Particulate Filter (katalizatorius)

Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė Benas00 » Šeš Bir 16, 2012 6:35 am

Zmones padekit apsisprest, nezinau ka daryti issiaiskinau, kad pas mane bus uzsikises Particulate filtras, dauguma man sako "pjauk tu ji nach... kam jis tau reikalingas" tik va ispjoves kaip bus su technikine, o keisti kita jau nemaza pinigu suma susidaro, nes jai keisciau tai tik i nauja, tai va ka patartumet daryt?
Renault Laguna phII 1.9DCi 2007m. 97kw ex
BMW 530D '09m.
Vartotojo avataras
Benas00  
Klubo narys
 
Pranešimai: 829
Miestas: Londonas
Automobilis: Laguna II 1.9dci 07
Vardas: Benas00
Padėkojo: 2
Gavo padėkų: 1

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė Valdelis » Pen Bir 29, 2012 10:03 pm

Benas00 rašė:Zmones padekit apsisprest, nezinau ka daryti issiaiskinau, kad pas mane bus uzsikises Particulate filtras, dauguma man sako "pjauk tu ji nach... kam jis tau reikalingas" tik va ispjoves kaip bus su technikine, o keisti kita jau nemaza pinigu suma susidaro, nes jai keisciau tai tik i nauja, tai va ka patartumet daryt?


Na tai jei jis pas tave uzsikises tai irgi naudos is jo nelabai yra... As tavo vietoj pjauciau ir viskas. Del TA aisku UK nzn kaip bet lt nemanau kad kazkas kreips demesi jei nevirsys tarsos normu :)
Vartotojo avataras
Valdelis  
Dalyvis
 
Pranešimai: 488
Miestas: Vilnius
Automobilis: Laguna II
Vardas: Valdas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė audregeris » Pen Bir 29, 2012 10:11 pm

Variau vakar TA ir bijojau dėl dūmingumo. Katalizatorius matosi buvo atpjautas, išimti viduriai ir užvirintas gražiai. Dar padūmina man neblogai pamynus. Pralaksčiau keliu neblogai kokias 10min ir nuvariau TA. Net pats netikėjau, bet dūmingumas buvo 1,07procento iš galimų 3proc. Tikrai manau kad katalizatorius labai didelės reikšmės neturi. Aišku nežinau kaip ten UK yra tos normos :)
Renault laguna II 2.2dCi juoda
Tel 862441498
Vartotojo avataras
audregeris  
Klubo narys
 
Pranešimai: 729
Miestas: Joniskis
Automobilis: Laguna II 2.2dCi
Vardas: Audrius
Padėkojo: 4
Gavo padėkų: 0

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė Mukada » Šeš Bir 30, 2012 12:35 pm

audregeris rašė:Variau vakar TA ir bijojau dėl dūmingumo. Katalizatorius matosi buvo atpjautas, išimti viduriai ir užvirintas gražiai. Dar padūmina man neblogai pamynus. Pralaksčiau keliu neblogai kokias 10min ir nuvariau TA. Net pats netikėjau, bet dūmingumas buvo 1,07procento iš galimų 3proc. Tikrai manau kad katalizatorius labai didelės reikšmės neturi. Aišku nežinau kaip ten UK yra tos normos :)

katalizatorius visiškai nedaro įtakos dūmingumui, jis sumažina CO kieki ir kitas kenksmingas medžiagas.
O kaip vyko TA pravarimas, ar labai smaugė variklį?
Renault Laguna 1.9 2003
Ford Focus 1.4 1999 parduota
Renault Laguna 1.8 1996 parduota
Seat Toledo 1.8 1994 parduota
Vartotojo avataras
Mukada  
Dalyvis
 
Pranešimai: 64
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Laguna II
Vardas: Mantas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė audregeris » Šeš Bir 30, 2012 9:53 pm

Mukada rašė:katalizatorius visiškai nedaro įtakos dūmingumui, jis sumažina CO kieki ir kitas kenksmingas medžiagas.
O kaip vyko TA pravarimas, ar labai smaugė variklį?


TA kaip ir visada. Na o varikli smaugė iki 4,1 apsuku, iš lėto pakėlė ir palaikė apie 2-3 sekundes. Taip du kartus. Aš jau baisiai isivaizdavau kad riaumos variklis, bet gan normaliai viskas ten buvo. Tiesa prieš tikrinant CO reikėjo apsisukti ir sako pagazuok biški, kad prasivalytų duslintuvas.
Renault laguna II 2.2dCi juoda
Tel 862441498
Vartotojo avataras
audregeris  
Klubo narys
 
Pranešimai: 729
Miestas: Joniskis
Automobilis: Laguna II 2.2dCi
Vardas: Audrius
Padėkojo: 4
Gavo padėkų: 0

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė remigijus » Sek Lie 15, 2012 6:22 am

Pazystamas dirba TA kur tikrina sake kad gerai papjaut pries atvaziuojant tikrint kad prasivalytu co keliai ismetimo ;) nes jei ne tai uzkis greit ir ta nepraleis :D
Vartotojo avataras
remigijus  
Klubietis
 
Pranešimai: 967
Miestas: Šakiai
Automobilis: Renault laguna II
Vardas: Remigijus
Skype: remisxxl
Padėkojo: 1
Gavo padėkų: 0

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė Nitrogex » Sek Lie 15, 2012 11:36 am

Galima uzsikisusi katalizatoriu isplauti.. Vienas servise ispjove lauk ir su kompresorium plove. sake sunaudojo 12 buteliuku 626(ar koks jis ten) skiediklio po 0.5l ir tada atrode kaip naujas. Nezinau ar su daleliu filtru taip iseitu nes jo rankose nesu laikes. Jo principas toks, kad jis paprasciausiai sudegina kenksmingas daleles pries jom islekiant i atmosfera.
Cia video apie naujaji 2.0dci, graziai visus variklio procesus parodo, taip pat ir daleliu filtro veikima pabaigoje.
I don't drive fast, I use to fly slow..

Renault Laguna DY-MIQUE 1.9 dCi 88kw
Wolksvagen Golf3 1.9 sdi 47kw parduotas
Vartotojo avataras
Nitrogex  
Klubietis
 
Pranešimai: 685
Miestas: Klaipeda, tiksliau Rudaiciai salia HBH
Automobilis: Laguna DY-MIQUE DCI
Vardas: Robertas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė LeoBoy » Pir Lie 23, 2012 5:59 pm

Tikrai geras video:)
Esu ne viena katalizatoriu ispjovęs,bet kad išvalyti...na nežinau ištikro,čia pūsti prieš vėją manau :roll:
Šiaip esu kažka naują visa duslintuvą dėjęs kartu su katalizatorium,buvau patenkintas :)
Renault Laguna II 1.9 dci 88kw , Privilege
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
LeoBoy  
Klubietis
 
Pranešimai: 821
Miestas: Klaipėda
Automobilis: Laguna II 1.9dci88kw
Vardas: Evaldas
Skype: LeoBoy_the_best
Padėkojo: 1
Gavo padėkų: 0

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Ant Rgp 14, 2012 8:49 pm

Nieko pjauti nereikia. Pagasdina jis karts nuo karto kaip atskiras, naujas ir nepažįstamas mašinos mazgas ir tiek. Nėra taip blogai. Bet pirmiausia reikia išsiaiškinti kokie pranešimai rodo, kad jis užsikišęs:
1. Serviso ženklelis + check injection, kuris dingsta paspaudus aksceleratoriaus pedalą važiuojant;
2. Serviso ženklelis + check injection ir dingusi trauka;
3. Serviso ženklelis + check injection ir filtro ženklelis, kuris užsidega esant > 40% užterštumui.

Jei sistema tvarkinga ir nemeta kitų klaidų, tai 1,2 ir dar 3 bėdos nebaisios. Tiesiog reikia išvažiuoti į užmiestį ramiai pravažiuoti apie 20min ne lėtesniu nei 80km/h (jei filtras užterštas labiau gali tekti nuvažiuoti ir 40km), kol padidėjusi kuro norma proceso metu 5 litrais vėl nukris į pradines reikšmes. Bet jei regeneracija nepasileis, tai šiek tiek atvėsus varikliui įjungus masę gali įsižiebti filtro ženklelis, kuris reikš, kad yra kitų priežaščių dėl kurių negali pasileisti regeneracija. Man taip buvo dėl EGR strigimo klaidų. Jos man atsirado supylus shell tepalus, kurie sudegė per leistiną normą nuvažiavus tik 5000km, kai su kitais drąsiai nuvažiuodavau 10000km. Pakeičiau alyvą ir lyg bėdos baigėsi. Šis filtras man sukelia nepatogumu ir šaltuoju periodu, kai atstumai trumpi ir reti, tai tenka priverstinai regenuoruoti servise, (servise kuris mane vis gelbėja 30lt). 3 variantas žiemą dažniausias, kai neužtenka laiko ir atstumo procesam prasidėti ir per ilgą laiką jis užsiteršia daugiau nei leidžia normos, bet užmiestyje viskas stojasi į savo vietas. Užšilus varikliui iki darbinės temperatūros ir judant 2 min 70-80km/h regeneracija turi pasileisti. Degant filtro ir serviso ženkleliamas, servisas išsijungia, o filtras užgesta proceso pabaigoje.

Pastebėjau, kad prasidėjus regeneracijai nebūtina niekur važiuoti, tiesiog galima sustoti ir laukti kol procesas baigsis, svarbu neužgesinti variklio. 100% garantuoti negaliu, bet gal kas iš forumiečiu patvirtins ar paneigs mano pastebėjimus. Prie to paties galiu paminėti, kad prie filtro esančios žarnelės atsparios temperatūrai gali nudegti jei nebus tinkamai užspaustos. Įsigyti galima jas tik kartu su davikliu ir kita žarnele. Sostenoje kaina 1200lt. Aišku yra ir kitų alternatyvų. Teko uždėti ir aušinimo žarnelę. Procesas pilnai pasileisdavo ir jokių problemų kol judi, kitu atveju ji suanglėja ir sudega.

Internete galima rasti nemažai informacijos apie DPF filtą. Prieš ir po jo stovi po temperatūros daviklį, 3-sis yra prie turbinos. Taip pat yra slėgio daviklis (Bosch 0 281 002 772) į kurį per aukštos temperatūros žarneles (VMQ-VMQ) ateina slėgis iš filtro priekio ir galo, taip apskaičiuojamas filtro užterštumas. Ši sistema yra pagaminta pagal Nissan patentą.

Daugiau informacijos kaimynų forume "laguna-club.by" kuriame rasite ir variklių tipus su šiais filtrais ir daugiau medžiagos, o visa kita tai mūsų pačių praktika ;)
Paskutinį kartą redagavo GRU Ant Rgp 14, 2012 10:16 pm. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Ant Rgp 14, 2012 9:57 pm

DPF veikimo schema:

Paveikslėlis

Bosch 0281002772 slėgio daviklis

Paveikslėlis
Paveikslėlis

Tiesa, DPF filtras skirtas suodžiams rinkti todėl agresyvus važinėjimas padidina jo užterštumą dažniau. Pagal schema parodyta, kad vidutinis regeneracijos periodas kas 500km. Todėl papildomas akseleratoriaus spaudymas, kad išsivalytu filtras tikrai nėra reikalingas. Regeneracija įsijungs pati kai jai reikės. Išmetimo metu yra įpurškiamas kuras į išmetimo sistemą ir įkaitina filtrą iki 700'C. Degina tol kol slėgis ir temperatūra signalizuoja apie suodžių minimalų kiekį filtre.
Blogai tai, kad nėra jokio pranešimo, kuris parodytu, kad reikalinga regeneracija ar bent rodytu jo užterštumo kiekį gramais ar dalimis (%). Bet lyg kažkur skaitinėjau, kad jau tokie pranešimai atsiranda pranešantys, jog reikalingas greitis filtrui išvalyti.
Paskutinį kartą redagavo GRU Sek Rgp 06, 2017 5:18 pm. Iš viso redaguota 5 kartus.
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė remigijus » Tre Rgp 15, 2012 7:50 am

cia 2.0l o ant 1.9 nera tokiu bajeriuku.?
Vartotojo avataras
remigijus  
Klubietis
 
Pranešimai: 967
Miestas: Šakiai
Automobilis: Renault laguna II
Vardas: Remigijus
Skype: remisxxl
Padėkojo: 1
Gavo padėkų: 0

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Tre Rgp 15, 2012 7:54 am

Laguna II ph II 2006 stovi variklis F9Q758 1,9ltr 96kW, 130AG
Paskutinį kartą redagavo GRU Tre Rgp 15, 2012 8:03 am. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Tre Rgp 15, 2012 8:02 am

Iš aukščiau minėto forumo išvardinti varikliai prie kurių yra dedami suodžių filtrai (vertimas iš rusų kalbos :) )

- 1,9 DCI 95 (F9Q 664 **):
( 4 cilindrai, turbo, 8-vožtuvai, 1870 cm3, 68 kW (93 AG) prie 4000 aps/min, 230 Nm prie 2000 aps/min )
- 1,9 DCI 100 (T752 F9Q):
( 4 cilindrai, turbo, 8-vožtuvai, 1870 cm3, 74 kW (100 AG) prie 4000 aps/min, 200 Nm prie 1500 aps/min )
- 1,9 DCI 110 (T754 F9Q):
( 4 cilindrai, turbo, 8-vožtuvai, 1870 cm3, 79 kW (110 AG) prie 4000 aps/min, 250 Nm prie 2000 aps/min )
- 1,9 DCI 110 (F9Q 674 **):
( 4 cilindrai, turbo, 8-vožtuvai, 1870 cm3, 81 kW (110 AG) prie 4000 aps/min, 260 Nm prie 2000 aps/min )
- 1,9 DCI 110 FAP (758 F9Q **):
( 4 cilindrai, turbo, 8-vožtuvai, 1870 cm3, 81 kW (110 AG) prie 4000 aps/min, 260 Nm prie 2000 aps/min )
- 1,9 DCI 115 FAP (F9Q 758 *** и 759 **):
( 4 cilindrai, turbo, 8-vožtuvai, 1870 cm3, galiaю 85 kW (115 AG) prie 4000 aps/min и 300 Nm prie 2000 aps/min )
- 1,9 DCI 120 (T750 F9Q):
( 4 cilindrai, turbo, 8-vožtuvai, 1870 cm3, 88 kW (120 AG) prie 4000 aps/min, 270 Nm prie 2000 aps/min )
- 1,9 DCI 120 (T750 и F9Q F9Q 674 **):
( 4 cilindrai, turbo, 8-vožtuvai, 1870 cm3, 88 kW (120 AG) prie 4000 aps/min и 300 Nm prie 2000 aps/min )
- 1,9 DCI 125 FAP (758 F9Q **):
( 4 cilindrai, turbo, 8-vožtuvai, 1870 cm3, 92 kW (125 AG) prie 4000 aps/min и 300 Nm prie 2000 aps/min )
- 1,9 DCI 130 FAP (F9Q 758 *** и 759 **):
( 4 cilindrai, turbo, 8-vožtuvai, 1870 cm3, 96 kW (130 AG) prie 4000 aps/min и 300 Nm prie 2000 aps/min )
- 2,0 DCI 150 (M9Ra 740 **):
( 4 cilindrai turbo, 16 vožtuvų, 1995 cm3, galia 110 kW (150 AG) prie 4000 aps/min, 340 Nm prie 2000 aps/min )
- 2,0 DCI 175 FAP (760 M9Rb **):
( 4 cilindrai turbo, 16 vožtuvų, 1995 cm3; 127kW (175 AG) prie 4000 aps/min, 360 Nm prie 2000 aps/min )
- 2,2 DCI 140 FAP (605 G9T ***)
( 4 cilindrai turbo, 16 vožtuvų, 2188 cm3, 102 kW (140 AG) prie 4000 aps/min, 320 Nm prie 1750 aps/min )
- 2,2 DCI 150 (G9T D702 и D703 G9T *):
( 4 cilindrai turbo, 16 vožtuvų, 2188 cm3, galia 110 kW (150 AG) prie 4000 aps/min, 320 Nm prie 2000 aps/min )
- 2,2 DCI 150 (706 G9T ** и *** G9T 707):
( 4 cilindrai turbo, 16 vožtuvų, 2188 cm3, galia 110 kW (150 AG) prie 4000 aps/min, 320 Nm prie 1750 aps/min )
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Tre Rgp 15, 2012 8:31 am

Sostenoje jau du kartus sakė, kad reikia keisti filtrą. Bet ten vyrai užsiėmę ir nelabai turi laiko sėdėti prie vieno automobilio ir panagrinėti jo. Konvejeris. Žmonių mažai darbo daug. Tokia jau susiklostė sistema pas darbdavius. Todėl kol kas ten nebesilankau, nes naujo filtro kaina vieną dieną sostenoje 5000lt kitą 8000lt (kai buvo akcija 50% dalims). Daug galima rasti, kad jo resursas 160 000km, bet tai nebėda jei jis buvo tinkamai eksploatuojamas. Galima apgauti sistemą ir nurodyti, kad įdėtas naujas :) taip minėjo servise, neoficialiame aišku. Bet mano atveju nieko nereikėjo. Po priverstinės regeneracijos visada reikia, kad ji įvyktu savaime, tai yra reikia važiuoti į "trasą", tada nusimeta visos klaidos.
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Tre Rgp 15, 2012 8:48 am

Filtrų valymo priemonės TUNAP tik ganėtinai didelė kaina :(

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo GRU Sek Rgp 06, 2017 5:19 pm. Iš viso redaguota 3 kartus.
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Pen Rgp 17, 2012 7:56 pm

Išrašas iš techninių reikalavimų įvertinimo (pusantrų metų senumo :) ):

Dūmingumas (m-1/%)
Rezultatas 0,00/-
Riba <=2,5/<=66
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Sek Rgp 19, 2012 6:12 pm

Kad viskas taip gražiai neatrodytu, reikia pasakyti, kad prie labai didelio filtro užterštumo ir priverstinė regeneracija gali nebepadėti (tiesiog nepasileisti). Tada reikalingas chirurginis įsikišimas ;) 60 g užterštumas jau yra nemažai. Ir kiek teko stebėti, pastebėjau tokią priklausomybę: suodžių kiekis gramais lygus filtro užterštumo kiekiui dalimis (60g=~60%).

Na jei kur suklydau, prašau išsakyti savo pastebėjimus.

Prie viso šito dar galiu pridurti, kad iš daviklio išeina analoginis signalas nuo 0,3 iki 4,8V ir teisingai prisijungus prie šitos grandinės (aišku turi būti didelė įėjimo varža, kad neįtakotu automobilio darbui), galima vizualizuoti šio filtro užterštumą. Tai tik teorija, be jokio didesnio grandinės nagrinėjimo. Yra čia nemažai nagingų žmonių, tai manau ir sukonstruos kokį įrenginį, kad kitiems būtu lengviau ;)
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė GRU » Ket Rgp 23, 2012 6:16 pm

Nuotraukos telefonu, bent kiek vaizdas bus aiškesnis, kas kaip ir kur (nuotraukos pateikto žemiau keliais "postais")
Paskutinį kartą redagavo GRU Ket Rgp 23, 2012 7:42 pm. Iš viso redaguota 2 kartus.
Vartotojo avataras
GRU  
Klubietis
 
Pranešimai: 534
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Talisman
Vardas: GRU
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 11

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė calliber » Ket Rgp 23, 2012 6:19 pm

pagal foto kai psuprantu glusake turetu cia buti ane? bet savajam nemaciau eina vien vamzdis iki pat galo ir gale pusle ir viskas ar kazka netaip foto suprantu (dontknow)
Vartotojo avataras
calliber  
Dalyvis
 
Pranešimai: 455
Miestas: klaipeda/UK
Automobilis: renault laguna II EX
Vardas: sawanaudis
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Re: Particulate Filter (katalizatorius)

Standartinė calliber » Ket Rgp 23, 2012 6:20 pm

cia jis arciau priekio turetu but ar arciau galo? o cia beje dyzelis pas tave 1.9?
Vartotojo avataras
calliber  
Dalyvis
 
Pranešimai: 455
Miestas: klaipeda/UK
Automobilis: renault laguna II EX
Vardas: sawanaudis
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0

Kitas

Grįžti į Variklis

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron