Puslapis 1 iš 3
		
			
				dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Tre Spa 13, 2010 6:22 pm ramaz25
				taigi, turiu laguna 2.0 dci 150. kai nupirkau, is pradziu netrauke, buvo visiskai buka. viena kart kuriant pamaciau duma is po variklio, smirdejo tarsi kas sviltu. kas idomiausia po to pradejo traukti vis geriau ir dabar megaujuosi visais arkliais, bet.... pradejo eiti dumas is variklio pro tepalo uzpilimo dangteli (dumas eina tik atsukus dangteli). numoviau alsuoklio slangute, pro ten irgi sekmingai eina dumai (kaip is kokio duslintuvo....) tepalu lygio neturejau progos pasekt, nes nedaug pravaziavau. pats variklis purvinas nuo tepalu. yra iskelta nemazai versiju del tu dumu atsiradimu, pradedant ziedais, stuomuokliais, baigiant alsuokliu ar net katalizatorium. gal kas susidure esat ir galit patart nuo ko pradeti ziureti pirmiausia. beje numoves alsuoklio slangute uzspaudes palaikiau. sako jei ziedai sueje turetu buti gerokas snypstelejimas atleidziant, bet taip nebuvo..... taigi sis testas tarsi sako, kad galbut su ziedais viska tvarkoje. gal kas daugiau kokiu gudrybiu zinot kaip tikrint? tiesa atsukto dangtelio irgi nepritraukia variklis, tas smagiai kratosi. apsukos nesokineja, eina kaip pasiutus. labai nesinoretu parduoti, nes per trumpa laika pamegau si auto (pries perkant turejau dideli nusistatyma pries renault 

)
aciu is anksto
 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Tre Spa 13, 2010 7:58 pm ErnasGTD
				šiaip dėl dūminimo iš propkės tai dažniausiai būna jau žiedai į pabaigą, ištrauk tepalo matuoklę ir pažiūrėk ar iš jos eina paras, šiaip gali liaudiškai patikrint pas variklį ar gera kompresija, nuimk propke variklio ir uždenk ją delnu jei gera kompresija jausis labai stiprus traukimas į vidų, jei traukimas į vidų vos jaučiasi tai jau nekas.
			 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Ket Spa 14, 2010 6:04 pm ramaz25
				matuokle eina kartu su kamsteliu, tad nustatyti ar per ten eina dumai sudetinga 

 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Ket Spa 14, 2010 7:15 pm ErnasGTD
				na pas mane 2.2 dci, tai matuoklė stovi atskirai nuo kamštelio, šiaip pirma kartą girdžiu kad ir matuoklė ir kamštelis būnų tame pačiame,bet gal naujasniam variklį ir taip, neteko susidurt, o kaip su traukimu pro kamštelį?
			 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Pen Spa 15, 2010 4:26 pm ramaz25
				sunku su tuom kamsteliu 

 prie jo pritvirtinta matuokle, taigi su tais traukimais ir taip toliau sudetinga viska nustatyti, nes pakeli kamsteli aukstyn ir kabo jis, nes matuokle kazkur vis dar laikosi.... taip jau vat yra su tais naujais auto varikliais. is pradziu kai nusipirkau gal 15 min ieskojau matuokles, neradau, tada sedau prei pc, atsikapsciau variklio nuotraukas, bet ten matuokles irgi nebuvo.... taigi atsitiktinai atsukes kamsteli radau 

beje, pirmadieni darau kompresijos patikrinima, jei su ta viskas ok, tada pirmas darbas bus (oil breatible valve) vadinasi alsuoklis, bet valve reiskia voztuva, tai kazkas su tuom susije. pastebejau kad ir tepala leidzia, o uzsienio forumuose raso kad kai eina dumai ir leidzia tepala dazniausiai buna kaltas tepalu alsuoklis. jei ir tas nepasitvirtins tai tada nebezinau kur dar reiks lyst :/
 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Pen Spa 15, 2010 7:39 pm rytis858
				turim ta pacia beda. viens prie vieno tas pats pas mane. matavau kompresija viskas super. variklis traukia ir dirba puikiai. va ir galvoju kad kazkaip su tuo alsuokliu reiktu pabandyt kazka. nes nuo to dumijimo per matuokle ir alsuokli isiurbimo slangos nevaikiskai tepaluotos. atkapstysi kazka duok ziniu kokiu
			 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Šeš Spa 16, 2010 8:40 am Runce
				Renault dyzeliukai jautrūs EGR vožtuvo užsikimšimui,ar valytas pas tave?antras dalykas,pažiūrėk dirbančiam varikliui aušinimo išsiplėtimo bakelyje ar neburbuliuoja skystis,manau dūmingumui iš variklio nemažai įtakos turėtų daryti katalizatoriaus užsinešimas irgi.Kaip reikalai su vožtuvais?ar nebarška kartais?
			 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Šeš Spa 16, 2010 2:22 pm ramaz25
				pridaviau dabar matuoti kompresija. beveik neabejoju nebus jokiu problemu su tuom. sekantis darbas bus alsuokliai. jei ir ten nepasitvirtins eisiu prie katalizatoriaus ir to erg voztuvo, nors renault atstovai sako kad tai neturetu itakoti dumijimo pro kamsteli. visgi internete pilna info kad tai visgi gali itakoti. dar radau kazkoki (PCV hose for blockage). tik negaliu issiverst kas tai yra. kaip ten bebutu duosiu zinot ka radau 
 
 p.s. kiek laiko jau varineji su tuom dumijanciu varikliu.
 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Šeš Spa 16, 2010 4:13 pm rytis858
				vazineju jau 5menuo. viskas siaip lb gerai. isskyrus tai kad tepaliuko dasipilt reikia karts nuo karto. egr voztuva ardziau viskas ten tvarkoje. o del katalizatoriaus, tai kiek suprantu jei butu uzsineses netrauktu auto visiskai! siaip tas dumas is matuokles gazuojant mazeja. o pas tave kaip?
			 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Šeš Spa 16, 2010 4:27 pm ErnasGTD
				
			 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Šeš Spa 16, 2010 5:28 pm rytis858
				na jei kompresijai visiski ragai, tai nieks ten nieko nebesusiurbineja gazuok negazaves
			 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Sek Spa 17, 2010 11:04 am ramaz25
				nebandziau su tuom pagazavimu. vienam sunku pasiziuret 

 nieko pirmadieni turesiu daugiau atsakymu. o tepalas dingsta, nes uzsikisus alsuokliams, ji stumia pro kur papuola. mano variklis kaip reikalas apvarvejes ir po pasivazinejimu kur nors pasistacius matosi po varikliu prilasejusio tepalo. beveik visi raso kad esant tokiems simptomams buna uzsikises alsuoklis. kaip sako renault centre finger cross 

tikiu kad issisuksiu be variklio keitimo 

p.s. pritariu del katalizatoriaus, tikrai variklio trauka turetu mazeti jei sis uzsikises. panasiai turetu buti del to erg voztuvo.
 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Sek Spa 17, 2010 1:35 pm rytis858
				bet tai tada gautusi, kad alsuoklis uzsikises kazkur varyklio viduje?????????
			 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Pir Spa 18, 2010 6:15 am ramaz25
				pagaliau issiverciau kas yra pvc hose. pasirodo tai karterio alsuoklis ar dar kitaip karterio ventilevimo zarna. taigi pirmas darbas po kompresijos visgi bus butent sitas daiktukas +karterio ventilevimo separatorius?? lyg tai taip issiverciau per google.... bet kokiu atveju, teks tikrint daug slanguciu 

 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Pir Spa 18, 2010 5:10 pm ramaz25
				sakk, kokie buvo kompresijos parodymai pas tavo varikli. man tipo sako kad mano variklio negerai, pirmas cilindras 265 psi, kas iseina ~ 18 bar. sako turi buti apie 320 psi, kas yra 22 bar....
			 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Pir Spa 18, 2010 6:27 pm gps
				nu kiek atsimenu is mokyklos tai tokiu kaip 22bar tikrai nemokino 
 
  
 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Pir Spa 18, 2010 6:59 pm ramaz25
				verciau psi i  bar, uz tai taip ir rasau. nezinau kuom matuoja lt 

 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Pir Spa 18, 2010 7:02 pm rytis858
				pas mane 20 su trupuciu visuose. o jei 18 tai tikrai nera blogai, ta prasme blogai iki tiek dumas per alsuokli butu.
			 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Pir Spa 18, 2010 7:05 pm rytis858
				ir beje kompresija yra matuojama BAR. tad gps sypseneles be reikalo, o mokykloje ta klase pakartot reiktu. cia ne vieta ir ne laikas pasaipoms.
			 
			
		
			
				Re: dumai pro tepalo kamsteli
				
Parašytas: 
Pir Spa 18, 2010 7:11 pm gps
				nesisaipau.sita sypsenele tikrai nenuorejau nieko izeisti.tiesiog man tai sypsenele i tiek.atsiprasau jej izeidziau