Autonaujienos

Auto naujienos, bandymai ir t.t

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Pen Vas 12, 2010 7:31 am

Seimas svarstys, ar keisti privalomų papildomų mokymų pradedantiems vairuotojams tvarką. Seimas ketvirtadienį po patiekimo pritarė atitinkamoms Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms: už balsavo 46 Seimo nariai, prieš vienas, o susilaikė 15 parlamentarų.

Pataisos numato, kad papildomi mokymai būtų tik tiems dviejų metų vairavimo stažo neturintiems pradedantiesiems vairuotojams, kurie pažeidė Kelių eismo taisyklių (KET) reikalavimus daugiau kaip du kartus arba padarys KET pažeidimą, sukėlusį eismo įvykį.

Susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas sakė, kad tie pažeidimai turės būti ne bet kokie, o grubūs.

Privalomo papildomo mokymo numatoma netaikyti ir C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D, DE kategorijų vairuotojams. Pagal dabar galiojančią tvarką tokie vairuotojai be papildomų mokymų privalėtų baigti dar dviejų rūšių mokymus.

Dabar pradedantiesiems vairuotojams išduodami laikini vairuotojo pažymėjimai, kurie keičiami į 10 metų galiojančius vairuotojo pažymėjimus tik baigus papildomus mokymus.
R.Vaštako teigimu, 10 metų terminas nusižiūrėtas nuo Europos Sąjungos praktikos. Jis sakė, kad jokių egzaminų vairuotojams nereikės laikyti: "Jiems reikės tik pasitikrinti sveikatą ir pateikti pirmosios medicininės pagalbos kursų baigimo pažymėjimą".

Įstatyme numatytas papildomas mokymas visiems pradedantiesiems vairuotojams, nepriklausomai nuo to, ar jie pažeidė Kelių eismo taisyklių reikalavimus, ar ne.

Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas toliau Seimas svarstys pavasario sesijoje.
www.delfi.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Šeš Vas 13, 2010 7:59 am

Remiant Europos regioninės plėtros fondui, Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose bus diegiama Eismo informacinė sistema. Pažangios informacinės technologijos padės kurti ir tobulinti elektronines paslaugas, eismo dalyviams teikiant visapusišką informaciją apie eismo sąlygas.

„Įgyvendinant šį projektą šalies keliuose bus diegiama informacinė sistema, informuojanti apie eismo sąlygas, eismo sutrikimus bei keliuose taikomas eismo valdymo priemones“ – sakė Lietuvos automobilių kelių direkcijos gen. direktoriaus pavaduotojas A. Janušauskas.

Pasak jo, pažangiomis priemonėmis keliautojai bus informuojami apie kelio darbus, jų trukmę, apylankas ir galimą vėlavimą dėl darbų, apie eismo intensyvumą ir vidutinį greitį atskiruose kelio ruožuose, perspėjami apie eismo sutrikimus. Taip pat numatoma skelbti informaciją apie apribojimus keliuose dėl gamtinių sąlygų, eismo įvykių ar kitų priežasčių, perspėti apie kelio dangos būklę, slidumą bei kitas eismui pavojingas aplinkybes.
„Atsižvelgiant į eismo apribojimus ir eismo sąlygas, informacinė sistema netgi padės planuoti važiavimo maršrutus“,– pažymėjo A. Janušauskas.

Eismo informacinės sistemos diegimo viešąjį konkursą konsorciumo pagrindu laimėjo bendrovė „Fima“ su partnere UAB „Affecto Lietuva“. Bendrovės „Fima“ Sprendimų departamento direktorius Rokas Šlekys sakė, kad projekto darbai vyks apie metus ir susidės iš trijų pagrindinių etapų – pakelėse visoje Lietuvoje bus įrengtos automatinės meteorologinės stotelės, kuriose specialistai sumontuos oro sąlygų stebėjimo įrangą bei eismo intensyvumo skaitiklius.

Visas Lietuvoje esančias tokias stoteles apjungs Eismo informacijos sistema, kuriai valdyti bus įrengtas Eismo informacijos centras. Duomenys iš stotelių bus perduodami ne tik Eismo informacijos centro darbuotojams, kelininkams, bet ir gyventojams per specialiai sukurtą interneto tinklapį. Taip pat informacija bus rodoma keliuose esančiose švieslentėse, ją bus galimą gauti paštu ar mobiliuoju telefonu.

„Duomenys iš automatinių stotelių bus itin tikslūs, nes įrenginiuose sumontuotos technologijos leis pamatuoti ant kelio dangos susikaupusio vandens, ledo bei sniego storį. Taip pat bus matuojama oro temperatūra ir kiti parametrai“,– sako Rokas Šlekys.

Teikiama informacija keliautojams leis iš anksto pasirengti galimiems pavojams, pasirinkti saugų važiavimo greitį, važiavimo laiką, tinkamą kelionės maršrutą ir sumažinti neigiamą nepalankių eismo sąlygų poveikį. Tai padidins eismo saugą, sudarys sąlygas optimizuoti transporto srautus valstybinės reikšmės keliuose. Sumažės galimi keliautojų nuostoliai dėl eismo sutrikimų, aplinkos tarša. Be to, teikiamos paslaugos skatins naujų technologijų plėtrą visoje Lietuvoje.

Eismo informacinė sistema padės taupyti lėšas valstybinės reikšmės kelių priežiūrai. Numatoma, kad panaudodamos šios sistemos teikiamą informaciją, kelius prižiūrinčios įmonės savo darbams atlikti sunaudos mažiau degalų bei druskos.

Dėl Valstybinės reikšmės kelių eismo informacinės sistemos kūrimo ir diegimo jau pasirašyta pirmoji sutartis, vėliau bus skelbiami viešųjų pirkimų konkursai kitoms projekto dalims įgyvendinti.
Bendras viso projekto biudžetas – iki 20 mln. litų, jį iš dalies finansuos Europos Sąjunga.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Pir Vas 22, 2010 10:38 am

Drausmingiems vairuotojams atpigs draudimas

Nuo šiol draudžiant automobilius bus galima įvertinti visą vairuotojo vairavimo istoriją. Tokius duomenis visoms draudimo bendrovėms pradėjo teikti Draudikų biuras. Prognozuojama, kad dėl to drausmingiems vairuotojams draudimas pigs iki penktadalio, rašoma pranešime.

„Jei iki šiol buvo galima įvertinti tik konkretaus automobilio istoriją, nuo šių metų draudimo bendrovės gali matyti kiekvieno vairuotojo drausmingumą: kiek transporto priemonių vairuotojas buvo apdraudęs bei kiek ir kokioje šalyje, jis yra patyręs eismo įvykių“, – pasakojo draudimo bendrovės „ERGO LIETUVA“ Civilinės atsakomybės, nelaimingų atsitikimų, transporto priemonių ir sveikatos draudimo departamento direktorius Audrius Pilčicas. Nauja sistema leis keičiantiems automobilį vairuotojams neprarasti visų dėl drausmingo vairavimo sukauptų nuolaidų.

Draudimo bendrovės atstovo teigimu, vertinant dabartinę situaciją, išsamesnių duomenų gavimas suteiks galimybę apie 40 proc. vairuotojų pratęsiant sutartį suteikti geresnę drausmingumo grupę. Jie gali tikėtis iki penktadalio draudimo kainos kritimo. Tuo tarpu apie pusės vairuotojų drausmingumo grupė liks ta pati, o 10 proc. – pablogės.
„Senas draudimo tradicijas turinčiose Europos šalyse panaši praktika taikoma ne vieną dešimtmetį. Perėjimas prie naujos sistemos – sveikintinas žingsnis, nes turint išsamesnius duomenis, galima objektyviai įvertinti vairuotojų rizikingumą ir tiksliau paskaičiuoti jiems taikytiną draudimo kainą. Kitas dalykas – toks skaičiavimas teisingesnis drausmingų vairuotojų atžvilgiu, nes vairuotojų draudimo rizikos našta nekris ant jų pečių – ją turės prisiimti tie, kurie ir didina šios draudimo rūšies nuostolingumą“, – teigė A. Pilčicas.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Pir Vas 22, 2010 10:41 am

„Autopilotas“: „Renault Fluence“ – tarsi balta mišrainė

Profesionalūs virėjai apie baltą mišrainę įprastai kalba su didele doze ironijos. Tačiau be šio primityvaus patiekalo neįsivaizduojama nė viena lietuviška šventė. Ką bendro su balta mišraine turi neseniai į Lietuvą atkeliavęs „Renault“ modelis „Fluence“?

Šis sedanas surankiotas iš prancūziškų, japoniškų, korėjietiškų ir turkiškų ingredientų. „Fluence“ kėbulo konstrukcija praktiškai nesiskiria nuo antros kartos „Megane“, priekinė pakaba ir vairo mechanizmas „pasiskolintas“ iš trečios kartos „Megane“, galinė pakaba „transplantuota“ iš „Nissan Tiida“, o varikliai ir pavarų dėžės – puikiai pažįstami prancūziškų automobilių gerbėjams.

Ir nors gražuole šios mašinos nepavadinsi, tačiau lyginant su antros kartos „Megane“, tai – beveik šedevras.

Žiūrėkite laidos „Autopilotas“ siužetą
http://auto.delfi.lt/tests/autopilotas- ... d=29100303
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Tre Vas 24, 2010 8:26 am

„Renault“: automobilių gamyba Slovėnijoje tampa per brangi

Slovėnijoje išaugusios elektros kainos ir darbo sąnaudų kaštai varo į neviltį Prancūzijos automobilių gamintoją „Renault“, rašo „Reuters“.

„Lyginant visas „Renault Group“ gamyklas, mūsiškė yra tarp brangiausiai dirbančių“, – sakė Revozo gamyklos vadovas Alesas Bratozas. Jo manymu, norint, kad Slovėnija išliktų konkurencinga šalimi, reikėtų mažinti elektros kainas ir išlaidas darbo sąnaudoms.

Tačiau artimiausiu metu to tikėtis būtų naivu – neseniai Slovėnijos parlamentas padidino grynąjį minimalų mėnesinį darbo užmokestį 22 proc. (iki 562 eurų / 1940 Lt). „Renault“ gamykloje dirba apie 3 tūkst. žmonių, o A.Bratozo teigimu, nuo kovo Revozo gamyklos darbuotojų minimali alga bus apie 40 eurų didesnė už valstybės nustatytą minimumą.

Dar sausio mėnesį „Renault“ pranešė, kad artimiausiais metais ruošiasi sustabdyti „Clio“ modelio gamybą Slovėnijoje. „New Twingo“ yra dar vienas „Renault“ modelis, nuriedantis nuo Revozo gamyklos konvejerių. Pernai čia buvo pagaminta 212 680 automobilių (7 proc. daugiau nei 2008 m.).
www.delfi.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Tre Vas 24, 2010 8:29 am

Draudikai: duobėse automobilius gadinantys vairuotojai nežino kaip elgtis

Draudimo bendrovė „If“ įspėja vairuotojus, kad iki kovo pabaigos duobių keliuose skaičius paprastai didėja, todėl vairuotojai turėtų būti itin atsargūs. Bendrovės skaičiavimais, dėl kelio defektų ir netvarkingų komunikacijų dangčių savo automobilius apgadinusiems klientams per 2 metus išmokėta daugiau nei 0,5 mln. Lt. Bijoma, kad dėl šaltos žiemos šiemet tokių atvejų bus dar daugiau, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Lietuvos vairuotojai įpratę prie duobėtų kelių pavasarį, tačiau šiemet dėl šaltos žiemos ir sumažėjusio finansavimo kelių priežiūrai ši rizika gerokai padidėjusi“, – sakė draudimo bendrovės „If“ transporto žalų departamento vadovas Ernestas Goliančik.

Anot specialistų, duobėse dažniausiai lūžta automobilių pakabos detalės, niokojami ratų diskai ir padangos, o vidutinė dėl duobėto kelio patirta žala siekia 2 500 Lt.

„Kita problema – mūsų vairuotojai nežino savo teisių ir dažniausiai prisiima kaltę dėl kelio defektų patyrę nuostolių. Taip neturėtų būti. Kilus abejonių, reikėtų kviesti policiją ir aiškintis, kas yra tokios žalos kaltininkas. Jeigu pripažįstama, kad vairuotojas negalėjo pastebėti ir apvažiuoti duobės arba nebuvo įspėjamųjų ženklų, patirtus nuostolius privalo padengti kelią administruojanti įmonė ar savivaldybė“, – sakė E. Goliančik.
Pasak draudikų, svarbu tai, kad net ir apsidraudus automobilių kasko draudimu vertėtų aiškintis, kas yra įvykio kaltininkas. Jei nėra vairuotojo kaltės ir yra aiškus įvykio kaltininkas, klientui netaikomas išskaitos mokestis (franšizė), kitais metais nedidėja įmoka už draudimą.
Atsitikus įvykiui specialistai taip pat pataria fotoaparatu arba fotografuojančiu mobiliuoju telefonu fiksuoti įvykio aplinkybes, o stengiantis apskritai išvengti tokių įvykių patariama ankstyvą pavasarį sumažinti greitį.
www.delfi.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Pir Kov 01, 2010 1:51 pm

Vasarį populiariausi buvo prancūziški automobiliai

„DataCenter“ duomenimis, parengtais pagal VĮ „Regitra“ informaciją, Lietuvoje vasario mėnesį užregistruoti 469 automobiliai. Lyginant su 2009 metų vasario mėnesiu užregistruota 29 proc. mažiau naujų automobilių.

Vasarį asmeninės paskirties automobiliių rinka smuko 14 proc. (iki 443 vnt.). Komercinių automobilių populiarumas smuko net 80 proc. (iki 26 vnt.).

Pagal markes vasario mėn. populiariausi nauji automobiliai buvo pažymėti prancūziškų markių ženklais. Pirmoje vietoje žengia „Peugeot“ (67 vnt.), antroje – „Renault“ (56 vnt.), trečioje „Kia“ (49 vnt.).

Tarp asmeninės paskirties automobilių 2010 m. vasarį pirmoje vietoje „Peugeot“ (66 vnt.), antroje vietoje „Renault“ (55 vnt.), trečioje – „Kia“ (49 vnt.). „Autotyrimų“ duomenimis, tarp prabangių automobilių pardavėjų geriausiai sekėsi BMW ir „Lexus“ atstovams (pardavė po 8 vnt.).

Tarp komercinės paskirties automobilių pirmoje vietoje atsidūrė „Volkswagen“ (10 vnt.), antroje – „Fiat“ (5 vnt.), trečioje – „Citroen“ ir „Toyota“ (3 vnt.).
Šiemet per pirmus du mėnesius daugiausia užregistruota „Renault“ (116 vnt.) markės asmeninės paskirties automobilių. Tarp komercinių automobilių populiariausi „Volkswagen“ markės automobiliai (17 vnt.).

Tarp asmeninės paskirties automobilių 2010 m. vasario mėnesį populiariausi modeliai buvo „Peugeot 3008“ (43 vnt.), „Kia Sportage“ (40 vnt.), „Renault Megane“ (34 vnt.). Tarp komercinių automobilių populiariausi modeliai buvo „Volkswagen Caddy” (5 vnt.), „Fiat Ducato“ (4 vnt.).

Pagal kuro tipą 2010 m. dominuoja dyzeliniai autombiliai. Vasarį dyzeliniai automobiliai sudarė 67 proc. visų užregistruotų automobilių. Benzininai automobiliai sudarė 33 proc. bendro automobilių kiekio.

„Autotyrimų“ pranešime rašoma, kad šių metų sausio-vasario mėnesiais Lietuvoje iš viso įregistruoti 925 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 39 proc. mažiau nei atitinkamu laikotarpiu 2009 m. (1 512 vnt.).
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Tre Kov 03, 2010 10:52 am

„Renault” naujienos Ženevos automobilių parodoje

Siekdama tapti inovatyvių bei darnaus vystymosi kriterijus atitinkančių automobilių kūrimo lydere,prasidedančioje tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje kompanija „Renault” pristato stilingus, modernius, sportiškus modelius, kurių gamybai naudojamos pažangios technologijos, rašoma pranešime žiniasklaidai.

http://auto.delfi.lt/autonews/renault-n ... d=29546897
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Tre Kov 03, 2010 2:28 pm

„Renault“ elektromobiliai bus parduodami nuo 2011 m.
Ženevos automobilių parodoje bus pristatyta „Renault eco²“ programos progresą atspindi nauja automatinė dviguba sankabos transmisija EDC (Efficient Dual Clutch) bei šios kompanijos pasiekimai elektra varomų automobilių kūrimo srityje, rašoma gamintojo pranešime.

http://auto.delfi.lt/autonews/renault-e ... d=29545833
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Pir Kov 22, 2010 3:30 pm

„Renault“ pristato naują 2.3 dCi dyzelinį variklį

„Renault“ pristato naują 2.3 dCi dyzelinį variklį (M9T), kuris pasižymi geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis, žemesnėmis CO2 emisijomis, ekonomišku kuro naudojimu bei žemiausia naudojimo kaina savo kategorijoje. Variklis bus gaminamas Prancūzijoje, „Renault“ gamykloje Kleone, rašoma gamintojo pranešime.

Trys naujojo variklio 2.3 dCi versijos – 100 AG, 125 AG ir 150 AG, bus montuojamos į naująjį „Renault Master“. Ateityje šis variklis bus montuojamas ir į kitus „Renault-Nissan“ aljanso automobilius.

Paremtas 2.0 dCi (M9R), kuriuo varomi „Laguna“ ir „Espace“, naujasis variklis 2.3 dCi pakeis „Renault“ 2.5 dCi (G9U) ir keturių cilindrų 3.0 dCi dyzelinį (ZD30) variklius. Atnaujindama variklius „Renault“ mažina CO2 emisijas bei kuro sunaudojimą.

Naujajame „Master“ 2.3 dCi pakeis 2.5 dCi variklį priekiniais ratais varomuose modeliuose bei 3.0 dCi variklį galiniais ratais varomose versijose. 2.3 dCi variklis sumažina kuro sunaudojimą vidutiniškai 1 l/100 km ir iki 2,7 l/100 km galiniais ratais varomuose modeliuose. CO2 emisijos sumažėja vidutiniškai 10 proc.
2.3 dCi variklio priežiūros intervalai prailginti iki 2 metų arba 40 000 km.

2.3 dCi variklio techninė bazė paremta „Renault-Nissan“ aljanso kurtu 2.0 dCi varikliu, kuris garsėja savo komfortu, tvirtumu, patikimumu. Naujojo variklio talpa padidinta iki 2,3 l padidinus cilindrų diametrą ir stūmoklio eigą. Universalus 2.3 dCi tinka visoms naujojo „Master“ versijoms ir montuojamas tiek į priekiniais, tiek galiniais ratais varomus modelius.

2.3 dCi bus gaminamas su rankinio valdymo ir automatine transmisijomis, atitiks Euro4 ir Euro5 taršos standartus, variklio galios versijos: 75 kW, 92 kW (su nekintamos geometrijos turbina) ir 110 kW (su kintama turbinos geometrija).

Kleone įsikūrusi „Renault“ gamykla, kurioje bus gaminamas 2.3 dCi, turi didžiulę patirtį variklių gamyboje. Joje gaminami 2.0, 2.0 turbo benzininiai ir 1.9 dCi bei V6 3.0 dCi dyzeliniai varikliai, 5-ių ir 6-ių greičių pavarų dėžės. Gamykloje „Renault“ įdiegė naujausią gamybos (komplektavimo, surinkimo ir kt.) techniką.

Nuo 2011 m. Kleono gamykloje planuojama pradėti 1.6 dCi (R9M) variklio gamybą, kuris pakeis 1.9 dCi. Šis variklis išskirs 30 g/km mažiau CO2 bei naudos 20 proc. mažiau kuro.
Prikabinti failai
file30251125_b990a4ba71dd3dea04.jpg
file30251125_b990a4ba71dd3dea04.jpg (62.31 KiB) Peržiūrėta 14993 kartus(ų)
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Ket Kov 25, 2010 3:38 pm

„Regitros“ tinklalapyje – ir techninių apžiūrų duomenys

Įgyvendindama vieno langelio principą, VĮ „Regitra“ padidino viešai skelbiamų duomenų apie šalyje įregistruotas kelių transporto priemones apimtį ir savo tinklalapyje pradėjo skelbti duomenis apie transporto priemonių techninę apžiūrą. Šiuos duomenis valstybės įmonei „Regitra“ teikia technines apžiūras atliekančias įmones vienijanti asociacija „Transeksta“ (VĮ „Regitra“ techninių apžiūrų neatlieka), rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Viešoji elektroninė paslauga „Transporto priemonių paieška“, kurią „Regitra“ teikia jau nuo 2005 m., leidžia vartotojams internetu gauti Kelių transporto priemonių registro duomenis apie visas Lietuvoje įregistruotas kelių transporto priemones. Šiemet šia nemokama paslauga vartotojai jau pasinaudojo daugiau kaip 331 tūkst. kartų, pernai – beveik 1 mln. kartų“, – sakė VĮ „Regitra“ generalinis direktorius Ramutis Oleka.

Pernai „Transporto priemonių paieška“ aktyviausiai naudotasi balandžio ir rugsėjo mėnesiais – per mėnesį buvo atlikta per 87 tūkst. paieškų. Per šių metų sausio mėnesį atlikta 129,6 tūkst. paieškų, t.y. maždaug pustrečio karto daugiau nei per 2009 m. sausio mėnesį (56 tūkst.).
Atsakydama į paieška besinaudojančių vartotojų užklausas, „Regitra“ pateikia žinių apie transporto priemonės teisinę būklę (įregistruota ar išregistruota), jos buvusių registruotų valdytojų (savininkų, naudotojų) skaičių, informuoja, ar jai perregistruoti taikomi apribojimai dėl jos arešto, įkeitimo, vagystės ar kitų teisės aktais numatytų apribojimų. Taip pat pateikiama informacija, jei buvęs transporto priemonės savininkas pranešė valstybės įmonei „Regitra“ apie transporto priemonės pardavimą naujam savininkui. Be to, nurodoma transporto priemonės markė, modelis, kėbulo spalva, pirmosios registracijos arba pagaminimo metai, kategorija ir klasė, o nuo šių metų kovo – ir „Transekstos“ duomenys apie techninės apžiūros galiojimą.

Vartotojams sudaryta galimybė transporto priemonės paiešką atlikti pagal vieną ar kelis parametrus: valstybinį numerį, registracijos liudijimo ir identifikacijos numerius. Informacija teikiama lietuvių ir anglų kalbomis.

VĮ „Regitra“ tvarkomais Lietuvoje įregistruotų kelių transporto priemonių duomenimis naudojasi ne tik šalies gyventojai (fiziniai asmenys), bet ir daugelis suinteresuotų institucijų, tarp jų – policija, Valstybės sienos apsaugos tarnyba bei kitos teisėsaugos įstaigos, draudimo bendrovės, teismai, prokuratūra, advokatai, muitinė, bankroto administratoriai, mokesčių inspekcija, verslo įmonės. Daug užklausų pateikia užsienio šalių piliečiai ir institucijos, siekiančios operatyviai įsitikinti, ar dominanti transporto priemonė įregistruota Lietuvoje.

Atsižvelgdama į nuolat augančius elektroninių paslaugų poreikius, VĮ „Regitra“ siekia į elektroninę erdvę perkelti ir kai kurias kitas su kelių transporto priemonių registravimu bei vairuotojo pažymėjimų išdavimu susijusias paslaugas.

2000 m. įsteigta VĮ „Regitra“ tvarko Kelių transporto priemonių ir Kelių transporto priemonių vairuotojų registrus, teikia viešąsias kelių transporto priemonių registravimo ir vairuotojų egzaminavimo paslaugas. Išduodama vairuotojo pažymėjimus, VĮ „Regitra“ suteikia teisę vairuoti motorines transporto priemones. Įmonė taip pat teikia draudimo tarpininkavimo paslaugas.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Ant Kov 30, 2010 5:21 am

Kuriamas transporto priemonių „internetas“

Automobilio prietaisų skydelyje pasirodo užrašas „Gaisrinės mašina kitoje sankryžoje kirs jūsų trasą“. Automobilis pradeda važiuoti lėčiau, sankryžoje jums užsidega raudona – kiek anksčiau nei įprasta, nes gaisrinė važiuoja „žaliuoju koridoriumi“, kurį jai automatiškai sukuria šviesoforai.

Pravažiavus sankryžą, užrašas prietaisų skydelyje pasiūlo važiuoti kita gatve, kad išvengtumėme transporto kamščio.

Taip pat prietaisų skydelyje perskaitote pasiūlymą rinktis rekomenduojamą greitį, o tą padarę, gaunate „žaliųjų kilometrų“, kurie leis nemokamai statyti mašiną miesto centre. Darbe gaunate žinutę į mobilųjį telefoną su pasiūlymu į planuotą susitikimą išvykti dešimčia minučių anksčiau, nes dėl lietaus kelionė truks kiek ilgiau.

Maždaug taip vairavimą ateityje įsivaizduoja grupė Europos, JAV ir Japonijos įmonių, kuriančių sąveikaujančias transporto ir infrastruktūros sistemas (Cooperative vehicle-infrastructure systems /CVIS/); tai yra didesnio tarptautinio projekto, pavadinto „Išmaniosios transporto sistemos“ (Intelligent Transport Systems /ITS/) dalis.
CVIS projekte bendradarbiauja net 62 partneriai, kuriantys kelias šerdines atviro kodo technologijas, turinčias padėti pagrindą transporto priemonių „internetui“ – skaitmeninei erdvei, kurioje eismo dalyviai sąveikautų vienas su kitu, su mobiliaisiais prietaisais, specialiomis skaitmeninėmis tarnybomis ir programomis, pavyzdžiui, apskaičiuojančiomis optimalius maršrutus, eismo saugumo tarnybomis ir dar daugeliu kitų eismo ir jo infrastruktūros elementų.

CVIS jau sukūrė komunikacijos infrastruktūros komponentus – aparatinę įrangą, standartus, reikiamus protokolus, nustatančius, kaip perduodama informacija ir kaip bendraujama su prietaisais, naudojančiais skirtingas operacines sistemas, taip pat programavimo aplinką, reikalingą šios sistemos taikomosioms programoms kurti.

Numatoma, kad CVIS galės naudotis visais jau paplitusiais ryšio kanalais, kaip plačiajuostis radijas, palydovinis ryšys, WiFi, WiMax, 3 G, RFID, mikrobangos.

Vizija gana ambicinga, ypač atsižvelgiant į tai, kad iš daugelio transporto sistemų valdymo projektų prigijo tik GPS, ir dar kai kurios nišinės, veikiančios kelių transporto įmonių ar miesto eismo priežiūros tarnybos mastu. Tačiau projekto dalyvių sąrašas, kuriame yra „Volvo“, „Renault“, „Daimler“, „Bosh“, „Siemens“, „Vodafone“ ir daug mokslo institucijų, teikia vilčių.

www.mokslas.lt
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė staska » Pir Bal 05, 2010 9:27 am

„Renault“ iškovojo „Metų automobilių kompanijos” titulą Pietų Afrikos automobilių žurnalo organizuotuose rinkimuose.

Žiuri komisija, kurią sudarė žurnalistai, 2 iš 12 apdovanojimų skyrė „Scenic“ ir „Grand Scenic“, kurie įvertinti kaip „Geriausias vienatūris” (pralenkė „Mazda 5“, „Mercedes C-Class Estate“, „Nissan Livina“/“Grand Livina“, „Toyota Verso“). „Koleos“ iškovojo geriausią įvertinimą kompaktiškų SUV klasėje, varžęsis tarp tokių konkurentų, kaip „Honda CRV“, „VW Tiguan“.

2010 vasario mėn. „Renault“ asmeninių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalis Pietų Afrikoje sudarė 2,1 proc. (1 proc. augimas). Rinkos dalies padidėjimui didelę įtaką padarė šioje šalyje „Nissan“ Rosslyn gamykloje gaminamo „Sandero“ populiarumas.

Per 2009 m. „Renault“ atnaujino savo automobilių pasiūlos Pietų Afrikoje gamą, šioje šalyje pristačiusi 11 naujų modelių. Tai suteikė galimybę įsitvirtinti asmeninių automobilių rinkoje. Be to, kompanijos padalinys Pietų Afrikoje įgyvendina klientų aptarnavimo strategiją „110 proc.”, kurios tikslas - viršyti klientų lūkesčius. Per šių metų pirmąjį pusmetį „Renault“ numato atidaryti Pietų Afrikoje devynis naujus pardavimo centrus.
Ex Lagunos 94m, 95m, 96m,99m,
Vartotojo avataras
staska  
Klubo narys
 
Pranešimai: 392
Miestas: Kaunas
Automobilis: Renault Laguna I
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Tre Bal 07, 2010 8:31 am

Lietuvoje policininkai nebematuos automobilių greičio

DELFI konferencijoje antradienį dalyvavęs ir į skaitytojų klausimus atsakinėjęs Eismo priežiūros tarnybos viršininkas Gintaras Aliksandravičius pranešė, jog policininkai neteks greičio matuoklių: „Lietuvoje pradėjo funkcionuoti greičio matuoklių tinklas, todėl manau, kad ateityje rankinis greičio matavimas išnyks ir bus naudojamas tik akcijose“.

DELFI skaitytojai domėjosi įvairiausiais dalykais: nuo to, kiek kartų per gyvenimą G. Aliksandravičius pats yra patekęs į avarijas, iki policijos bejėgiškumo prieš motociklininkus.

G. Aliksandravičius prisipažino, jog tris kartus pats buvo patekęs į avarijas, tačiau nebuvo dėl jų kaltas.

Į skaitytojų skundus dėl saugos tarnybų darbuotojų, nuolat pažeidinėjančių Kelių eismo taisykles (KET), Eismo priežiūros tarnybos viršininkas atsakė, kad jie neturi jokių privilegijų, KET jie privalo laikytis ir jokio tylaus susitarimo tarp policijos bei saugos tarnybų nėra.

Į nepasitenkinimą senyvo amžiaus vairuotojais, kurie esą kelia grėsmę keliuose dėl savo pasenusių KET žinių ir sveikatos būklės, G. Aliksandravičius atkirto: „Faktai liudija, kad senyvo amžiaus vairuotojai tikrai nėra pavojingiausi eismo dalyviai. Kaip rodo statistika, didžiausia eismo įvykių kaltininkų grupė yra nuo 15 iki 34 metų amžiaus - jie sudaro net 38 procentus“..
Vilniečiai piktinosi tuo, kad sostinėje, gatvėse, kur itin intensyvus eismas, leidžiama iš antros juostos sukti į kairę – dėl to susidaro kamščiai ir kyla pavojus eismo saugumui: „Kodėl sudaromos tokios eismo sąlygos? Patys juk važinėjat, matot. Negi sunku tą ištisinę liniją padaryti?“ Eismo priežiūros tarnybos vadovas atsakė: „Ši problema yra žinoma. Teiksim pasiūlymus Vilniaus miesto savivaldybei dėl šių sankryžų ir bandysime ieškoti sprendimo būdų“.

Konferencijos metu pranešta, jog artimiausiomis savaitėmis bus pakeista kai kurių greičio matuoklių vieta ir kryptis tam, kad būtų galima užfiksuoti tolstančius motociklus. Tai padės drausminti didžiulio greičio mėgėjus. Be to, nuo balandžio 1-osios patruliuoti pradėjo policijos motociklininkai.

Į klausimą, ar pareigūnai gali be priežasties stabdyti automobilius, paaiškindami, jog tai eilinis dokumentų patikrinimas, G. Aliksandravičius atsakė: „Mes visuomet akcentavome tai, jog pareigūnas neapsiribotų formaliais trumpais teiginiais, o aiškiai žmonėms paaiškintų stabdymo priežastį. Policijos patrulių veiklos instrukcijose yra nustatyta, kad policijos pareigūnas turėtų pagrįsti, kodėl nori tuos dokumentus patikrinti“.

G. Aliksandravičius pateikė įspūdingų skaičių. Pažeidimai už greičio viršijimą sudaro 61 proc. visų nustatomų KET pažeidimų. O daugiausia baudų surenkama už vairavimą esant neblaiviam. Už greitį per metus surenkama apie 1,5 mln. litų baudų, o už vairavimą neblaiviam - apie 15 mln. litų. Beje, siekiama, kad už šiurkščius pažeidimus išieškotas baudas patruliai būtų skatinami. Pasak G. Aliksandravičiaus, tai yra viena iš kovos su kyšininkavimu formų.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Tre Bal 07, 2010 8:43 am

Policijos dėmesys – vairuotojams „plepiams“

Balandžio 6 - 11 dienomis Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos pareigūnai vykdys policines priemones, kurių metu ypatingai atidžiai stebės mobiliojo ryšio telefonais kalbančius vairuotojus.

Šiomis priemonėmis siekiama sumažinti su transporto priemonės vairavimu nesusijusių veiksmų įtaką eismo saugumui. Pokalbiai mobiliuoju telefonu lėtina vairuotojo reakciją, todėl būna dažna eismo nelaimių priežastis. Nors vairuojant automobilį draudžiama kalbėti mobiliuoju telefonu (jei kalbama nesinaudojant laisvų rankų įranga), pagundai pabendrauti neatsispiria nemaža eismo dalyvių dalis.

Pagal Kelių eismo taisyklių 21 punkto reikalavimus ,,Motorinių transporto priemonių, traktorių, savaeigių mašinų vairuotojams draudžiama naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis, jeigu jomis naudojamasi rankomis, išskyrus tuos atvejus, kai stovinčios motorinės transporto priemonės variklis išjungtas. Motorinių transporto priemonių, traktorių, savaeigių mašinų vairuotojai turi vengti bet kokių su transporto priemonės vairavimu nesusijusių veiksmų“.
Policija primena, kad pagal Lietuvos Respublikos Administracinių teisės pažeidimų kodekso 124¹ str. (Kelio ženklų reikalavimų nesilaikymas, žmonių vežimo ir Kelių eismo taisyklių pažeidimas) 6 d. (kalbantys mobiliuoju telefonu gali būti įspėti arba nubausti pinigine bauda nuo dvidešimties iki keturiasdešimties litų).
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Pen Bal 16, 2010 11:13 am

Vilniaus gatvėse – numerius skenuojantys policijos tarnybiniai automobiliai

http://www.lrytas.lt/-12714145711269126 ... biliai.htm
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Tre Geg 12, 2010 10:35 am

Permatomas „Shell“ automobilis

„Shell" pagamino tikro dydžio NISSAN 370Z kopiją, kad pademonstruotų kaip veikia jų alyva (video)

http://www.youtube.com/watch?v=W3HM1bQz ... r_embedded
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Ket Geg 13, 2010 9:22 am

Vilniaus Verkių gatvėje keičiasi automobilių eismo kryptis

Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad atsižvelgus į sostinės gyventojų prašymus, Verkių gatvės dalyje keisis vienpusio automobilių eismo kryptis. Nuo šeštadienio automobiliams skirtoje kelio juostoje bus leidžiama važiuoti tik į miesto pusę, rašoma savivaldybės pranešime.

Balandžio pabaigoje Verkių gatvėje buvo įrengti nauji kelio ženklai ir paliktas vienpusis automobilių eismas nuo Trinapolio iki Verkių malūno, kitą kelio dalį paskiriant dviračių takui. Laikinas dvipusis dviračių takas Verkių gatvės važiuojamojoje dalyje, Neries upės pusėje, pratęsė esamą taką nuo Mindaugo tilto ir sujungė jį su Verkių regioninio parko dviračių takais.

„Vienas svarbiausių uždavinių, kuriuos išsikėlėme, yra sudaryti kiek įmanoma palankesnes sąlygas vilniečiams važinėti dviračiais, todėl ieškome sprendimų, kaip pagerinti dviračių takų infrastruktūrą mieste. Vienas tokių sprendimų – vieną Verkių gatvės pusę šiltuoju metų laiku skirti dviračių takui, kitoje – organizuoti vienpusį automobilių eismą“, - sakė Vilniaus meras Vilius Navickas.
Atsižvelgiant į oro sąlygas laikinu dviračių taku eismas vyks iki rudens.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė Runce » Ket Geg 13, 2010 9:57 am

Seimas ignoruoja nerodančius įspėjamųjų signalų

Pernai rugsėjį Seime užregistruotos įstatymo pataisos, kuriomis siekiama padidinti baudas nerodantiesiems posūkio signalų, nepajudėjo iš mirties taško, rašo „Vakarų ekspresas“.

Administracinių teisės pažeidimų kodekso papildymo projekte numatoma už įspėjamųjų signalų nerodymą taikyti baudą vairuotojams nuo 100 iki 300 litų. Galiojančiame kodekse administracinė atsakomybė už įspėjamųjų signalų nerodymą neišskiriama. Praktikoje įspėjamųjų signalų nerodymas kvalifikuojamas pagal straipsnį "Kelio ženklų reikalavimų nesilaikymas, žmonių vežimo ir Kelių eismo taisyklių pažeidimas", kuriame numatyta bauda nuo 20 iki 40 litų.

Įstatymo pataisų autorius Seimo narys Antanas Matulas, sulaukęs „Vakarų ekspreso“ skambučio, pasidomėjo savo iniciatyvos likimu ir sužinojo, jog ji dar nepasiekė nė vienos svarstymo stadijos.

„Kreipsiuosi į Seimo pirmininkę, kad pataisų svarstymas pagaliau būtų įtrauktas į darbotvarkę“ - žadėjo A. Matulas. Jis yra įsitikinęs, kad šiomis pataisomis būtų galima kovoti su šiuo metu ypač suaktyvėjusiu vairavimo kultūros ignoravimu.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Runce  
Super VIP
 
Pranešimai: 3396
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Espace IV
Vardas: Arunas
Skype: Arunas.d4
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 6

Re: Autonaujienos

Standartinė N3xt » Ant Bir 08, 2010 8:18 am

Vienas naujas "Renault" pakeis du senus

Paveikslėlis

-------------------------------------
"Renault" pasekė savo tėvynainio - koncerno "Peugeot" - pavyzdžiu ir užsimojo vienu nauju modeliu pakeisti du senus. Pirmadienį internete pasirodė slapta darytos bandomo naujo "Renault" automobilio, gausiančio "Latitude" pavadinimą, tuo pačiu metu išplatintos ir oficialios fotografijos.

Teigiama, kad "Latitude" modelių eilėje pakeis ir iškart du automobilius - "Laguna" ir "Vel Satis". Jo premjera įvyks rugpjūtį Maskvos autosalone, vėliau jis bus parodytas ir Paryžiaus autosalone.

Tai - pakeistas "Samsumg SM5" ("Samsung Motors" prancūzų kompanijai priklauso nuo 2000 metų) modelis, kuris savo ruožtu sukurtas naudojant "Renault Laguna" platformą ir agregatus. Iš išorės "Latitude" ir SM5 skiriasi tik nežymiais akcentais.

Remiantis pirmine informacija, naujasis "Renault" gaus tuos pačius, kokius turi "Laguna", motorus. Baziniu varikliu turėtų tapti benzininis 1,4 l 130 AG motoras, galingiausia bus turbininė 2 l 205 AG jėgainė.

Pagrindiniu 4,89 m ilgio "prancūzo" konkurentu vadinamas "Peugeot 508", kuris bus gaminamas vietoje dabartinių 407 ir 607.

Paveikslėlis
Paveikslėlis

http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika/au ... -du-senus/
Laguna x91 coupe
Vartotojo avataras
N3xt  
Klubo narys
 
Pranešimai: 4340
Miestas: Telšiai
Automobilis: Laguna x91 coupe
Vardas: Domantas
Padėkojo: 2
Gavo padėkų: 5

AnkstesnisKitas

Grįžti į Auto naujienos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias