Puslapis 23

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Pir Spa 18, 2010 7:17 pm
gps
ir beje dyzelio kiek pamenu maziausiai turi buti 30 bar maziausiai jej maziau 30 tai praktiskai jau ragai

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Pir Spa 18, 2010 7:20 pm
gps
rytis858 rašė:pas mane 20 su trupuciu visuose. o jei 18 tai tikrai nera blogai, ta prasme blogai iki tiek dumas per alsuokli butu.

tai gal benzinas pas tave?nes dyzeliui jau maziau 28 arteja miegas ilgas

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Pir Spa 18, 2010 7:55 pm
ramaz25
nereikia svaigti, susiradau kiek turi buti naujo, pasirodo 310 psi, kas yra 21 bar. is kur cia istraukei po 30bar? benzo beje buna apie 10-12 bar (ne turbo)
ps. tie 18 man ir nepasirode labai blogas skaicius, bet ieskosiu kitu meistru, nes atstovybeje tai dundukai. ataeinu ir pats pasakau kokius darbus reikia ziuret.... ir lietuvoj tokie budavo ir cia ne geriau. nori gero meistro kreipkis i garazus ar cpecializuotas firmikes.

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Ant Spa 19, 2010 4:43 am
rytis858
gps cia jau komonrail varykliukai. kuriems kompresija yra mazinta. naujiems varikliams apie 21 buna. 30 ar 32 jau praejes etapas. pagooglink ir be problemu isitikinsi. o del meistru, tai kita kart kai varysi nesakyk kodel tikrini kompresija, paziuresi kaip tada. nes kai pasakai, tada bet koks nukrypimas nuo normu, nors ir nebaisus, bus lb blogai

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Ant Spa 19, 2010 10:35 am
Runce
Teisingai Rytis sako..pas paprastus "traktoriukus" kompresija būna apie 28-30,o čia pilnai pakanka 19,beje gamyklos atstovai prancūzijoje sako,kad jei yra 18 - tai labai normalus variklis dar,nes nuvažiavęs nuo konvejerio ir pavažinėjęs apie 3 metelius varikliukas parodė 19..darykit išvadas.antras dalykas,kolegos,ar niekas nepagalvojo,kad paprasčiausiai gali būti prikepę žiedai..juk čia dyzelis..

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Ant Spa 19, 2010 1:26 pm
rytis858
tai viskas tvarkoje del prikepimo. bet jei visgi prikepimas ir yra ir kompresija tebunie visuose po 18, tai isvada persasi kad neturi del kompresijos trukumo tokio, dumyti per matuokle. alsuoklis tada????? nors siandien kalbejau su vienu "auksarankiu", tai issriso reikala kad gali per turbinos tepimo griztama dumus pust i karteri jei turba nebefontanai. kaip jums klubieciai tokia versija?

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Ant Spa 19, 2010 4:53 pm
ramaz25
pasiemiau savo auto is sudarankiu. parvariau namo, atkisau kamstuka ir daviau apsuku. ne tik dumai dingo bet ir kamstuka tiesiog priciulpe. jei turesiu pats laiko pabandysiu susirasti alsuokio skirstytuvas ar kazkas tokio (pcv separator pagooglinkit) sako jei tas uzsikises ir tepalus varo ir dumina. beje del tos turbo griztamos slangos gal irgi variantas, bet tada turi ieskoti kur tepalai dingsta bet kokiu atveju. kai turejau mondeo (2.0 tddi) tai tepalu nuo pakeitimo iki pakeitimo ne laso nepildavau. ka ipildavau, ta ispildavau. pats variklis irgi buvo svarus, jokiu apvarvejusiu tepalu. gi pas mane sitas apvarvejes kaip reikalas. ka gi, kapstysiuos toliau. bandysiu visiskai nuplaut varikli ir ziuret is kur varva.

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Ant Spa 19, 2010 6:48 pm
rytis858
na jei turba i gala tai visas tepaliukas interkolerio slangose ir radiatoriui, kuri dirbdamas varykliukas lb tvarkingai su oru pasiima sudegina ir per glusa i ora melsvo dumelio pavidalu. zodziu ant savaitgalio pabandysiu pasiknist po alsuoklius

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Ant Spa 19, 2010 7:26 pm
rytis858
paskaitinejau cia apie ta separatoriu. nlb prikirtau kur jis gyvate randasi. bet prancuzu forumuose raso, kad yra su juo bedu, tiksliau su teisingu jo veikimu. jis ten kaip skirstytuvas kazkoks ir jei kazkas ten uzsikisa ta ir prasideda tas dumijimas ir tepaliuko varymas i isiurbima.primirsau jau varliaedziu kalba truputi, tai ne viska galiu isverst, o google kai isvercia tai ojoj. ne tepalas, o aliejus ... zodziu....

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Tre Spa 20, 2010 4:45 pm
ramaz25
as vat irgi nzn kur tas prietaisas sedi. del turbos tu teisus, varytu melyna dumeli, bet taip nera. krc, reiks panarsyti, paieskot foto ir pan, gal pavyks atsikasti kur tas daiktas slypi :)

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Tre Spa 20, 2010 5:38 pm
rytis858
tas separatorius yra ta dezute kur ir tepalo matuokle, ir alsuoklis. nuimant ji reikia pora varztu atsukt, ir slangute nuimt kur is karterio ieina. ir visa ta reikala isplaut benzu galingai.

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Pir Lap 08, 2010 6:58 pm
ramaz25
o ar padejo tau? nes mano ko gero turba i pabaiga. buvau nuvares mechanikui, sake pilnos slangutes tepalu. isvale, bet jau dairausi naujos turbo.

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Ant Lap 09, 2010 8:40 pm
rytis858
tai slangos tepalu pilnos gali ir del turbos but, bet ir del to kad dumija per kamsteli, nes tada automatiskai ir per alsuokli varo. varysiu savaitgali i garaziuka pabandysiu plaut. duosiu zinot kaip

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Sek Lap 21, 2010 12:18 pm
ramaz25
ar pavyko ka nuveikti? as ketinu pjauti katalizatoriu, daugiau jokiu uzsikabinimu nebeturiu, jei ir tai nepades, teks ardyti turba, jei ten kirminu nerasiu, tai teks laukti kol variklis uzlinks :twisted:

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Tre Lap 24, 2010 7:04 pm
audrius3585
Labai idomu kas pavyko,pas mane irgi visas oro cirkuliavimo sistemos pilnos tepalo(nu kibirais nebega,bet lasiuku yra),nuo turbinos iki intercolerio ir t.t.
Kaip isvalet ta alsuokli ar padejo? Tikrinai savo turbinos asele su sparnuote ,tai jokiu judejimu,viskas ciki.

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Pir Lap 29, 2010 7:03 pm
chiopas
Yra ir pas mane tas pats pūtimas per tepalo matuoklę :) Nežinau vienas meistras sake kad kazkiek turi eiti garas tai taip nieko ir neziurėjau o dėl tepalo oro šlangose tai turbinos reikia dairytis nes man taip buvo, iš pradžių tepalas dinginėt po biškį pradėjo o po to jau vos ne kibirais pyliau ir dūmą juodą kaip reikiant metė tai išardžiau turbina ir pasirodo kad šakės jau jai buvo :) Restauravimas Kaune kainavo 950lt :) Tik db laguna šiandien gatavai užduso :(

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Pir Sau 17, 2011 12:43 pm
Nerijus
galiu ir as is savo varpines paporinti. pirkau laguna(1.9dci) su turbinos defektu. pasikeiciau turbina, motoriukas dirba kaip laikrodis, kuriasi puikiai, traukia gerai. atsukus tepalo uzpylimo dangteli eina siek tiek nagaras, atjungus vamzdeli is varikli bloko i alsuokli - pucia smarkiau. per tepalo nubegimo vamzdeli(nuo alsuoklio i bloko apacia - karteri) nepucia. is vamzdelio, kuris eina i issiurbimo vamzdi is alsuokliu eina nagaras ir parkelia tepalo garus. ko pasekoje vamzdziai iki turbos ir nuo turbos vel apsitepalavo. del kompresijos leako kazkaip nesitiki, nes varikliukas ir traukia ir kuriasi kaip laikrodis. juolab turejau S40 1.9TD su renault motoriuku, tai nagara pute smarkiau, bet tepalu nekeldavo. is esmes itarima kelia alsuoklis ir katalizatorius(egr svarus). ar alsuoklyje turi buti tepalo nusodinimo filtriukas? pati alsuokli bandziau plauti su nefrasu. bandziau papusti per vamzdelius, tai puciasi lengvai i visus. toks jausmas lyg nenubega susikaupes tepalas i karteri... kaip suprantu si problema pas siuos motorus dazna, tai gal kazkas sugebejot ja isspres?

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Ket Bal 28, 2011 2:14 pm
ramaz25
taigi po beveik 6 men dumijimo pagaliau nusprendziau paardyti savo laguna. issitraukiau oil separator, tikejausi dezutes, o issitraukiau visa deze, kuri prisukama net 8 varztais, o iki to teko dar panasiai atsukt. paputinejau, visos skyle veikia kuo puikiausiai (ju net 5). taigi sis variantas atkrito. pastebejau idomu dalyka, oro slangoj buvo tepalu, ne tai kad begtu atidarius, bet jo buvo ik pat beveik filtro (ant oro filtro tepalu nebuvo). tada patikrinau intercoolerio slanga, ten sausa, sparnuote sukasi lengvai, asele tik truputi juda. daugiau ardyti pabijojau, bent jau kol kas.
dar vienas pastebejimas, tepalai nedingsta, o jei ir taip, tai labai nezymiai. tiesa, viena kart yra teke dapilt, bet itariu tai bus susije su tuom kad truputi pagreziau vezdamas zmona i gimdyma, nuo to karto (kokie 5000 km) nedapyliau ne laselio.... kas nepatiko 2.0 dci katalizatorius labai nemalonioje vietoje ir ji issimti tikrai sudetinga, taigi teks ieskoti kas ta darba atliktu uz mane (machanikas kuriam pastoviai priduodu savo masinas irgi atsisake to malonumo). tikiu kad iki rudens pavyks ir ta iskrapstyt tada ziuresim kokie rezultatai.
bendroj sumoj nuo spalio nuvaziavau apie 9000 km, per ta laika dumija nei daugiau nei maziau, trauka siek tiek pagerejo ir kas idomiausia niekada dar nebuvio tokios grazios kuro sanaudos.... misriu rezimu dabar uztenka 6.2 litro.... spali net trasoj nepavyko nuleist zemiau 6.5.....

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Pen Bal 29, 2011 1:28 pm
Runce
Ramai,čia pas tave LagunaIII ?Nes žiūriu kad kalbi jau apie 2,0dci..

Re: dumai pro tepalo kamsteli

StandartinėParašytas: Sek Geg 01, 2011 6:32 pm
minotauras11
Runce rašė:Ramai,čia pas tave LagunaIII ?Nes žiūriu kad kalbi jau apie 2,0dci..

Arba L2ph2.