Puslapis 1 iš 1
SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Ket Lap 01, 2012 4:07 pm
xanax
Sveiki,
Siandien iskilo problema:
Siandien vaziuojant pradejo mirkset arba pastoviai degt SERV,ausinimo ir tepalo lemputes.Visos trys dega,mirksi arba uzgesta vienu metu.Uzsidegus pastoviai,vokietis robotas pradeda kazka burbet.Vokiskai nelabai suprantu,tik "ol"(tepalas) ir "anhalt"(reikalauja sustoti).Davus gazo,apsuku,lemputes uzgesta,ant laisvu ar mazesniu apsuku vel mirksi arba dega pastoviai.
Tepalus ir spilka ir kompas rodo norma,lasejimo nera,tepalai pusiau sintetiniai keisti pries 5000km,tikrai ne atrabotke dar.Antifrizas normoj.Variklio darbas ir trauka nepasikeitus,dirba normaliai,variklis neperkaista,net judant piko eilej siandien i kapines.
Ka galetumet patart?Cia kompo kokie davikliai grybauja ar rimtesnes bedos?Vienas pazystamas patare pries varant i diagnostika nuimt ir uzdet akumo klemus.
Is anksto dekui uz patarimus,nejauku vazinet su deganciom tepalo ir ausinimo lempikem

Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Ket Lap 01, 2012 6:03 pm
qwerty
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Ket Lap 01, 2012 8:23 pm
xanax
1.Kaip patikrinti tepalo spaudima ir davikli?
2.Kur randasi tepalo spaudimo daviklis?
3.Kas gali buti blogai tepalo filtrui,jei jis pakeistas kartu su tepalais pries mazdaug 5000km?
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 02, 2012 6:54 am
remigijus
jei tepalas pigus jis praranda savo tepimo klampumo savybe ir neuzkele spaudimo todel daviklis fiksuoja tepalo stygiu ir jei filtras uzsikises taip pat neprapuce tepalu del to rodo trukuma tepalo spaudima patikrini issukes tepalo spaudimo davikly ysukus tepalo slegio monometra ir parodo koks spaudimas auto.
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 02, 2012 7:22 am
xanax
koki spaudima turetu rodyti manometras?
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 02, 2012 9:01 am
qwerty
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 02, 2012 5:03 pm
xanax
Dekui uz info,ieskosiu kur galima tepalo spaudima patikrint.
Dar papildau-kol variklis saltas,viskas normaliai.Tik variklis pasiekia darbine temperatura-pradeda mirkset,o paskui dega tos trys lempeles,prigetsa trumpam tik tada,kai judi is vietos pirmu begiu.
Beje sorry,suklaidinau,dega ne SERV,bet STOP+tepalas+ausinimas
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Ket Lap 08, 2012 8:00 pm
xanax
Zodziu,buvau pas motoristus.
Ant laisvu apsuku rode 0,5bar ,ant 3000 2,6bar.Mazai.Susilus varikliui,dar pakrito slegis.Nueme karteri,paestas tepalo siurblys,siek tiek ir indeklai.Pakeite siurbli(srotini),ipyle XADO 2 tuteles,sake po mazdaug 500km dar 1tutele reikes ivaryt ir su tuo stebuklingu priedu dar prariedesiu iki 50 tukst km.Sumokejau 580lt.
Pavazinejus mieste,vel uzsidege Stop,tepalo ir ausinimo lemputes.Paskambinus meistrui,patare ignoruot lemputes,tipo XADO prarasidirbs,atsviezins indeklus ir viskas susitvarkys.Bet kazkaip manes neitikino...nezinau ka daryt,itariu reikes pradet ieskot kito variklio....Bet tai vel-srotinis variklis 500-600lt,jei ne daugiau+darbas+,zinoma,tepalai,tepalo filtras,galbut pagrindinis dirzas,dar reikia moket nupirkt varikli neuzdrozta...Zodziu,gali kainuot 2000lt ir daugiau.
Ka patartumet?Pasimetes esu
Parduot ar dalim leist tai ka as zinau...rudziu jokiu nera,visi kiti mazgai veikia puikiai vaziuokle pavasari sutvarkyta,niekas nevarva nelasa,su elektronika irgi vargo neturejau,nors daugelis lagunistu skundziasi elektroniniais kaprizais,o ir priprates prie masinos per metus...
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Ket Lap 08, 2012 8:22 pm
sHadow
Kad šiaip variklį galima perrinkti už kokius 1200-1600. Aš kalbėjau dėl saviškio, pas mane F3P mono 1994, tai sutavrkytų galvą atšveistų cilindrus, pakeistų tarpinę, vožtuvus kur reikia pakeistų. Dar pagal užsakymą galvą paplotintų milimetrais dėl didesnio suspaudimo. Tai maždaug kalba sukasi apie 1200lt. Vėgi, mano variklis senolis, 4 cilindrų... gal papasčiau su juo. Bet po tokio remondo linksmai riedėsiu dar +100-200tukst. kaip naujas ir žinosiu, kad su juo tikrai viskas gerai.
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 09, 2012 6:17 am
xanax
Kazkur skaiciau kad tokie varikliai kaip mano nelabai restauruojasi,o jei imanoma kazka padaryt,tai kainuoja labai brangiai,pigiau det kita varikli.Tik kur ji gaut kad padorus butu,nebent ieskot tokios pacios lagunos kuri dauzta buvo
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 09, 2012 9:00 am
millhouse
Nebejuokaukit su tokiom kainom... Ta masina vargei 2k verta, ka cia kalbeti apie variklio remontus uz 2000.... KAskokia nesamone... Jei paciam neiseis nieko pasidaryti,tai stumk ta masina tas lemputes atjunges ir nebekalbek juoku...
Buvo ir pas mane tokiu nesamoniu kai civika turejau. PRamushe galvos tarpine. NA ka, paskambinau servisistam, zodziu bure bure, ir pribure man kad reik tvarkyt viska ir kainuos apie 1200... Na ka, pasijuokiau saldziai ir spjoviau as y juos. Nusipirkau dinamometrini rakta, nauja tarpine ir alaus. Tarpine pasikeiciau per dvi dienas ( nes viena diena slifavo galva). Tai prie to pacio galvos atkelimo buvau ir kartery nusiemes , issikeliau stumoklius ,kad bendra vaizda pamatyti, tai dar uztrukau apie pusdieny. Zodziu galu gale viska susirinkau, tai sumoi gavosi su viskuo 280lt( kadangi 110 kainavo dinamometrinis raktas) , tai galejau ir indeklus pakeist ir tepalo pompa, bet nebuvo tam poreikio. NA ka, prasukau su tuo civiku dar 30k km ir pardaviau, kiek zinau po siai dienai vazineja zmogus patenkintas... O buciau klauses servisistu, tai velnias zino kiek pinigu butu teke atiduoti,.
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 09, 2012 9:16 am
sHadow
Jeigu pats turi ir laiko ir kantrybės savaime aišku kad galima. Aš pats turėčiau bent garažą, tai senai užsiėmęs tuo būčiau.

Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 09, 2012 11:02 am
millhouse
Net nezinau ar aplamai apsimoka uzssimt tokiom nesamonem, kai masina jau beveik y lauzyna reik vilkt, o mastoma kaip varikli kapitaliai tvarkyt.. Nebetie laikai gi,meti y shona ta masina, pasiemi kita ir vel drozi kol pradeda visos lemputes vaivorykstes spalvom degti. Nebent sergate `zigulizmo` sindromu ir ketinate tapacia ubage laguna simta metu eksploatuot:D
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 09, 2012 5:16 pm
xanax
Nu jei sakai 2k verta,nu parduodu,nu ir ka nuperku uz tuos 2k ar dadejes biski uz 3k?Kazkoki uzdrozta triperi kur neaisku kada kokie shudai prades lyst,su plikom padangom ir velniai zino kada keistais dirzais ir tepalais.
Beje pabandyk ipirkt 2000m nesupuvusia laguna su tvarkinga vaziuokle uz 2k Lt

Cia kalba eina ne apie kazkoki 94m puvesi su puse limono rida
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 09, 2012 7:58 pm
sHadow
Nu kodėl? Turiu triperį už 2000lt. 1994 metai, trantas kaip reta. Suinvestavau bapkių, keičiau akumą, diržus, duslintuvą, žvakes, babiną, dangtelį, tepalus, amortizatorius, spyruokles, bako plūdę ir porą fiškių. Suma nemaža, tačiau pasakykit ar mašina nuriedėjus daugiau nei 200 tukst. km šių dalykų keist nereikia? O esu matęs, kad net lagunos 2006 metų tokius kilometražus turi.

Beliko kėbulo darbai už ~2000lt ir technikinę praeisiu savo chodu iš pirmo karto. Variklis dar iš dalis gyvas ir traukia neblogai. Aišku svajoju apie volvo F3P modifikaciją su turbina, bet čia kaip sakant, ateityje, kai pasensiu.

)
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 09, 2012 10:16 pm
Bildux
Na del variklio remonto nezinau ar tai labai sudetinga siam varikliui, indeklus,ziedus pakeisti nemanau kad labai sudetinga. Bet blogiausiu atveju galima ir pati varikli pakeisti, 1,6 16v ejo ir i scenic, ir i megane, nera jie deficitas. Sukainuos su darbais ~ 1,5 tukst. lt, bet jei auto mielas, tai tikrai verta. Tuo labiau laguna 2000 metu, tikrai neapsimoka pardavineti su variklio defektu, nelabai ka gausi.
O atjungus lemputes kaip cia kazkas patare tai apskritai gali uzlekt. Bent jau jeigu man tokia auto ikistu, tai tikrai susirasciau ir atbaladociau.

Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 09, 2012 10:18 pm
xanax
Shadow,nepyk,netycia metus pataikiau...Pirkai 94m triperi ne triperi ir kada nezinau,bet is postu supratau kad susiduri su begale problemeliu.As saviske pirkau pries metus o mokejau 3500lt ir vargo jokio neturejau,isskyrus kad teko pasikeist tepalus,plikas padangas,ir barskancia priekio vaziuokle,nu dar kelias apluzusias plastmaseles.
O dabar man siulo uz 2000lt parduot

Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pen Lap 09, 2012 10:49 pm
millhouse
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Šeš Lap 10, 2012 8:42 am
xanax
Nu civikas mano darbui mazokas,nes daznai vazineju su pilna bagazine irankiu ar vidaus apdailos medziagu.
O siaip pasikonsultavau su pazystamais meistreliais,tai pasake,kad varikli galima gaut uz 500-800lt,pakeitimas apie 300lt,taigi galima sutilpt i 1000lt,be to,dar galima kelis litus gaut uz sena varikli.
Aisku,dar tepalai ir dirzai.Bet dirzai lagunoj keisti pries mazdaug 20k km,galima butu uzmauti tuos pacius
Re: SERV,ausinimo ir tepalo lemputes

Parašytas:
Pir Lap 12, 2012 12:38 pm
millhouse
Nebutinai civika, pasiimk accorda, pasiimk betkoki japona, tik ne nissana ir mitsubishi, ir turesi gera masina ,patartina honda arba toyota arba mazda kokia,simtas metu nebus bedu nei su varikliu nei su vaziuokle. Nors seip ar taip,renukuose sakyciau kaiptik kad varikliai geri, matomai pas tave ten kaskas blogai padaryta buvo ar kaskur rimtos problemos, kad indeklus net prasukti..