Runce » Tre Vas 13, 2013 9:29 pm
naujesniems renukams keičiant diržą reikia turėti spec.velenėlių fiksavimo įrankius kuriuos turi labai labai retas servisas,todėl dažniausiai diržas keičiamas yprastai,kaip ir visoms mašinoms,tokiu atveju,iš pažiūros,atrodo,kad diržas pastatytas gerai,bet prijungus kompą - pasimato per didelis neatitikimas laipsniais tarp velenėlių padėčių,iš to seka,kad davikliai fiksuoja skirtumą laipsniais,jei skirtumas per didelis - kompas meta klaidą ir stato variklį į avarinį režimą,vat ir gaunasi,kai tu duodi gazo - kompas pakoreguoja įpurškimo kapą šiek tiek,matyt to užtenka,kad skirtumas tarp velenėlių išeitų už leistinų ribų ir kompas meta klaidą,beje aš diržas nebūna peršokęs mano išsakytu atveju.Buvo man toks pat atvejis kaip ir tau..ilgai teko pasimurkdyti,kol vienas žmogus paprotino patikrinti su spec.įrankiais,kaip uždėtas diržas,čiut čiut buvo negerai,bet kaip perstatė - užsibaigė klaidų mėtymas.Manau ir tau gali būti toks variantas,nors aišku yra daug ir kitokių priežąsčių kai tokią klaidą meta.Kitas atvejis buvo (ne man),kad klaidą irgi metė prie tokių pat sąlygų - buvo pradegęs stūmoklis,nors važiuoti tas netrukdė ir nesijuto jokio variklio darbo pasikeitimo,tik išlėkus į užmiestį dingdavo tepalas po truputį..po miestą trinantis tepalas stovėjo normoj.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota
