Donis rašė:Modifikuoti variklio darbą suteikiant jam daugiau galios ypatingai žemuose sūkiuose, taip darant rizikuojama stipriai sumažinti plaukiojančio diskatoriaus tarnavimo amžių, vien tik todėl kad automobiliai kuriuose standartiškai buvo modifikuojami plaukiojantys smagračiai kaip tik žemutiniuose sūkių diapazonuose yra sumažinta jų galia ir perdavimas šiek tiek ribojamas, pakeitus ir panaikinus šiuos ribojimus plaukiojančio smagračio slopinimo mechanizmą sudėvėsite kur kas greičiau. Todėl dažniausiai lūžta smagračio tempiančiosios spiruoklės. Plaukiojantis smagratis bijos aukštų sūkių todėl ir domiuosi ar yra jo pakaitalų į paprasta sankaba.
Donis rašė:Puikiai viska isivaizduoju ir zinau kaip realiai ji atrodo ir veikia, mokint cia nieko nereikia Kalba temos buwo pradeta klausimu ar yra neorginaliu sankabos pakaitalu y paprasta sankaba. Plaukiojanti sankaba su smagraciu man asmeniskai nepatinka nes nera is pradziu masinos sprygimo o tik tempimas. Pakeitus diska ir vel uzcipavus ilgai nelaikytu smagratis nes jis neatlaikytu tempianciosios jegos. Dėl turbinos nepergivenu, tubrina isvalyta ir kajp nauja. Dėl turbinu galiu pasakyt tik tiek, pilkit tepalus kokius priklauso ir keiskit kas 10k o ne kaip gamintojas siulo. Prisiperka is maximu su akcijom prastu tepalu kurie prie šalčiu praranda klampuma ir stengsta, td turba negauna reikiamo tepimo dar papjauna kol saltas variklis ir po kurio laiko pajunti kad kazkur pabego trauka
Donis rašė:Gal kas zinote sankabos disko antdeklu vidinio skermens ismatavima? Nes susiradau du variantus 230-155-3,5 ir 230-145-3,5 (išorinis skersmuo,vidinis skersmuo,storis)
Donis rašė:Gerai butu jei pamatuotum antdeklo išores skersmeni ir vidini skersmeni
Donis rašė: Nes susiradau du variantus 230-155-3,5 ir 230-145-3,5 (išorinis skersmuo,vidinis skersmuo,storis)
Donis rašė:Dekui reiks ieskot tokiu ismatavimu
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių