ErnasGTD rašė:normaliam vaziavimui sukiai 1800-2000, retkarciais galima ir iki 3000, bet nereikia tuo piknaudziaut.
ErnasGTD rašė:normaliam vaziavimui sukiai 1800-2000, retkarciais galima ir iki 3000, bet nereikia tuo piknaudziaut.
ErnasGTD rašė:Zinoma kad kartais reikia duot varikliui praputimu, kad neprisirinktu suodziu daug duslintuve, bet tai reikia daryt saikingai, o kas jungia begius 1400-1600 apsukom, nieko neislosia, o tiesiog dusina varikli ir automobilis automatiskai daugiau kuro pradeda paduoti varikliui kad negestu, tad begius geriausia jungti 1800-2000 apsisukimu.
hien rašė:Šitoje vietoje galime panagrinėti patį variklį. Juk jis niekuo nesiskiria nuo benzininio. Alkūninis velenas, skirstymo velenėlis, viskas taip pat. Nėra priežasties bijoti sūkių. O kuro siurblys kaip kažkas minėjo jau yra common rail sistemos ir sūkių nebijo taippat. Taigi gali varyti dugnais ir nieko tam varikliui neatsitiks. Kitas reikalas yra, kai stovi senesnės sistemos plunžerinis siurblys. Jis ir garsą didesnį skleidžia ir apsukų nemėgsta. Aš rekomenduočiau apsukas laikyti virš 2000 rpm nes tada ir turbina būna įsijungus ir galios atsiranda žymiai daugiau.
hien rašė:Dar neteko matyti sugedusios turbinos nuo apkrovos. Dėl tepalų nekeitimo, dėl amžiaus, dėl neteisingos eksploatacijos turbina gali sugesti tik jokiu būdu ne dėl apkrovos. Niekas tavęs neprievartauja iškarto užgesinti po apkrovos. Taip kaip įkaista, taip ir atšąla. Kokia čia problema. Ar esi matęs šviečiančią turbiną? Ir kas jai atsitiko? Ogi visiškai nieko nes nebuvo užgesintas variklis. Tai kokia čia problema? Jei turbina turi duoti papildomus 30 kW tai ji ir duoda juos. Jei pradėsiu bijoti, kad pradės veikti turbina, tai kam ją vežiotis? išimti ir išmesti. Kaip manai Ką duoda F-1 lenktynės? Gal sportininkai bijo pavažiuoti "dugnais"? Neduok dieve įkais bolido turbina....
hien rašė:Nežinau kokiu mistiniu būdu patikrinai turbinos stovį, ir kiek nuvažiavai per pusę metų, kad užsilenkė turbina, bet aš per nepilnus 3 metus nuvažiavau 30000 km ir nebijojau pasiekti 4000 rpm. Viena kelionė buvo važiavimas į palangą 2 kartus per 2 dienas. Tai sudarė 1000 km. Patikėk greitis buvo ne 130 km/h. Ir atlaikė ir nieko neatsitiko ir išvažiavo tas automobilis į baltarusiją. Tai po kelių kilometrų gerai padrožus turi subyrėti turbina?
hien rašė:Matai kaip čia gaunas. Anksčiau subyrėjo, dabar jau nebesubyrėjo. Anksčiau buvai sudrožęs vieną variklį, dabar jau saugai savo automobilį. Teisingai, kai pac pasimokei tai ir kitiems rekomenduoji neužkibti. Tačiau maksimalūs sūkiai kokie jie yra?
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 16 svečių