Suprantu, kad mieliausia tai, kas prie sirdies (garaze

), BET:
Visi trys dvilitriniai varikliai yra prasti, tiek tavo minetas 2.0IDE (F5R), tiek 2.0 (F4R), tiek 2.0T (F4Rt).
F4R greitai sudyla paskirstymo voztuvai bei guoliavietes, o konstrukcija tokia, kad suremontuoti praktiskai nera galimybiu. Taip pat dazni faziu reguliatoriaus gedimai, paskirstymo velenu zvaigzduciu sudilimas). Turbininiame variante ir turbina gana daznas gedimas.
Apie dyzelius. Kur kas paprasciau rasti benzininio variklio gedima, nei dyzelio. Benzinui uztenka kad paduodamas kuras ir yra kibirkstis - ir jis vaziuoja. Su dyzeliu to tikrai nepakanka. Svarbus tiek zemo, tiek auksto slegio siurbliu mechaninis darbas, elektrine dalis, kuro slegis, purkstuko bukle ir t.t., ir viska patikrinti nera taip paprasta, kaip benzinui, reikalingi specialus irankiai ir iranga gedimui nustatyti bei tam sugaistama daugiau laiko, ir aisku pinigu. Tuo paciu servisu, turinciu patikima dyzelinio variklio komponentu diagnozavimo iranga - vienetai. Galu gale turbinu bedos, kurios yra gana daznos, ir kuriu remontas iskaitant pakeitima kainuoja keturzenkles sumas.
Dyzelis yra gerai, kol nereikia remontuoti. Taigi, perkant naudota dyzelini auto labai didelis klausimas, ar sutaupysi, ar pralosi lyginant su benzininiu.