Puslapis 1 iš 2
dumija

Parašytas:
Šeš Spa 02, 2010 11:02 am
Miksius
sveiki, pas mane 19 dci, meta juoda duma panasiai nuo 2000 apsisukimu. voztuva buvau issiemes tai jis gan svarokas, tik matosi daug sodziu kolektoriuje. gal jau purkstukams atejo galas ir dar kartais ant laisvu apsuku pradeda trukcioti motoras, kazi kame cia bedos
Re: dumija

Parašytas:
Tre Spa 06, 2010 5:56 pm
raimiss
laguna2 1.9dci dumija kaip garvezys

Parašytas:
Tre Sau 12, 2011 12:24 pm
saulius1
Re: dumija

Parašytas:
Tre Sau 12, 2011 6:00 pm
ErnasGTD
gal tiesiog išpjautas katalizatorius del to ir dumina, juodi dumai nieko baisaus,svarbu mėlyno nemestų.
Re: dumija

Parašytas:
Ket Sau 13, 2011 8:55 am
Nerijus
itariu, kad turbai ragai... nupirkai masina su turba iki turgaus...
Re: dumija

Parašytas:
Ket Sau 13, 2011 8:57 am
Nerijus
o pradek ziuret nuo turbos aseles klibejimo. pasileisk vamzdi nuo turbos, kuris eina i IC ir pasiziurek koks aseles klibejimas, ar nera isilginio klibejimo.
Re: dumija

Parašytas:
Ket Sau 13, 2011 1:52 pm
GoRiZ
Re: dumija

Parašytas:
Ket Sau 13, 2011 4:49 pm
rytis858
cia zmogaus ir negasdina. tiesiog yra konstatuojamas faktas. o kad turbina lb silpna vieta situ varykliu cia faktas negincijamas. man ir visokiu reikalu buvo, ir dumijo ir netrauke ir tepalai dinginejo. versiju buvo tiek kiek meistru. kol nusprendziau vazinet, pakol uzsilenks kazkas. uzsilenke turba, pasikeiciau ir neliko jokiu bedu, vaziuoja super.

Re: dumija

Parašytas:
Pen Sau 14, 2011 2:25 pm
ErnasGTD
juodi dumai su turbina nelabai susiję, jei mėlynas dumas, tuomet taip.
Re: dumija

Parašytas:
Pir Sau 17, 2011 12:49 pm
Nerijus

juodas dumas atsiranda tada, kai yra per riebus misinys(aisku nekalbu apie suodzius is duslintuvo). tai manau atsakymas aiskus, kaip susijes juodas dumas su turba.

beje turbai vis labiau linkstant juodas dumas pasikeicia i balta duma, nes motoras pradeda deginti tepalus ipuciamus kartu su mirstancios turbos slegiu(atsiranda didele galimybe motorui "eit i raznosa"). melynas dumas atsiranda esant velyvui degimui ir nesudegant kurui arba kai tepaliniai ziedai nebeatlieka savo darbo.
Re: dumija

Parašytas:
Sek Vas 05, 2012 8:12 pm
nenormaliuda
o,del ko dumina baltai,salta uzkuri jokio dumo,o po to eina toki kaip garas ir gana daug.egr valiau,filtrai pakeisti,tepalas irgi.
Re: dumija

Parašytas:
Ket Geg 17, 2012 1:09 pm
artmas
tai ka reik ziuret del to dumo ismetimo? pas mane irgi uzspaudus ismeta juoda duma o poto norm. lievai atrodo ziurint pro veidrodeli:)
Re: dumija

Parašytas:
Šeš Geg 26, 2012 11:54 am
biesas81
pas mane 2.2 110kw. 2003m. irgi buvo pradeje stiprei duminti,nuvariau pas kieta speca ir uzblokavo ta voztuva,sake jis tik del ekologijos,jo visai neraikia,nes kai pradeda apsinesineti tai blogai vaiksto ir kuro misinys per riebus buna del to ir dumina (jis prieki virsui stovi prie kolektoriaus),dabar kaip ledas ir ekonomiskumas zenkliai pagerejo.Sake daug kam jau tvarkes ta voztuva.
Re: dumija

Parašytas:
Šeš Geg 26, 2012 11:32 pm
Valdelis
po tokiu tavo EGR uzglusinimu ir atsiranda kitos temos kodel dumija, kodel turbina issijungineja... Cia ne saovietine technika viskas surista tarpusavi, mano nuomone jei idejo gamintojas turi veikti ir atlikti savo paskirti...

Re: dumija

Parašytas:
Sek Geg 27, 2012 8:19 am
artmas
draugo klausiau del dumingumo sake jog jam taip pat buvo, tai patare daryt kaip jis salino si duminguma, sake pramink dugnais

iki 200km/h zodziu gerai palakstyt ir viskas bus tvarkoj
Re: dumija

Parašytas:
Sek Geg 27, 2012 10:57 am
Valdelis
taip sitie varikliai nepritaikyti vazineti pensininko rezimu

Nes uzsinesa kolektorius EGR ir ko pasekoje atsiranda dumingumas... reikia karts nuo karto pradegint

DD
Re: dumija

Parašytas:
Ant Geg 29, 2012 3:22 pm
biesas81
daug visokiu pamastymu ir paterimu del EGR ,katalizatorius ir EGR yra skirta del ekologiskumo!,kas mate kad autosporte butu sie dalykai !? ir pripazystu si patarima,kad padeda kartais gerai pragrezti,prasukti varikli-prasivalo! Sis variantas galioja ir benzininems varikliams.
TUVLITA ir dumingumas

Parašytas:
Tre Bir 13, 2012 9:28 am
alpha
Sveiki,
su sava Lagunike negaliu pereiti techninės apžiūros...

visa bėda tame, kad kai pas mane užkalė variklis, subyrėjo ir katalizatorius, todėl vietoje jo liko tik skylė...

Nuspaudus gazą iki 4850 apsukų dūmingumo stulpelis pakilo iki 9.99%

kada gali būti tik 3%

ką įmanoma padaryti tokiu atveju kad dūmingumas sumažėtų iki reikiamų procentų neturint katalizatoriaus?
P.S. pagarba visiems atsakiusiems

Re: TUVLITA ir dumingumas

Parašytas:
Tre Bir 13, 2012 2:18 pm
audregeris
Imk lauka oro filtrą. Tai truputi sumažins dumingumą, ir EGR isivalyk, turėtu pamažėt. Prieš varydamas TA pagainiok ją

ir padėk 50LT ant sėdynės ir išlipdamas sakyk jums ant arbatos

Daugiau nežinau ką patart

Re: TUVLITA ir dumingumas

Parašytas:
Tre Bir 13, 2012 3:30 pm
Mukada
kiek žinau tai katalizatorius dūmingumo nemažina