pasirinkimo. Svarbiausia, kad jos būtų maksimaliai kokybiškos, o tokių tikrai pasitaiko. Tiesa, jos ir kainuoja ne po keliasdešimt litų, kaip siūloma turgavietėse. Siūlyčiau vairuotojams nepasikliauti vien tik turgaus prekeivių kalbomis, esą jų siūloma prekė – Vokietijos meistrų darbas. Dažnai tai būna tik akių dūmimas, o iš tiesų protektorius priklijuotas čia pat, Lietuvoje, ir kartais tai būna atlikta itin nekokybiškai.
Ne paslaptis, kad naujai priklijuotas protektorius dažnai būna gerų gamintojų padangų protektoriaus rašto kopija. Atrodytų, tarsi pusdykiai gauni aukščiausios klasės padangą. Tai netiesa. Pogrindyje dirbantiems restauratoriams nerūpi nei gumos mišinio sudėtis, nei kiti svarbūs faktoriai. Tai akivaizdu, kai ratų dirbtuvėse meistrams sunkiai sekasi subalansuoti tokius ratus.Pirkdamas padangas nepamirškite liaudies patarlės, kad šykštus moka dukart. Įsigijęs pigią prekę ne tik rizikuoji savo saugumu, bet turi nusiteikti išlaidauti kurui.

Specialistai rekomenduoja

Vairuotojai turėtų pasirūpinti, kad nenaudojamos padangos būtų deramai saugomos iki kito sezono:
Jei padangos yra su rantlankiais, tai visų pirma jos visos turi būti pripūstos iki reikiamos normos ir horizontalioje padėtyje suguldytos viena ant kitos. Padangas be ratlankių patartina laikyti vertikaliai, sustatytas vieną greta kitos. Svarbiausia, kad padangos būtų sudėtos uždaroje patalpoje, saugant jas nuo tiesioginių saulės spindulių. Atokus garažo kampas tam kaip tik tinka. Pravartu, kad sandėliavimo patalpa būtų pakankamai vėsi, o oro temperatūra svyruotų kuo mažiau.

Dygliuotųjų sezonas baigiasi

Balandžio 1 d. baigiasi privalomo žieminių padangų naudojimo laikotarpis. Tiesa, Kelių eismo taisyklės nedraudžia važinėtis su įprastomis žieminėmis padangomis ir šiltuoju metų laiku. Tačiau dėl minkšto gumos mišinio ant įšilusios kelio dangos gerokai pailgės žieminių padangų stabdymo atstumas, automobilis bus sudėtingiau valdomas ir sunkiau prognozuojamas. Be to, žieminės padangos vadinamojo vasaros sezonu kur kas greičiau susidėvės.
Dygliuotas padangas naudojantys vairuotojai turėtų atminti, kad nuo balandžio 1 d. iki balandžio 10-osios dygliuotas transporto priemonių padangas privaloma pakeisti padangomis be dyglių.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Apie padangas

Standartinė gisas » Sek Kov 28, 2010 4:01 pm

gal kas naudojate nokian arba matador padangas? siandien keiciaus ratus i vasarinius tai tik dabar atkreipaiu demesi tu kokios firmos padangom vazineju :lol: ziemines dygliuotos nokian, vasarines matador. modeliu dabr neatsimenu. iki siol musu seimoje visoms masinoms dejome tik fulda ir continental. nokian tai girdeta fima o matador skamba nepatikimai(man) neisaudys bevaziuojant? :lol:
RENAULT Safrane 2.0i '94 Parduota
AUDI C4 2.5 TDI '93
TOYOTA Avenis 2.0D-4D '04
Vartotojo avataras
gisas  
Klubietis
 
Pranešimai: 508
Miestas: Šiauliai
Automobilis: TOYOTA Avensis
Vardas: Aurimas
Skype: gisass1
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė N3xt » Sek Kov 28, 2010 6:35 pm

NOKIAN suomiu gamybos, manau tai viska ir pasako.
Labai geros padangos, ypac ziemines
Laguna x91 coupe
Vartotojo avataras
N3xt  
Klubo narys
 
Pranešimai: 4340
Miestas: Telšiai
Automobilis: Laguna x91 coupe
Vardas: Domantas
Padėkojo: 2
Gavo padėkų: 5

Re: Apie padangas

Standartinė gisas » Pir Kov 29, 2010 3:54 pm

na ziemines tikrai gerai kibo prie slidzios dangos ir guma labai minksta, nors taip ir turetu buti visgi pirma ziema siom padangom. dabar pasirekskite matadoru naudotojai ;)
RENAULT Safrane 2.0i '94 Parduota
AUDI C4 2.5 TDI '93
TOYOTA Avenis 2.0D-4D '04
Vartotojo avataras
gisas  
Klubietis
 
Pranešimai: 508
Miestas: Šiauliai
Automobilis: TOYOTA Avensis
Vardas: Aurimas
Skype: gisass1
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė afg082 » Pir Kov 29, 2010 5:13 pm

pas mane dunlopai M+S ,berots vokieciu gamyba..ziema problemu neturejau:)
Renault Megane Scenic 1.9 88kw 2005m
EX Seat Alhambra 1.9 TDI 81kw
Nostalgija Lagūnai...
EX-Mazda 626 GF 2l 85kw 16valve emmeGas
Ex- Laguna I RN 1.8 LPG 94m 66kw
Vartotojo avataras
afg082  
Moderatorius
 
Pranešimai: 1857
Miestas: Kuršėnai
Automobilis: Laguna I Ph1
Vardas: Kestas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė edwyz » Ant Kov 30, 2010 4:51 pm

pas mane matador mp-58 m+s ceku gamybos, tai sukinimas geras.Taciau vasara griztant is prancuzijos nei is sio, nei is to autobame sprogo (dontknow) ( visa ziema buvau ten).
Vartotojo avataras
edwyz  
Dalyvis
 
Pranešimai: 140
Miestas: Vilnius
Automobilis: Renault Laguna II
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė gisas » Tre Kov 31, 2010 10:36 am

edwyz rašė:pas mane matador mp-58 m+s ceku gamybos, tai sukinimas geras.Taciau vasara griztant is prancuzijos nei is sio, nei is to autobame sprogo (dontknow) ( visa ziema buvau ten).

as sakau kad vien pavadinimas nepatikimai skamba :roll:
RENAULT Safrane 2.0i '94 Parduota
AUDI C4 2.5 TDI '93
TOYOTA Avenis 2.0D-4D '04
Vartotojo avataras
gisas  
Klubietis
 
Pranešimai: 508
Miestas: Šiauliai
Automobilis: TOYOTA Avensis
Vardas: Aurimas
Skype: gisass1
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė edwyz » Tre Kov 31, 2010 1:03 pm

nu nz, jau 5 metus matadorais vazineja seima. Svarbiausia, kad gale buvo, du sezonus atvazinejau, bet kadangi gale, tai atrode kaip nauja. (dontknow) o visos kitos iki siol norm.gaila foto neturiu, nes atrode lyg is sono kas peiliu pravare.
Prikabinti failai
images.jpg
images.jpg (4.4 KiB) Peržiūrėta 12149 kartus(ų)
Vartotojo avataras
edwyz  
Dalyvis
 
Pranešimai: 140
Miestas: Vilnius
Automobilis: Renault Laguna II
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė marius86 » Ant Bal 06, 2010 4:29 pm

Tikriausiai gausiu kritikos, bet pas mane ant priekio Dunlop Fastresponse, o gale Gislaved speed 606 sukasi.
Del priekinių tikrai jokių problemų nėra ir nebuvo. Puikiai kimba prie kelio, normaliai dėvisi, labai gerai veikia staigiuose posūkiuose ir neskeidžia per daug triukšmo.
Gislaved veikia šiek tiek kitaip. Ant šlapios kelio dangos "eglutė" veikia puikiai, tačiau sausam kelyje jaučiasi slidinėjimas, jei jas užsimetu ant priekio. Tikrai nepalyginamai geriau Dunlop veikia. Keisčiausiai tai, kad už Gislaved ne ka mažiau mokėjau, bet ant Laguna II jos elgiasi keistokai. Tiesa, nusidevėjimas minimalus. Po 15.000km atrodo kaip naujos. :)
Pagarbiai
Marius
Vartotojo avataras
marius86  
Naujokas
 
Pranešimai: 16
Miestas: Vilnius
Automobilis: 2004 Laguna II 1.8l
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė fura » Ant Bal 06, 2010 4:44 pm

bent jau as (protest) (protest) matadorus.man buvo ant sunkvezimio uzdeja tuos slovakus tai tik viena sezona telaike.protektorius geras,bet vistiek sprogo.nuo to karto as pries ta padangu firma
Vartotojo avataras
fura  
Dalyvis
 
Pranešimai: 69
Miestas: TELSIAI
Automobilis: renault laguna
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė minotauras11 » Ket Bal 08, 2010 3:21 pm

marius86 rašė:Tikriausiai gausiu kritikos, bet pas mane ant priekio Dunlop Fastresponse, o gale Gislaved speed 606 sukasi.
Del priekinių tikrai jokių problemų nėra ir nebuvo. Puikiai kimba prie kelio, normaliai dėvisi, labai gerai veikia staigiuose posūkiuose ir neskeidžia per daug triukšmo.
Gislaved veikia šiek tiek kitaip. Ant šlapios kelio dangos "eglutė" veikia puikiai, tačiau sausam kelyje jaučiasi slidinėjimas, jei jas užsimetu ant priekio. Tikrai nepalyginamai geriau Dunlop veikia. Keisčiausiai tai, kad už Gislaved ne ka mažiau mokėjau, bet ant Laguna II jos elgiasi keistokai. Tiesa, nusidevėjimas minimalus. Po 15.000km atrodo kaip naujos. :)

Marius86, papasakok daugiau apie FastResponse padangas, kaip tik dabar tokias žiūrinėju pirkti. Pas tave 17-iolikinės? kaip ant šlapio ir labai šlapio kelio laiko? Kiek jau laiko su jom važinėji (gaila gale kitokias turi, tai gal truputį ir netikslus bus tavo vertinimas), kaip dėvisi? Pirkai naujas ar dėvėtas?
Konkrečiai nusižiūrėjau tokias: http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=39199814.159.2423&typ=D-112554&ranzahl=4&Breite=225&Herst=Dunlop&Quer=45&Felge=17&Speed=H&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=159&sowigan=So
Pas tave lygiai tokios pačios?
Laguna II 1.9dCi `03 GranTour
Skype: minotauras11
Vartotojo avataras
minotauras11  
Moderatorius
 
Pranešimai: 1508
Miestas: Kaunas - Garliava
Automobilis: Laguna II ph 1
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė afg082 » Ket Bal 08, 2010 4:24 pm

galvojau vienas su dunlopais vazineju :lol: geros ir nebrangios padangos:)
Renault Megane Scenic 1.9 88kw 2005m
EX Seat Alhambra 1.9 TDI 81kw
Nostalgija Lagūnai...
EX-Mazda 626 GF 2l 85kw 16valve emmeGas
Ex- Laguna I RN 1.8 LPG 94m 66kw
Vartotojo avataras
afg082  
Moderatorius
 
Pranešimai: 1857
Miestas: Kuršėnai
Automobilis: Laguna I Ph1
Vardas: Kestas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Apie padangas

Standartinė marius86 » Šeš Bal 10, 2010 4:10 pm

minotauras11 rašė: Marius86, papasakok daugiau apie FastResponse padangas, kaip tik dabar tokias žiūrinėju pirkti. Pas tave 17-iolikinės? kaip ant šlapio ir labai šlapio kelio laiko? Kiek jau laiko su jom važinėji (gaila gale kitokias turi, tai gal truputį ir netikslus bus tavo vertinimas), kaip dėvisi? Pirkai naujas ar dėvėtas?
Konkrečiai nusižiūrėjau tokias: http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=39199814.159.2423&typ=D-112554&ranzahl=4&Breite=225&Herst=Dunlop&Quer=45&Felge=17&Speed=H&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=159&sowigan=So
Pas tave lygiai tokios pačios?


Na taip, lygiai tokios pacios.
Pas mane R16. Rastas ar kitos savybes nuo to pernelyg nesiskiria, tik R17 bus kiek platesnes.
Devisi normaliai. Nera taip, kad nuvaziavus 10.000 km padangos atrodo kaip naujos, taciau po dvieju metu naudojimo, nubegus vasara apie 25.000 km pagrinde Vilniuje vaziuok-stabdyk rezimu liko 6mm.
Tikrai neblogai laiko ant slapio kelio. Neteko skustis vaziuojant tiek didesniais, tiek mazesniais greiciais. Zinoma, ant slapios dangos priekis nori siek tiek slysti, bet per lietu ir reikia siek tiek leciau vaziuoti. :D
Skustis tikrai nera kuo, labai smagiai vaziuoja. Pirkau naujas. Dabar tokios naujos kainuoja 295Lt/vnt.
Vartotojo avataras
marius86  
Naujokas
 
Pranešimai: 16
Miestas: Vilnius
Automobilis: 2004 Laguna II 1.8l
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

AnkstesnisKitas

Grįžti į Apie Laguna

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių

cron