Kas dėl priekinių nepasakysiu, bet nekurdamas naujos temos pasidalinsiu savo patyrimu apie galinius. Taigi, šaltis galutinai pribaigė mano galinius amortus, teko ieškot naujų. Pigiausias siūlytas variantas 130Lt už vienetą ir už tokią kainą greičiausiai mėšlas. Su išimtu "galiniu" važiuoju į rusiškų detalių krautuvėlę. Ten, pagal mano senojo išmatavimus ir susispaudimą parenka naujus, UAZ'iko...Už 55Lt/vnt. Turguj gal dar pigiau būtų buvę. Kaina viliojanti, net jei kas ir nesigautų, be to su pardavėju sutariu, kad galėsiu lengvai gražint. Pagal senąjį matau, kad reikės burt - viršutinio tvirtinimo gumos galva pas rusišką mažesnė, plius atraminės gumos dedasi iš šonų, (originaliuose yra įpresuotos). Kaip ką daryt atsakymas atėjo greit: apatinę atraminę gumą išėmiau preso pagalba, pagal dydį ji idealiai tinka į naują rusišką. Su viršutine "galva" situacija tokia: naujam, rusiškam amortui nupjauni du trečdalius "galvos", palikdamas kažkiek privirinti senojo amorto galvą. Prieš virinant būtina, vėlgi preso pagalba, išimt guminę dalį - virinant ji sudegtų. Prisivirinam viršutinę "galvą" (reguliariai pamerkdami į kibirą su vandeniu, kad nesugadint naujo amorto tepalo savybių)), įpresuojam guminę dalį atgal...Turim naują amortą

Mašiną galim pervardinti "Laguna - UAZ"

. Sunkiausia tam darbe buvo išimt senojo amorto apatinę dalį - ten toks štokas užrūdija ir reikia nemažai pastangų jį išlupt. Kol kas dar tik savaitė važiavimo, bet viskas ok kol kas. Manau taip ir toliau. Čia kaip toj reklamoj... "kam mokėt brangiau"?