Egiuxz rašė:O Laguna V6 3.0 variklis turbininis ar paprastas?
ViliusCia rašė:Labas vakaras
Galvoju pirkti laguna 1 ph1. Žiūrėjau, tai už tokia kainą (labai skūpai, nes mazda jau visiškai nelaiku miršta, 3000LT) max iki '96metų. Gal galit pasakyti/patarti, kaip 2,0/1,8 varikliai draugauja su paprastom šlanginėm dujom? Nešaudo? Nes mazdai nepatiko jos. Ir kaip tas 1,8 8v variklis. Kadangi Dirbu Klaipėdoje, tai važiuoti yra nemažas atsumas i dar pilnas automobilis (5 žmonės), tai nesinorėtu kad būtų dusulys. Ačiū Jums Geros dienos
ViliusCia rašė:O kokios sąnaudos gaunasi to 2,0?
N3xt rašė:Is kur ponai istrauke jog 1.8L varikliu reikia dugnais vazinet? Bent bandet? :]
apie moninius nekalbu, nes neturio to variklio, o vat pilno ipurskimo varikliukas nera toks dusvelkis kaip galima isivaizduot, kad ir KW nedaug, bet sukimo momenta turi geresni, todel jos nereikia kriokint iki maximaliu sukiu, kad isvystitu savo maximalia galia :]
Varikliai puikus, nelepus ir tarnauja puikiai... as nebepirmus metelius vazineju, daug daug tukstantuku prasukau, o su varikliu jokiu vargu neturejau ir nagu nekisau :]
Bet va slanginiu duju jie labai nemegsta... del savo elektroniniu uzdegimo riciu :]
Rekomenduociau pirkti 96-98 metu, visu pirma siektiek varikliai pamodifikuoti (sekmingai) bei kebulas geriau izoliuotas nuo korozijos :] Nes 94-95 metu jos jau puva lyg kokie opeliukai :/
ZabawA rašė:Sveiki lagunu fanai !!!noriu isigyti Laguna II kokiu 2001-2003 metu.ir radau keleta padoriu mano manynu modeliu,bet iskilo problema nes mane bando perkalbet nepirkti todel kad sako jog detales labai brangios.gal kas galit ka nors pakomentuoti?ar vertas demesio masiniukas?kaip su gedimais? labai aciu is naksto visiems
jurkutee1 rašė:Sveiki, turiu Laguna II, 2003 metu. pirkau 2011 metu rugpjuti, pirkau nevazineta lietuvoje, technikine praejo is karto, nuo to laiko praejo metai, pakeiciau stai ka:
0. is karto pakeisti dirzai, guoliukai, vandens pompa, tepalai - 1 000 lt.
1. rugsejis - elektriniai langu pakelejai priekiniai - kiekvienas po 200 lt is sroto, su darbu - apie 500 lt;
2. spalis - vaziuokles tvarkymas -apie 1000 lt (amortizatoriai, traukes, ivores, suvedimai ir panasus dalykai);
3. gruodis (naktis, autostrada, kaledu vakaras iki klaipedos apie 150 km)- TURBINA - 2000 lt (restauracija 1100 lt turboservise, tepalai, oro filtrai, turbinos davikliai, sistemos valymas ir tt), be to, buvo baisu, gerai kad mokejau uzgesint ja, nes start/stop neveikia, gesinti galima tik su 4-6 pavarom ir po to negalima vesti, nes masina doroja tepalus (pas mane jie jau buvo sudoroti) , todel tyliai laukiau nutempiancios masinos ir nedrisau bandyti uzkurti is naujo.
4. sausis (salciai) tepalo siurblys su tepalais ir tt apie 700 lt (siurblys buvo is sroto, naujas - daugiau nei 1000 lt, kiek tiksliai negaliu pasakyt nepamenu);
5. vel sugedo langas (200 lt naujas pakelejas be varikliuko laike apie 2 men, dabar vel nuduso) ....
6. blalandis - variklyje visada buvo toks keistas pleskenimas geriau gaza nuspaudus, bet trauka buvo ok, servise sake taip turi but, todel vaziuojame tol kol pradejo kalt stipriau, i servisa bildame beveik ant laisvo, nes ant pavaros jau darosi baisu... kalimas nezmoniskas bet ne toks, kaip youtube yra kai uzkala variklis, guodziuosi, kad neuzkale. Diagnoze - stumoklio ziedas, pilnas variklio isrinkimas norint rasti beda, keistas stumoklis, tepalai kiti skysciai, kazkokios gumos ir pan. bendroj sumoj - 2100 lt...
7. maniau dabar jau viskas, servise sake variklis turi laikyt, vaziuojam toliau....
8. geguze - siauba kelianti turbinos svilpima pamenu puikiai ir netrukus vel ji isgirstu, manau kad man vaidenasi... Nuvaziavau i servisa, po 4 dienu tyrimu ir bandymu keisti kazkokias zarnas, servise isgirstu diagnoze - vel TURBINA (!!!). kadangi su varikliu pries tai buvo problemu, del to turbinoje prisikaupe suodziu ir jinai vel pradejo svilpt... vel isvezama turbina i turboservisa o is ten "dziugi" zinia - negarantinis gedimas (po turbinos restauracijos duoda 20 000 km garantija), uz remonta sumoku 1 400 lt ir isvaziuoju visai nedziugiai.....
9. siandien bevaziuojant jinai uzgeso isvis... girdejosi tik starterio darbas, o vestis neketino, vel servisan ant troso, diagnoze - korteles (arba korteles skaitytuvo) klaida, imobilaizeris uzupjove grybus ir nei krust. kadangi servisas ne sostena, teko jiems is ten kviesti meistra kad paziuretu, siaip ne taip atblokavo... 170 lt uz darba . koretele pakeiciau batareika pries 2 sav, tai galejo itakot ))
10. kolkas tiek ))
p.s. reikia isvardint ir privalumus:
a) labai patogi, viskas telpa, maloni ilgai vaziuojant, minksta (palyginus su tautos numyletom taburetem);
b) grazi, komfortiska;
c) daug visokiu privalumu;
d) palyginus gerai laiko vaziuokle (turejau pries tai laguna I, tai nespedavau keisti amortiku atramu, traukiu ir tt); etatiskai kas pusmeti keisdavau;
e) nerudyja (sparnai plastmasiniai, rudziu nerasta, senaja masina pastoviai teko virint, kad kas nors nenukristu - duslintuvas Nr 1. perpuve sparnai Nr2, uz slenksciu galedavai ranka ikist:)) ;
f) kuro ekonomija ( 100 km trasoj - 5-6 ltr dyzelio, mieste - apie 7.5 ltr)
per metus nuvaziuoju apie 35 000 km, masina myliu ir priziuriu, laiku keiciu tepalus (kolkas ne savo noru )
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių