Puslapis 1 iš 1
		
			
				1.9dci 88kw variklio galvos tarpine
				
Parašytas: 
Sek Bir 29, 2014 4:07 pm cancer
				Gal kas galit paasikint kaip priverzt lagunos 1.9dci 88kw variklio galvos tarpine. 
Tarpines instrukcijoj prasyta 
30nm
210laipsniu 
ne per maza uzverzimo jega ?
			 
			
		
			
				Re: 1.9dci 88kw variklio galvos tarpine
				
Parašytas: 
Sek Bir 29, 2014 8:42 pm sega
				jeij taip raso taip ir versk.kiekviena tarpine vis kitaip verziasi
			 
			
		
			
				Re: 1.9dci 88kw variklio galvos tarpine
				
Parašytas: 
Pir Bir 30, 2014 12:32 pm Andriuss
				Pagal Renault  galva verziasi 30 Nm, paskui uzverziama 230 laipsniu +/- 6 laipsniai.
			 
			
		
			
				Re: 1.9dci 88kw variklio galvos tarpine
				
Parašytas: 
Pir Bir 30, 2014 1:05 pm VytasSiauliai
				Šioks toks pastebėjimas. Galvą varžyk su naujais varžtais. Senųjų nebenaudok. Senieji pradeda tampytis, gali nutrūkti.
			 
			
		
			
				Re: 1.9dci 88kw variklio galvos tarpine
				
Parašytas: 
Pir Bir 30, 2014 5:08 pm sega
				pirmiausia vistiek verzciau su senais.jeij jau nutruks nusipirksi kitus o jeij ne tada viskas ok,.beje kiek zinau grinaij nera verzimo skirto masinai,kiekvienas verzimas skirtas kiekvienam matorui plius verziama kas rekomenduoja tarpinei.
			 
			
		
			
				Re: 1.9dci 88kw variklio galvos tarpine
				
Parašytas: 
Tre Lie 02, 2014 7:43 am hien
				1. 30 Nm yra išlyginamasis priveržimas. Po jo galva prispausta vienodai.
2. 210 laipsnių yra daugiau nei pusė apsukimo. sriegio žingsnis yra jei neklystu 1 mm. tarpinė yra metalinė- nesusispaudžianti.
Dabar visą tai susidėk į galvą ir apibendrindamas suprask, kad po 30 Nm varžtai turi pradinį įveržimą. po to  tu juos dar patempi daugiau nei 0,5mm. Išvada: tiek tempdamas nepasieksi takumo ribos. Visi varžtai bus įtempti.
Kurkas blogiau būtų jei rašytų 120 Nm. Silpnesnį varžtą temptum kol nutrūktų.