Puslapis 12

Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Pen Geg 06, 2011 11:33 pm
LuCaSitO
Tai skyrelis apie revitalizuojančią priemonę XADO

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Pen Geg 06, 2011 11:34 pm
LuCaSitO
Pažanga technikoje sparčiai keičia mus supančią aplinką. Tai, kas anksčiau atrodė neįmanoma, šiandien laikoma įprastu dalyku: mobilieji telefonai, interneto technologijos, klonavimas...
Esame įsitikinę, kad šiems reiškiniams galima priskirti ir revitalizacijos atradimą, kuris ne tik pakeitė žmogaus suvokimą apie remontą tradicine šio žodžio prasme, bet ir atvėrė naujas mašinų ir mechanizmų eksploatavimo galimybes.
Šiandien revitalizantai XADO aktyviai diegiami įvairiose mokslo, technikos ir gamybos srityse. Kol technologija pagal planą krypsta iš laboratorijų į įmonių gamybines patalpas, aprėpdama vis naujas ir naujas pramonės, energetikos ir transporto sritis, mes siūlome Jums kartu išsiaiškinti, kuo konkrečiai Jums gali praversti XADO revitalizantas.
Pasakojimo būdą pasirinkote Jūs, gerbiamieji skaitytojai. Šiame leidinyje surinkti labai tipiški, dažniausiai užduodami klausimai, kuriuos mums uždavėte per visus penkerius mūsų darbo metus. Sąlygiškai juos galima suskirstyti į tris dalis: klausimai automobilių, pramonės ir ginkluotės tema. Paveiksliukų pagalba mes stengiamės paaiškinti proceso fiziką. Tikimės, kad tai bus įdomu. Išsiaiškinę, kaip veikia XADO, kiekvienas galės nuspręsti, kurį iš mūsų gaminių geriausia pasirinkti.

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Pen Geg 06, 2011 11:34 pm
LuCaSitO
http://www.xado.lt - čia rasite daugiau informacijos apie šią priemonę

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Šeš Geg 07, 2011 5:07 am
staska
Siaip as kiek teko is pazystamu dometis tai sake labai geras daiktas. as pats turiu dvi tuteles nusipirkes dyzeliniam varikliui bet dar neteko isbandyti :)

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Šeš Geg 07, 2011 7:59 am
LuCaSitO
Vakar susitikau Klaipėdoj terminale su vienu vyrioku, su Laguna I ph II buvo tai jis motorus tvarko, visą savo lagunos motorą pats perrinkęs yra, tai sako 1 litrą įpilk į motorą, po 200 km dar vieną litrą, ir pamatysi skirtumą tiek traukoj, tiek kuro sąnaudų :) tai nusprendžiau pasidomėti ką (lagunaklubas) liaudis galvoja apie šią priemonę :) Iš jo bent jau nuomonės, supratau, kad "reikalas" nors ir brangokas bet tikrai padeda :) lauksim atsiliepimų iš kitų Lagunistų ;)

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Sek Lap 06, 2011 8:18 pm
Mex
Kiek as girdejau, tai sitas vadinamas "daktaras" pilamas automobilui pries pardavima, dingsta kalenimas jei toks buna, bet paskui nuo jo tik blogiau pasidaro.

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Ant Lap 08, 2011 6:43 am
Runce
IŠBANDYTA.
Poveikis tikrai yra..išlieka maždaug 80 000km.išlieka ir po tepalo keitimo.Nepainioti šito priedo su "daktarais"-tai ne "daktaras".Dabar mačiau atsirado patobulintas variantas.viena bonkutė.nebereikia trijų.supylei vieną kart ir viskas.vertas dėmesio dalykas.variklis dirba minksčiau,švelniau,gerėja trauka,išsilygina spaudimas cilindruose,atstato indėklų išsidėvėjimą,atstato cilindrų išsidėvėjimą(elipsė)..daugiau pokyčių nepastebėjau.Pastebėjau,kad jį geriau pilti į seną tepalą,o ne kada tepalas jau pakeistas.Bent aš piliau kai lieka iki keitimo apie 2500km.

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Ant Lap 08, 2011 6:43 pm
Wicioks
Runce rašė:IŠBANDYTA.
Poveikis tikrai yra..išlieka maždaug 80 000km.išlieka ir po tepalo keitimo.Nepainioti šito priedo su "daktarais"-tai ne "daktaras".Dabar mačiau atsirado patobulintas variantas.viena bonkutė.nebereikia trijų.supylei vieną kart ir viskas.vertas dėmesio dalykas.variklis dirba minksčiau,švelniau,gerėja trauka,išsilygina spaudimas cilindruose,atstato indėklų išsidėvėjimą,atstato cilindrų išsidėvėjimą(elipsė)..daugiau pokyčių nepastebėjau.Pastebėjau,kad jį geriau pilti į seną tepalą,o ne kada tepalas jau pakeistas.Bent aš piliau kai lieka iki keitimo apie 2500km.

Kiek sumokėjau už tą xado priedą?

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Ant Lap 08, 2011 8:17 pm
Runce
pirkau maximoje po 55 ar 59 nepamenu tiksliai dabar..aš naudojau tuos tiubikus kur tris reikia supilt,nes tuo metu nebuvo dar apyvartoje to kur vieno užtenka,šiaip galite pasidomėti..yra xado.lt ,ji yra to xado platintoja lietuvoje.

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Pir Sau 02, 2012 8:38 pm
remigijus
susipyles ta prieda uz164 lt tubele 10000tukst. del pokyciu negaliu nieko pasakyt nei gerai nei blogai kolkas nepajutau labai. ;)

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Šeš Sau 07, 2012 1:40 pm
N3xt
Na pabandysiu ir as ji supilt... jai jis toks giriamas ir pasitvirtins tai - nepagailesiu tu simtiniu ir kur tik galima cepan supilsiu =D

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Ant Kov 13, 2012 10:58 pm
LuCaSitO
Sveiki vyrai :D na va, prasideda po truputėli tas pavasaris. Nusprendžiau po truputį atsinaujinti po žiemos. Taigi kaip jau minėjau garaže, pasikeitėm tepalą, filtrus, lempas. Atėjo laikas ir motorui. Taigi ilgai skaitęs, nagrinėjęs temas apie šitą "Xado" visgi nusprendžiau, kad reikia pačiam "ant savęs" išmėginti jį. Taigi prasidėjo viskas Klaipėdoje, "Autobaltvoj" nupirktais dviem "Xado" tubikais ( 2 x 42Lt, poryt imsim dar vieną ). Pirmasis etapas jau prasidėjo. Supyliau į savo motoriuką vieną tiubiką. Paburzgėm, viskas atrodo pagal taisykles, taigi "OK". Numatyta, kad reikia numinti 100 - 250 km. kad jau reiktų antros stadijos. Pagal savo motoro nusidėvėjimą ( 4 metai Lietuvos keliais, vairavimo stilių kaita ) nusprendžiau, kad nuvažiuosiu 170 km. ir pilsiu antrą tiubiką. Taigi kokie rezultatai kol kas. Po pirmojo tiubiko, atrodo viskas kaip ir buvę, niekas nepakito. Šiandien jau po 170 km. įpyliau antrą tiubiką. na pasikeitimai tikrai yra. Iškart pastebėjau, kad variklis dirba tyliau, ir švelniau reaguoja į pavarų perjungimus. Apsukos sutolygėjo. Na iš tiesų tai jaučiasi, kad mašina atgyja. galbūt tai tik mano įsitikinimas, tačiau mano jutimais varikliui tikrai padėjo antras tiubikas. Taigi jau nekantrauju nuvažiuoti dar 170 km. ir supilti paskutinįjį tiubiką. Pasak "Xado" revitalizacija baigiasi nuvažiavus 1500 km. nuo pirmojo tiubiko supilimo į motorą. Tad stebėsiu, kas gi nutiks kai baigsim revitalizacijos visą procesą, t.y. nuriedėsim tą 1500 km. Kol kas esu patenkintas, kol kas mašina rieda puikiai, niekas negriūva, tad lauksim žiūrėsim, ir parašysim kitą straipsnį po trečiojo ( galutinio ) tiubiko.

Tai tiek. (tinka) (lagunaklubas) (headbang) (laguna)

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Ant Kov 13, 2012 11:47 pm
N3xt
As xado tepalus supyles esu... tai istiesu pasijuto jog motoriukas murkia svelniau :] pabloget tikrai nepablogejo, bet kazkokio super skirtumo nepajutau :] Tik variklio garsas atrodo susvelnejo :]

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Ket Kov 15, 2012 8:50 am
Runce
tuos dalykus aš jau buvau išbandęs ir rašęs gerokai anksčiau..žinom,plaukiojom,likom patenkinti..pasiteisina.

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Ket Kov 15, 2012 4:24 pm
Wesber
Runce rašė:tuos dalykus aš jau buvau išbandęs ir rašęs gerokai anksčiau..žinom,plaukiojom,likom patenkinti..pasiteisina.


Tai tegul pasireiskia ir kitokiu varikliuku savininkai. Idomu kaip XADO veikia ant skirtingu varikliu.

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Tre Kov 21, 2012 10:28 pm
Nitrogex
Prirasysiu daug.. nes jau sita priemone naudoju 2 karta, tik kad db lagunoje.. :)

Pirma karta naudojau golf 3 1.9 sdi. Turejo jis labai mazai galios tik 47kw, nusipirkau 96 pabaigos su 300 000km ant spidometro. Kaip ir visi nusipirke auto keiciau tepalus ir iskarto pavaziaves iki darbines temp susipyliau xado. Nelabai ka ir tesupratau po 1 pylimo, po 2 variklis tyliau dirbti pradejo ir traukti geriau, o po 3 situacija kartojosi. Prie atsistaciusios galios greitai pripratau tai pagal tuos 47kw tai jis trauke gerai, taip sakydavo keleiviai. Tepalo nevalgydavo niekada, nezinau kaip buvo pries tai nes iskarto kaip rasiau pyliau xado. Dar i pavaru deze buvau viena supyles, po kiek laiko pastebejau, kad sklandziau lyg geriau "slysdamos" pesijungdavo pavaros. Vazinejau 3 su puse metu. Db jau anglijoje sedu, su juo mano buves bendradarbis vazineja pusantru metu, sako 100km 5 litrai ir ne daugiau, jei vaziuoji ne daugiau 100km/h, vasara tepalo nedegina ne laso tik db ziema truputi degina kadangi kaip lietuvis veltui gauto 15w40 isipyles, kuri siaip autobusam pila :D Cia kas supranta ziema jis tampa per tirstas ir ziedai nebenuvalo nuo cilindro sieneliu.

Dabar pries menesi nusipirkau laguna 2004 angliska varianta, 112 000 myliu 1.9 dci 88kw. Kai parsivariau kaimynas isejes sako ar pas tave benzas? sakau dyzelis. Jam mat pasigrdo, bet mano ausiai variklis paprasciausiai graziai dirbo. Istorija ta pati, po 1 nelabai ka pajutau, 2 pyliau greitkelio aiksteleje ir po kokiu 70 myliu pasiutes ant pedalo pajutau, kad dar geriau traukia. Praejusia sav supyliau 3 xado tubika ir kiekviena diena man atrodo, kad ji vis geriau traukia, nes as to 1500 km dar nenuvaziavau. I variklio triuksma ir vibracija nekreipiau demesio, kol jus man su sia tema dabar nepriminete. Variklio garsas dar tylesnis tapo, daugiau girdisi kaip pukstukai klaksi :) vibracija taip pat mazesne ir apmastes galiu teigti, kad ekonomiskesne tapo jei nelakstau..

O jei is kitu patirties, visi pasakoja ta pati kaip ir as. tik vienas kaimynas i angliska 2.0 16v vektra po apdirbimo kaskart pakeites tepalus pildavo po 1 xado (kiek pamenu jis tepalus retai keisdavo ne pagal norma, jo teigimu bendzinui tepala gali ilgiau nekeist jei dar 1 xado ipili), ir po to tvarkydavo galvos tarpine. taip 3 kartus :D kai nebepyle xado pakeites tepalus, uzmirso ir variklio galva. Taigi mes logiskai isgalvojome, kad per daug sukeldavo kompresija ir prapusdavo jam tarpine. Reiskia padauginti negalima.

Pries kokius 9 metus dar profkeje, kadangi mokiausi automechaniko amato fizikos mokytojas uzsimine, kad savo auto vazineja su dujomis ir mes pradejome jam sakyti jog dujos varikliui nera gerai. As nieko apie xado nebuvau ne girdejes, jis pradejo pasakoti jog naudoja kazkokia mikro keramika. Jis su trupuciu istorijos papasakojo apie ja. Japonai buvo sukure keramikini varikli ( ar metalo keramikos kaip cia pavadinti nebezinau) kuris teorskai buvo amzinas, bet per brangus kad butu realus. Tad todel dabar turime Metalo keramika. Fizikos ziniomis metalo keramika yra 10 kartu stipresne uz pliena, o metalo keramikos i metalo keramika trintis yra 20 kartu mazesne lyginant su metalu i metala. Bent jau tokias zinias as is tos pamokos isinesiau. Va is kur didesne ekonomija, mazesne vibracija.

Kai dirbau vieno miesto autobusu parko garazuose, ten buvo tekintojas-slifuotojas. Ten pamaciau kaip atrode alkuniniu velenu slifavimo stakles, man ispudziai buvo didziuliai, kai pamaciau kaip juos slifuoja. Bet karta jis buvo uzejes i musu restauratoriu kambari ir kazkas buvo uzvedes kalba apie ta papilda. Taigi jis pradejo pasakoti kad apturejo viena toki velena. Sake, kad kakliukai atrode kaip nulakuoti (gelsvi), ir vos nepridejo i kelnes kol "nuskuto" ta sluoksni, nes akmens garsas slifuojant buvo toks baisus, jog atrode, kad akmuos skils. Kiek pamenu slifavimo stakliu akmens skermuo buvo apie 2metrus ir man tada atrode ispudingai.

Tiek mano ziniu ir patirties.. (tinka)

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Ket Kov 22, 2012 5:43 am
Wesber
Is pazystamo irgi esu girdejas, kad po to XADO variklyje jis taip prilimpa, kad neeina jo atgramdyti jei reikia kazka tvarkyt ir pns.

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Ket Kov 22, 2012 5:56 am
Valdelis
Wesber rašė:Is pazystamo irgi esu girdejas, kad po to XADO variklyje jis taip prilimpa, kad neeina jo atgramdyti jei reikia kazka tvarkyt ir pns.


Tapati girdejau ne is vieno zmogaus ;)

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Ket Kov 22, 2012 3:16 pm
Nitrogex
Valdelis rašė:
Wesber rašė:Is pazystamo irgi esu girdejas, kad po to XADO variklyje jis taip prilimpa, kad neeina jo atgramdyti jei reikia kazka tvarkyt ir pns.


Tapati girdejau ne is vieno zmogaus ;)



Xado sesta ten kur trintis, mazina trinti ir tuo pat metu atstato detaliu geometrija. Jug zinote, kad su xado apdirbtam varikliui kazkiek km gali nuvaziuoti be tepalo. Gamintojai raso jog iki 300km.

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

StandartinėParašytas: Ant Kov 19, 2013 5:40 pm
VDainius
Jau antra karta keiciu tepalus XADO firmos, kaina uz litra kazkus apie 25 litus , ir viskas normalu.