KEITIMAS: Pasikeli mašina keleivio pusėje priekį (aišku pasiremi kad nenugriūtų) ir nusėmęs ratą nusėmi variklio šoninę apsaugą, dugninę apsaugą, viršutinę apsauga, beje keičiau garaže ant duobės. Išleidi antifrizą numovęs apatinę šlangą. Tada pasiremi variklį dankratu apačioje pasidėjęs lentutę po karteriu. Atsuki variklio pagalvę kuri stovi keleivio pusėje viršuje. Ir leisdamas dankratą leisk variklį žemyn kad beveik visas pompos dangtelis išlystu. Nusuki dangtelį (nebijok ten tepalo nubėks nedaugiau tredždalis stiklinės) ir pamatysi vandens pompą. Po to atleidi pompos dantračio veržlę (nes kitaip pompos neišimsi), nuimi dantratį pompos. Užsikiši skylę į variklio vidų kad nepribėgtų likusio variklyje antifrizo. Atsisuki pompą laikančius 2 varžtelius ir lenkdamas į didžiojo dantračio pusę išimi pompą. Tenai dar išbėgs antifrizo tad jei nenori prilaistyt būk pasiruošęs indą. Surenki atbuline tvarka, tik uždėjęs pompos dantratį sureguliuok pompos ir didžiojo dantračio tarpelį. Nepadaryk per laisvo ir neįveržk. Naujai pompai būna sandarinimo žiedelis tai hermetiko tepti nereikia. Tik pompos dangtelį dedant į vietą aš tepiau hermetiko kad tepalo neleistų. Surinkęs užpili antifrizo ir nuorini sistemą. Nuorink ant termostato esantį kaip padangos ventykiaus kamštelį, po to pečiuko radijatoriaus nuorinimo varžtelį šlangoje atsukęs. Ir pavažinėjęs siek tiek vėl dapilinėk antifrizo kol sistema pilnai nusiorins. Jei kils neaiškumų rašyk arba skambink. SĖKMĖS
