Puslapis 413

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Sek Vas 20, 2011 3:07 pm
rytis858
gerai butu kad kazkokios vietos remontas, ar detales keitimas kainuotu tik raumenu ir proto :lol:
visgi lagunos dalys reikalauja ir lt kupiuru, ir kai kurios net lb nemazai :shock:

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Sek Vas 20, 2011 8:54 pm
remigijus
tikiu todel stengiuosi pasitvarkyt taip kad reiktu kupiuru kuo maziau pvz kaladeles gale pasikeiciau pats ir utaupiau 40lt uz pakeitima (lagunaklubas)

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Pir Vas 21, 2011 4:47 pm
dziugasijus
neteko dar susidurt su tais salenblokais, bet akiwaizdu kad teks, snd jau pradejo dauzyt kaip su kuwalda i dugna kazkas :D maniau amortikas jau salone, bet aciu diewui ne. ka patarsit? kaip su tuo aparatu, ar gaminotes kas kaune? gal kas paskolint galit ar tekintoja pasiulyt. iseitu pasikeist laiko salygom, be duobes????? su domkratais ir pan. gal fotkiu kas galit imest kur randasi tas salenblokas. ir dar, apsimoka keist po wiena ar geriau iskarto abudu? dekingas is anksto. (lagunaklubas)

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Pir Vas 21, 2011 5:18 pm
dziugasijus
jei kas kaune zino kur pasidaryt ta aparata ar gali paskolint parasykit sms . 860062289 (lagunaklubas)

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Pir Vas 21, 2011 5:52 pm
Giedrius
kaip keisti galinius salenblokus seniau buvau rades cia http://www.renaultclub.lt/forum/ , ten buvo net su nuotraukom pavaizduota,kiek pamenu duobes nereikejo, dabar greit paieskojus nelabai radau tos temos ten, bet jei neklystu tokia informacija buvo sukeles klubietis jawnas (laguna)

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Pir Vas 21, 2011 7:44 pm
remigijus
Na ta yranky as turiu bet jis yra šakiuose del paskolinimo tikrai galeciau bet garantiju kad jis gryž atgal 0 :D o dėl pakeitimo ymanoma pasikeist gerai issiemus tilta ispresuot ir ypresuot bet daug darbo atsijunginet viska dar kaip yra auto visokiu pribumbasu pakeitimas ant kelto labai patogus ir manau greitas bent man buvo greitas,atsuki ausi kur laiko tilta ir kur sukasi sailinbloko varstas tiltas lieka kabot ant amortiko ir troso ,atrama spyruokle.na ir jei su yrankiu tai dedi ispresavimo galvas ir suki varstus ispresuoji per kokias penkes min dedi ypresavimo galva ir labai letai tolygiai suki verze ir presuoji kad nepasidaryt uzedu :] presuoji iki graziuko ir susuki viska atgal pakeista (alus) na ko nesupratai rasyk bandysiu patart,o kai jie pareina galas bilda per kokia duobe tik staigiau pravaziuojant :) tikiuosi padėjau kam nors (lagunaklubas)

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Pir Vas 21, 2011 7:53 pm
remigijus

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Pir Vas 21, 2011 8:10 pm
dziugasijus
ne is sakiu skolintis tai newerta :D butu kaune tai dar dar. galwoju sawo pasidaryt, bet nerandu tekintojo. dar bandysiu pats pasidaryt is vambzdziu galu. mazdaug pasipaisiau tai jei nerasiu kas padarys tai pats darysiu. weikimo principas tas pats :) tik kad suwirinta wiskas bus o ne istekinta. swarbiausiai kaip pakelt masina biski :D ar iseis pasikeist wien su dankratu iskelus. tai bus isbandymas :D

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Pir Vas 21, 2011 8:32 pm
remigijus
na man tekintoja surast nesunku tik metalo kaune reikia pirkt litagro 50lt = tekinimas dar 50lt kainavo man atsiusk metala as nunesiu istekint 25cm ilgio ir 9cm plocio apalaus pilnavidurio metalo ir iseina tas yrankis varzta pritaikysi (lagunaklubas)

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Pen Vas 25, 2011 2:20 pm
unical

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Pen Vas 25, 2011 2:25 pm
Migle

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Šeš Vas 26, 2011 7:49 am
antanas
sveiki tautieciai. isduosiu dar viena paslapti apie saleinbloku keitima,nes neivieno is cia pasirasiusiu,to dalyko pamineta neradau. Tai labai svarbu!!!!!!!!!!! Kai pakeiciat saleinblokus,galutinai juos priverzent,labai svarbu kad masina butu nuleista ant zemes,tai geriausia padaryt is duobes,jei jos neturit,improvizuot,bet BUTINAI masina turi but nuleista. Jei kam kyla klausimas kodel taip turi but,galiu ir tai atsakyt,tai jau zinau is praktikos ir ant savo galvos pasimokiau. Kada juos priverziat iskelus masina,ja nuleidziat,pagalvokit patys,saleinblokai jau iskart dirba ant i tempimo,o kai vaziuojant juos dar daugiau tempe,kas tada gaunas,jie per pusmeti isplysta,man yra buve kad per 3 men,isplyso,na bet mano pravaziavimas budavo lietuvoj 80k-100k per metus. Jei kas su manim nesutinka,gerai pagalvokit ju veikima ir tada sutiksit... O netaisiklingai juos priverzt megsta net ir servizai,tada paaiskina kad dejai pigius uztai ir taip nelaiko,tai irgi is praktikos zinau. Jei kam kyla klausimu,klauskit... :)

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Šeš Vas 26, 2011 1:46 pm
remigijus
na as tai zinau tik neparasiau aciu uz papildyma:]

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Šeš Vas 26, 2011 2:03 pm
audregeris
antanas rašė:sveiki tautieciai. isduosiu dar viena paslapti apie saleinbloku keitima,nes neivieno is cia pasirasiusiu,to dalyko pamineta neradau. Tai labai svarbu!!!!!!!!!!! Kai pakeiciat saleinblokus,galutinai juos priverzent,labai svarbu kad masina butu nuleista ant zemes,tai geriausia padaryt is duobes,jei jos neturit,improvizuot,bet BUTINAI masina turi but nuleista. Jei kam kyla klausimas kodel taip turi but,galiu ir tai atsakyt,tai jau zinau is praktikos ir ant savo galvos pasimokiau. Kada juos priverziat iskelus masina,ja nuleidziat,pagalvokit patys,saleinblokai jau iskart dirba ant i tempimo,o kai vaziuojant juos dar daugiau tempe,kas tada gaunas,jie per pusmeti isplysta,man yra buve kad per 3 men,isplyso,na bet mano pravaziavimas budavo lietuvoj 80k-100k per metus. Jei kas su manim nesutinka,gerai pagalvokit ju veikima ir tada sutiksit... O netaisiklingai juos priverzt megsta net ir servizai,tada paaiskina kad dejai pigius uztai ir taip nelaiko,tai irgi is praktikos zinau. Jei kam kyla klausimu,klauskit... :)


O selinblokams skylės pailgos ar ne? Nes jei nepailgos tada jokio skirtumo manau nuleidus ant žemės ar ne. Juk metalinis vidurys, ir varžtas pagal skylę, taip kad nėra iš kur ten susikreipt.

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Šeš Vas 26, 2011 9:14 pm
antanas
audregeris rašė:
antanas rašė:sveiki tautieciai. isduosiu dar viena paslapti apie saleinbloku keitima,nes neivieno is cia pasirasiusiu,to dalyko pamineta neradau. Tai labai svarbu!!!!!!!!!!! Kai pakeiciat saleinblokus,galutinai juos priverzent,labai svarbu kad masina butu nuleista ant zemes,tai geriausia padaryt is duobes,jei jos neturit,improvizuot,bet BUTINAI masina turi but nuleista. Jei kam kyla klausimas kodel taip turi but,galiu ir tai atsakyt,tai jau zinau is praktikos ir ant savo galvos pasimokiau. Kada juos priverziat iskelus masina,ja nuleidziat,pagalvokit patys,saleinblokai jau iskart dirba ant i tempimo,o kai vaziuojant juos dar daugiau tempe,kas tada gaunas,jie per pusmeti isplysta,man yra buve kad per 3 men,isplyso,na bet mano pravaziavimas budavo lietuvoj 80k-100k per metus. Jei kas su manim nesutinka,gerai pagalvokit ju veikima ir tada sutiksit... O netaisiklingai juos priverzt megsta net ir servizai,tada paaiskina kad dejai pigius uztai ir taip nelaiko,tai irgi is praktikos zinau. Jei kam kyla klausimu,klauskit... :)


O selinblokams skylės pailgos ar ne? Nes jei nepailgos tada jokio skirtumo manau nuleidus ant žemės ar ne. Juk metalinis vidurys, ir varžtas pagal skylę, taip kad nėra iš kur ten susikreipt.


Va cia ir klysti,nes jei vidine ivore sukiosis aplink varzta,tada pagalvok pats,kokia nauda is gumos is kurios yra padaryts saleinblokas. o skyles pailgumas gali but tik tam,kad galbut reiktu pakreipt tilta. ir jei neklystu,tai pas laguna eina vienas saleinblokas suu pailga skyle,kitas su apvale. ir kai ji priverzi,jis ant varzto tikrai nesisukina,jei sukintusi,kam tada guminiai saleinblokai,jei galima tilta butu tiesiog prie kebulo prisukt... :D (jump)

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Sek Vas 27, 2011 11:52 am
audregeris
antanas rašė:
audregeris rašė:
antanas rašė:sveiki tautieciai. isduosiu dar viena paslapti apie saleinbloku keitima,nes neivieno is cia pasirasiusiu,to dalyko pamineta neradau. Tai labai svarbu!!!!!!!!!!! Kai pakeiciat saleinblokus,galutinai juos priverzent,labai svarbu kad masina butu nuleista ant zemes,tai geriausia padaryt is duobes,jei jos neturit,improvizuot,bet BUTINAI masina turi but nuleista. Jei kam kyla klausimas kodel taip turi but,galiu ir tai atsakyt,tai jau zinau is praktikos ir ant savo galvos pasimokiau. Kada juos priverziat iskelus masina,ja nuleidziat,pagalvokit patys,saleinblokai jau iskart dirba ant i tempimo,o kai vaziuojant juos dar daugiau tempe,kas tada gaunas,jie per pusmeti isplysta,man yra buve kad per 3 men,isplyso,na bet mano pravaziavimas budavo lietuvoj 80k-100k per metus. Jei kas su manim nesutinka,gerai pagalvokit ju veikima ir tada sutiksit... O netaisiklingai juos priverzt megsta net ir servizai,tada paaiskina kad dejai pigius uztai ir taip nelaiko,tai irgi is praktikos zinau. Jei kam kyla klausimu,klauskit... :)


O selinblokams skylės pailgos ar ne? Nes jei nepailgos tada jokio skirtumo manau nuleidus ant žemės ar ne. Juk metalinis vidurys, ir varžtas pagal skylę, taip kad nėra iš kur ten susikreipt.


Va cia ir klysti,nes jei vidine ivore sukiosis aplink varzta,tada pagalvok pats,kokia nauda is gumos is kurios yra padaryts saleinblokas. o skyles pailgumas gali but tik tam,kad galbut reiktu pakreipt tilta. ir jei neklystu,tai pas laguna eina vienas saleinblokas suu pailga skyle,kitas su apvale. ir kai ji priverzi,jis ant varzto tikrai nesisukina,jei sukintusi,kam tada guminiai saleinblokai,jei galima tilta butu tiesiog prie kebulo prisukt... :D (jump)


Nesupratai mano pasakymo, Jei pailga skylė tada tilto reguliavimui ji reikalinga. O selenbloko ivorė negali is gumos sukinėtis. Taip pat jį priveržus jis niekad nesisukinėja. O priveržiant nemanau kad butina tai daryti nuleidus auto, Nes selenbloko yvorės galai lygus. Niekaip jie negali itakoti priveržiant tiltą, juk skersai neprisiverš :D

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Sek Vas 27, 2011 7:35 pm
rytis858
audregeris visiskai teisus. varztu tu priverzi ivore esancia gumoje! jei verzi nuleides jokiol skirtumo nebus, nes kaip kad kad tu sakai guma jau dirbs savo darba, o ivore stos ten kur ja varztas nukreips (lagunaklubas)

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Pir Vas 28, 2011 1:29 pm
benonida
oh tie "slelenblokai ",
man jau irgi suplyso vienoje puseje po pusmecio ir vel reikes keisti (Swear) bilda svelniai jau. bet sugadinau tai irgi per kvaila galva. pasidalinsiu savo skaudzia patirtimi. zodziu man strigo galinio rato stabdys. taigi garaze pasikeliau viena puse paremiau ant kalades :) ir nusiemes suporta, parsiveziau is Klaipedos i mazeikius, pas tevuka, jis masinas tvarko tai turi instrumentu ir patirties. tai masina ant kalades ir palikau 4 dienom. suporta ispoliravome atrodo viskas ok pakeiciau mandzeta. parsiveziau uzdejau ir vel taspats (verkiu) . ir vel pakeliau nuemiau suporta istraukiau cilindriuka poto pastebejau kad cilindriukas ardomas, tai isardes pastebejau dar viena mandzeta, kurio nepakeiciau. pakeites beda dingo, bet atsirado nauja "selenblokas". tai patarimas - stengtis kuo maziau kelnoti gala ir keiciant galines kaladeles pakeisti ir madzetus suportams. nes mano atveju: kaladeles -99lt, mandzetai-22lt, ir selenblokai bus keiciamas .

LagunaII galinių salenblokų pakeitimas

StandartinėParašytas: Pir Kov 14, 2011 9:30 am
VROMKA
Gal kas gali pasakyt kokio modelio automobilio užpakalinius salenblokus būtų galima pritaikyti Lagūnai. Nes Lagūnų labai greitai susidėvi.

Re: galiniu selinbloku pakeitimas

StandartinėParašytas: Pir Kov 14, 2011 11:32 am
VROMKA
Taigi, kiek supratau iš diskusijų, tai kitokio automobilio salenblokų pritaikyti Lagūnai neįmanoma. Ar aš neteisus?