Runce rašė:Tik pas 2,2dci diržą diržu kažin ar galima pavadint..vaikiškas kažkoks jis ten.. tarp kitko..gal gali pasidomėti su ta pačia "nežmoniška" nuolaida kiek kainuotų generatoriaus diržas su įtempėjeis tam pačiam 2,2dci?
AGU rašė:sveiki, isigijau katik laguna antra, reikia keistis dirzus ir t.t.
norejau patarimo, ar labai ten sudetingas darbas?
ar gali bet koks pusmeistris pakeist garaziuky, ar geriau ir ramiau servise pasikeisti?
nu del itempimo nedaverzimo, dar ko nors.. ka manot?
AGU rašė:Pakeitė Lautra Motors už 660 Lt. sakė orginalius diržus, bet brangokai sakyčiau (čia dar su nuolaida tipo).
bet perspėjo, kad įskilęs alkūninio veleno skriemulys, taip pačiam šone truputėli briaunelė nulūžus.
tai nzn ar verta dėl to sukti galvą, nes jų kaina irgi nemaža kokia rizika ir stabilumas?
Vaikis19 rašė:na šeip teko girdėt kad kažkokioj mašinoj rimtai grandinė dedas D
andriuha rašė:su grandine viena paguoda ji laiko 200000 km.o musu parduotuviu dirzelei,itempejai jau prie 60000 km gali pradet skaudint sirdi.
hien rašė:o su kokia rida atvažiuoja automobiliai į lietuvą? Koks čia džiaugsmas, kad iškart reikia keisti grandinę? Arba jūs naiviai tikit, kad 150000 10m automobiliui norma. Parodykit man žmogų kuris investuoja į automobilį ir su juo nevažiuoja. Tarybiniai laikai senai praėjo. niekas nebegauna paskirų ir neperka priverstinai. 60000 km/metus normali rida. Jei ji mažesnė tai dėl to, kad ilgai servise stovėjo.
hien rašė:Jei aš gyvenčiau daugiabutyje prie gamyklos, kurioje dirbčiau prie staklių ir į darbą eičiau pėsčiomis, darbo trukmė apie 72 val/sav tai irgi važiuočiau 10000/met. Dabar man taip nesigauna, nes dirbti gamykloje nenoriu ir gyventi prie gamybinės zonos taip pat nėra noro.
Senstu jau, anksčiau dirbau pagal galimybes, o pas mergas eidavau pagal norus, dabar viskas atvirkščiai. Ir rankos silpnos. Jaunystėje iš ryto atsikeldavau, nulauždavau ir galėdavau eiti, dabar jau nebėr jėgų nulaužti.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių