Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Auto naujienos, bandymai ir t.t

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė N3xt » Ant Kov 19, 2013 10:08 pm

Nitrogex rašė:Prirasysiu daug.. nes jau sita priemone naudoju 2 karta, tik kad db lagunoje.. :)

Pirma karta naudojau golf 3 1.9 sdi. Turejo jis labai mazai galios tik 47kw, nusipirkau 96 pabaigos su 300 000km ant spidometro. Kaip ir visi nusipirke auto keiciau tepalus ir iskarto pavaziaves iki darbines temp susipyliau xado. Nelabai ka ir tesupratau po 1 pylimo, po 2 variklis tyliau dirbti pradejo ir traukti geriau, o po 3 situacija kartojosi. Prie atsistaciusios galios greitai pripratau tai pagal tuos 47kw tai jis trauke gerai, taip sakydavo keleiviai. Tepalo nevalgydavo niekada, nezinau kaip buvo pries tai nes iskarto kaip rasiau pyliau xado. Dar i pavaru deze buvau viena supyles, po kiek laiko pastebejau, kad sklandziau lyg geriau "slysdamos" pesijungdavo pavaros. Vazinejau 3 su puse metu. Db jau anglijoje sedu, su juo mano buves bendradarbis vazineja pusantru metu, sako 100km 5 litrai ir ne daugiau, jei vaziuoji ne daugiau 100km/h, vasara tepalo nedegina ne laso tik db ziema truputi degina kadangi kaip lietuvis veltui gauto 15w40 isipyles, kuri siaip autobusam pila :D Cia kas supranta ziema jis tampa per tirstas ir ziedai nebenuvalo nuo cilindro sieneliu.

Dabar pries menesi nusipirkau laguna 2004 angliska varianta, 112 000 myliu 1.9 dci 88kw. Kai parsivariau kaimynas isejes sako ar pas tave benzas? sakau dyzelis. Jam mat pasigrdo, bet mano ausiai variklis paprasciausiai graziai dirbo. Istorija ta pati, po 1 nelabai ka pajutau, 2 pyliau greitkelio aiksteleje ir po kokiu 70 myliu pasiutes ant pedalo pajutau, kad dar geriau traukia. Praejusia sav supyliau 3 xado tubika ir kiekviena diena man atrodo, kad ji vis geriau traukia, nes as to 1500 km dar nenuvaziavau. I variklio triuksma ir vibracija nekreipiau demesio, kol jus man su sia tema dabar nepriminete. Variklio garsas dar tylesnis tapo, daugiau girdisi kaip pukstukai klaksi :) vibracija taip pat mazesne ir apmastes galiu teigti, kad ekonomiskesne tapo jei nelakstau..

O jei is kitu patirties, visi pasakoja ta pati kaip ir as. tik vienas kaimynas i angliska 2.0 16v vektra po apdirbimo kaskart pakeites tepalus pildavo po 1 xado (kiek pamenu jis tepalus retai keisdavo ne pagal norma, jo teigimu bendzinui tepala gali ilgiau nekeist jei dar 1 xado ipili), ir po to tvarkydavo galvos tarpine. taip 3 kartus :D kai nebepyle xado pakeites tepalus, uzmirso ir variklio galva. Taigi mes logiskai isgalvojome, kad per daug sukeldavo kompresija ir prapusdavo jam tarpine. Reiskia padauginti negalima.

Pries kokius 9 metus dar profkeje, kadangi mokiausi automechaniko amato fizikos mokytojas uzsimine, kad savo auto vazineja su dujomis ir mes pradejome jam sakyti jog dujos varikliui nera gerai. As nieko apie xado nebuvau ne girdejes, jis pradejo pasakoti jog naudoja kazkokia mikro keramika. Jis su trupuciu istorijos papasakojo apie ja. Japonai buvo sukure keramikini varikli ( ar metalo keramikos kaip cia pavadinti nebezinau) kuris teorskai buvo amzinas, bet per brangus kad butu realus. Tad todel dabar turime Metalo keramika. Fizikos ziniomis metalo keramika yra 10 kartu stipresne uz pliena, o metalo keramikos i metalo keramika trintis yra 20 kartu mazesne lyginant su metalu i metala. Bent jau tokias zinias as is tos pamokos isinesiau. Va is kur didesne ekonomija, mazesne vibracija.

Kai dirbau vieno miesto autobusu parko garazuose, ten buvo tekintojas-slifuotojas. Ten pamaciau kaip atrode alkuniniu velenu slifavimo stakles, man ispudziai buvo didziuliai, kai pamaciau kaip juos slifuoja. Bet karta jis buvo uzejes i musu restauratoriu kambari ir kazkas buvo uzvedes kalba apie ta papilda. Taigi jis pradejo pasakoti kad apturejo viena toki velena. Sake, kad kakliukai atrode kaip nulakuoti (gelsvi), ir vos nepridejo i kelnes kol "nuskuto" ta sluoksni, nes akmens garsas slifuojant buvo toks baisus, jog atrode, kad akmuos skils. Kiek pamenu slifavimo stakliu akmens skermuo buvo apie 2metrus ir man tada atrode ispudingai.

Tiek mano ziniu ir patirties.. (tinka)


Niekam nepaslaptis jog ankstesnei lagunoi man buvo luzes dezes reduktorius...
Kai ta masina nusipirkau deze turejo nemalonu garsa, ji svilpe kazkiek... poto pakeiciau tepalus, atrodo susvelnejo, bet su laiku vel man kliudavo tas garsas... kada keiciau sankaba paprasiau jog supiltu xado i deze...

Po kiek laiko luzo man reduktorius, atrodytu eiline nelaime, bet man istrigo vienas dalykas jog mane net deziu meistras pasikvete parodyt situacija, jis man pasake "kaip tu ledinei dezei sugebejai perlaust reduktoriu?" ka as zinau... bet jis man rode ir is nuostabos rode dezes detales, kurios net neatrode dirbusios, jis man pasake jog tokios dezes galima isvyst tik max iki 100000 ridos, o manoji jau buvo savo nuvaziavusi vistiek...

Tada nutylejau, bet siandiena galvoju... ar nebus tai jog ant kritines dezes supyles papilda ja atgaivinau, o reduktorius luzo nes joks papildas itrukimu nepadengs :) turiu iki sioliai ta deze isardyta, ji isties atrodo kaip nauja ... joks dantratis neturi jokio susidevejimo, beto man kas pasakys kodel isardyta deze sklepe gulinti visiskai nera apsinesusi nei korozija nei apnasom... kiek laiko stovi, taip ji iki siol tebezvilga...

Su dabartine to eksperimentu dar nedariau, nes baisu kazka pilt prie ko prisikabint ir taip negali... todel kolkas nebandau dar karta isbandyt si papilda :)
Laguna x91 coupe
Vartotojo avataras
N3xt  
Klubo narys
 
Pranešimai: 4340
Miestas: Telšiai
Automobilis: Laguna x91 coupe
Vardas: Domantas
Padėkojo: 2
Gavo padėkų: 5

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė Visvaldas » Ant Kov 19, 2013 10:40 pm

Ok, perskaičiau viską, visi giria šį dalyką. Tačiau manau kaip ir kiekvienas dalykas, jis taip pat turėtų turėti kažkokių neigiamų pasekmių. Galbūt kas nors galite jas pasakyti?
Vartotojo avataras
Visvaldas  
Moderatorius
 
Pranešimai: 1979
Miestas: Kaunas
Automobilis: Citroen C5 X7
Vardas: Visvaldas
Padėkojo: 3
Gavo padėkų: 35

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė Nitrogex » Sek Kov 24, 2013 2:00 pm

neigiamu pasekmiu nesu girdejes.. (dontknow)

Buvau aprases, kad slifuotojas kankinosi su alkuniniu velenu.. jeigu atsizvelgsime i remonto puse, gal ir negerai kad xado danga 10kartu stipresne uz pliena..

Atstatyta kompresija neigiamai itakoja kuro sanaudas.. jeigu grizusia galia vartojame nesaikingai :lol:

daugiau lyg ir nebera, gal kas dar kokiu zino (dontknow)
I don't drive fast, I use to fly slow..

Renault Laguna DY-MIQUE 1.9 dCi 88kw
Wolksvagen Golf3 1.9 sdi 47kw parduotas
Vartotojo avataras
Nitrogex  
Klubietis
 
Pranešimai: 685
Miestas: Klaipeda, tiksliau Rudaiciai salia HBH
Automobilis: Laguna DY-MIQUE DCI
Vardas: Robertas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė mundas » Ant Kov 26, 2013 7:46 pm

kokiu vardu bevadintume,bet viskas tas yra metalo keramika...
tam tikroje temperaturoje vyksta cheminis procesas,kurio pasekoje vyksta visu tu komponentu(priemaisu) kristalizacija....
rezultatus kiekvienas mato taip,kaip nori,arba kaip jam iteigia pardavejas...
LAGUNA II,1,9dci,'04,privilege,sidabras
MEGANE,1,9d,'99,melyna,kai uzaugs,bus LAGUNA(dukra vazineja)
tel.868719188
Vartotojo avataras
mundas  
Dalyvis
 
Pranešimai: 228
Miestas: VILNIUS-KLAIPEDA
Automobilis: L II,1,9dCi,'04
Vardas: SIGIS
Skype: mundas63
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 1

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė Nitrogex » Ant Kov 26, 2013 7:57 pm

fizikos mokytojo zodziais: keramikos i keramika trintis palyginus su metalo i metala yra 20 kartu mazesne.. +tepalai..
Dar mokykloje grupioko britvai is 1000 aps pasoko iki 1500 laisvomis dirbant, o prie variklio nieko nekiso nagu.. tik kazkoki ale keramikos papilda 2 tubikus supyle..
I don't drive fast, I use to fly slow..

Renault Laguna DY-MIQUE 1.9 dCi 88kw
Wolksvagen Golf3 1.9 sdi 47kw parduotas
Vartotojo avataras
Nitrogex  
Klubietis
 
Pranešimai: 685
Miestas: Klaipeda, tiksliau Rudaiciai salia HBH
Automobilis: Laguna DY-MIQUE DCI
Vardas: Robertas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė Edvard » Ket Bal 04, 2013 10:29 am

Galvoju apie XADO prieda. Bet dar neapsisprendes. Toks tiktu? Ziurejau kitur, tai truputi kiti eina.
http://pigu.lt/autoprekes/alyvos_priedai/xado_gelis_benzininiams_varikliams_blisteris?id=459155
Volvo S60 2002m 2.4 103kw LPG
Ranault Laguna PH1 1997m 1.8 66kw LPG - ex
Mazda 323F 1991m 1.6 62kw- ex
Fiat Bravo 1997m 1.4 55kw-- ex
Vartotojo avataras
Edvard  
Klubietis
 
Pranešimai: 944
Miestas: Vilnius
Vardas: Edvardas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė Nitrogex » Ket Bal 04, 2013 2:12 pm

Edvard rašė:Galvoju apie XADO prieda. Bet dar neapsisprendes. Toks tiktu? Ziurejau kitur, tai truputi kiti eina.
http://pigu.lt/autoprekes/alyvos_priedai/xado_gelis_benzininiams_varikliams_blisteris?id=459155



tokius tris turesi supilti, o jei sita imsi http://xado.lt/Revitalizantai/Atominiai ... um-1-stage 200ml susipili karta, ir gauni 3 dalykus: 2D lubrikanta, pati xado revitalizanta trecios kartos ir dar 3D matalo kondicionieriu.
As pyliau "highway" jis viskas tas pats, tik ne 100% o apie 30-40% revitalizanto turi (buvau pries tai xado pyles) ir yra pigesnis.Po tepalu keitimo jauciasi nezymiai padidejusi vibracija spaudziant dugnais nes lubrikantas ir kondicionierius dar didesni sliduma suteikdavo. Mazesne trintis tik i nauda (tinka)
I don't drive fast, I use to fly slow..

Renault Laguna DY-MIQUE 1.9 dCi 88kw
Wolksvagen Golf3 1.9 sdi 47kw parduotas
Vartotojo avataras
Nitrogex  
Klubietis
 
Pranešimai: 685
Miestas: Klaipeda, tiksliau Rudaiciai salia HBH
Automobilis: Laguna DY-MIQUE DCI
Vardas: Robertas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė naikintuvas » Pir Sau 05, 2015 10:08 pm

Labas Tautieciai lagunistai ir visi kiti automobilistai.
Uzklydau cia smalsumo vedamas skaitydamas apie Xado.Labai norejau paskaityti kas naudojo ta xado vaista.Ir parasyt kitiems kam idomu.Pats esu naudojes xado .Labai senai gal pries kokius 7metus.Turejau problema su vandens motociklu Kawasaki dvieju cilindru.Plaukiojant pajutau kad netraukia,nebedirba gerai vienas cilindras ir sunkiai kuriais.Grizes pamatuoju viename cilindre kompresija apie 3.Nukeliu galvute,ten viskas paprasta.Ir pamatau viename cilindre kokio 1cm apskritimas isgriauztas ant cilindro sieneles.O cilindras ne spizinis,o padengtas kazkokiu metlu plonu.Ir padeti gali tik abieju cilindru keitimas kartu.O tai jau brangu.
Tai as Autoaibeje nusipirkau xado tiubika,nepamenu koks jis buvo,bet pilamas i kura,nes pas mane variklis dvitaktis.As patepiau sienele juo,likusi kieki supyliau i 15litr benzino.Ir surinkes viska nusiveziau i vandeni.Paplaukiojau koki 15min letai,po to greiciau.Pradejo vestis geriau.Ispaukiojau visa ta kura.Grizes i garaza pamatavau kompresija .Gerame cilindre pries tai buvo apie 8,pakilo iki 9.O tame blogame norite tikekite norite ne pakilo iki 7.Tai gryna tiesa.As daugiau su juo neplaukiojau nes pirkau kita stovima vandens motocikla taip pat Kawasaki.O ta pardaviau .Tame paciame vandens telkinyje buvau sutikes ta zmogu jis plaukiojo ir nesake kad pardavei lavona.
Dabar pradejau dometis vel Xado priedu nes noriu pilti i savo Fiat Ulysse 2.2JTD nes kazkaip kuro naudoja daugiau,ir kazko tepala kelia per alsuokli.Tai sakau ar nebus kompresija i karteri puciama,nes viskas isvalyta ir neuzsikise.Galvojau kad turbina lenkiasi kada pamaciau oro slangose tepala.Turesiu kelione i vokietija su Fiatuku tai greit pajusiu pagerejo ar ne.Siaip pats taisau masinas nuo 1994metu elektra ir kazkiek mechanika,i motoru vidu nelendu.
O technologijomis tikiu.Kai kam Xado atrodo pasakos.Bet isradymai lenda i pavirsiu.
Vartotojo avataras
naikintuvas  
Pirmyn!
 
Pranešimai: 2
Miestas: Klaipeda
Automobilis: Fiat Ulysse
Vardas: vygintas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė Egiuxz » Ant Sau 06, 2015 2:39 pm

Akivaizdi reklama! Nors jei kas maniškę gulbę atgaivintų, ko gero, net tik lagunistam pasipasakočiau :mrgreen:
Renault Laguna II Grandtour, 1.9 dCi, 88 kW
Vartotojo avataras
Egiuxz  
Klubietis
 
Pranešimai: 643
Miestas: Panevėžys
Vardas: Egidijus
Padėkojo: 5
Gavo padėkų: 14

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė Tomeshas » Ket Sau 08, 2015 8:56 pm

Mirusiems žvakė irgi nepadeda. Tie visi priedai tik mikro trūkumus pašalinti pajėgūs. Jei mazgams reikalingas remontas - teks remontuoti.
O apie naudojimo patirtį:
*teko naudoti priedus reduktoriams. Kai kurių gamintojų produktai tikrai pašalina kaukimą. Kažkuriam laikui. Tačiau "turginiai" teigia, kad pjuvenos tepale irgi padeda..
*teko naudoti priedus varikliui. Kai kurie, keliems tepalų keitimams suvienodina variklio kompresiją. Ypač benzininiams varikliams.
*teko naudoti automatinėms dėžėms. Efekto jokio.
*teko naudoti vairo stiprintuvui. Kartais triukšmai iš siurblio sumažėja.

Xado tikrai nėra geriausias gaminys. Tiesiog puikiai išreklamuotas.
Vartotojo avataras
Tomeshas  
Dalyvis
 
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
Automobilis: Laguna II
Vardas: Tomas
Skype: Tomeshas
Padėkojo: 5
Gavo padėkų: 2

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė LeoBoy » Pen Sau 09, 2015 4:17 pm

Naudojęs meshaninėje dėžėję ( 2.2 laguna ) ,tai ūžimą 5-6 pavaros sumažino iki 80% :lol: Ir kaip sakoma mirtį pratesė iki 3 METŲ kol prieš porą savaičių pakeista y kitą dėžę :D Tai skirtumas ir veikimas tikrai yra, tik reikia to laiko nepraleisti ;)
Renault Laguna II 1.9 dci 88kw , Privilege
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
LeoBoy  
Klubietis
 
Pranešimai: 821
Miestas: Klaipėda
Automobilis: Laguna II 1.9dci88kw
Vardas: Evaldas
Skype: LeoBoy_the_best
Padėkojo: 1
Gavo padėkų: 0

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė fogman » Pir Vas 09, 2015 7:36 pm

Taigi raso- jei nepadeda,reiskia jusu agregatas per daug susidevejes :lol:
Laguna tikrai ne automobilis,o transporto priemone
Vartotojo avataras
fogman  
Dalyvis
 
Pranešimai: 183
Miestas: Pnvzs
Automobilis: laguna-sold
Vardas: fogman
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė naikintuvas » Ant Bal 28, 2015 7:54 pm

Jei kas mano kad as suinteresuotas reklamuoti XADO tai labai klystate.
Nipirkau as ta XADO Maximum 1 Stage
Supiliau vaziuojant i vokietija.Sakau kol pasieksiu keliones tiksla isbandysiu,kaip tas variklis dirbs.Deja nuvaziavus apie 300km ,ir likus iki vietos 700km.plyso paskirstymo dirzas ,nors buvo keistas pries 10tukst km,Ir pirma mintis kad po uzpilto Xado uzvilko velenelius ar panasiai.Po ilgo remonto,nuemus velenelius jie buvo nieko nepakite.Beda buvo ko gero galvutes tarpine praleido skysti i cilindra.Keista kodell xado buteliuke plaukioja ruzavos spalvos grudeliai netirpsta ,nes tepalo uzpilimo angoje jie liko prilipe,ir paciame buteliuke dugne jie sukieteje i viena mase.Nors pries pylant suplakiau.Ir nera ko paklausti,kada pasildziau buteliuka ir ipyliau tepalo tada ta mase istirpo.Tai jei nebuciau ziurejes puse kazkokios mases butu ismesta.Cia xado kazkokia jau sakyciau xalturke
Vartotojo avataras
naikintuvas  
Pirmyn!
 
Pranešimai: 2
Miestas: Klaipeda
Automobilis: Fiat Ulysse
Vardas: vygintas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Viskas, ką reikia žinoti apie XADO

Standartinė Bildux » Tre Bal 29, 2015 6:28 pm

LeoBoy rašė:Naudojęs meshaninėje dėžėję ( 2.2 laguna ) ,tai ūžimą 5-6 pavaros sumažino iki 80% :lol: Ir kaip sakoma mirtį pratesė iki 3 METŲ kol prieš porą savaičių pakeista y kitą dėžę :D Tai skirtumas ir veikimas tikrai yra, tik reikia to laiko nepraleisti ;)

Darbiniam vw pradejo uzti 4-5 pavaros. Pries 1,5 menesio supiltas xado, savaite nebuvo jokio skirtumo, po to garsas beveik dingo. Jau gera menesi taip vazineju. Kolkas patenkintas :)
Laguna 3 2008 2.0dCi
Vartotojo avataras
Bildux  
Žinovas
 
Pranešimai: 1315
Miestas: Vilnius
Automobilis: Laguna 3
Vardas: Aiva
Padėkojo: 3
Gavo padėkų: 4

Ankstesnis

Grįžti į Auto naujienos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių

cron