N3xt » Ant Bal 27, 2010 1:17 pm
Vazineju metus laiko su 96 vidurio laguna, 1.8L motoriukas, pilnu ipurskimu.
Siuo automobiliu dziaugiuos nors pats buvau tikras vokieciu gerbejas, bet teko pripazint jog klydau garbindamas juos.
Kalba eina apie pirma laguna, tad iskart pasakau, automatai niekam tike, kitaip sakant renuku prakeisksmas, kas liecia dezes, teko suzinoti informacija jog 1.8 varikliam reciau pasitaiko bedos su jom nei 2 litru, bet siaip galiu pasakyti jog priziurek jog joje butu normalaus stovio tepalas, netruktu, neosk masinos rodydamas aplinkiniam kaip tau padangos cypia...
Dalys... remontas, na ne 3 golfo kainom remontuojasi, bet tikrai pakenciama, priklauso ir kokia komplektacija dar istikro, pvz ar visi diskiniai stabdziai, tai itakoja guoliu kainoms ir t.t...
Priekine pakaba ne pati tvirciausia, bet remontas nera brangus, jai geros firmos sarnyra nuperki uz 40lt, stabilizatoriaus trauke uz 40, salenblokus uz 32 lt/vnt, nemanau jog brangu.
Galine pakaba rimta, kaip ir pasato liaudija sakoma jog neuzmusama, bet jai uzmusi atsistos nepigiai remontas kadangi joje torsorine pakaba, o visokie amortikai ypac gale keiciasi lb paprastai ir kainos prasideda nuo 150Lt.
Per metus laiko su ja nuvaziavau 50 tukstanciu, remontuot teko pakaba, viriklis duzgia be jokiu priekaistu, elektros fyliu nepasitaiko, automobilis smagus ir tikrai juo patenkintas esu.
Kas liecia ekonomija ir kuro sanaudas tai manoji mieste suvalgo apie 10 ltr bendzino vaziuojant normaliai ne pencininko rezimu o trasoje apie 7 vaziuojant vidutiniskai 90-100 km/h... dvilitriniu sanaudos panasios.
Laguna x91 coupe