Pagaliau atejus ziemai, matyt didzioji dauguma cia esanciu (ypac dyzeliu) Renuku savininku nerimastigai kas ryta seda prie savo auto vairo ( bent jau as tai tikrai


Ziemai su savo Renuku mes kaip ir pasiruoseme: tepalai; filtrai, skysciai ir akumai nauji... dyzeliukas is koloneles.
Bet ryte ( po to, dienos eigoje viskas ok ), stebiu tokia tendencija: pakaitinus keleta sykiu zvakes, paspaudus "start" - agregatas pradeda vestis, t.y. akumas suka, suka, suka kol uzgriebia (kaip suprantu kura) ir tada pradedama dirbti. Uzvedimo procesas trunka na 5-8 sek.
Viena ryta pameginau padaryti eksperimenta: pries vedadant atidariau kapota, bei rades taip vadinama "kriause" ( ji buvo nezusalusi, nesusitraukusi) papompavau rankiniu budu kura. Tada sedau vesti auto, ir ulialia, uzsivede palyginus kaip uoga.
Diena su uzvedimu po to problemu nekyla.
Toks ispudys, kad masinai pastovejus ilgeliau, kuras "pabega" atgal nuo siurbliuko matyt, ir tada ryte variklio vedimo laikas pailgeja, kol pasiekiamas kuras.
Na ir kokie cia galimai butu fizikiniai, cheminiai ar mechaniniai desniai butu?
