Cia del tu zvaklaidziu nueminejimo, neseniai ir as sau taip dariau, keistas pastebejimas, nuemus viena zvaklaidi (butu cilindras esantis arciausiai dirzo, tai speju pirmas? jame kompresija 8.5..), variklio darbas netrupucio nepakinta, nuemus kitus susipurto, pradeda netaip lygiai dirbti. Tiesa laisvais sukiais variklis dirba negraziai, jauciasi jog vienas cilindras neveikia taip kaip turetu, itariu kad tas su maziausia kompresija ir nereguojantis i zvaklaidzio nuemima.
Zvaklaidziai pakeisti, variklis 2.0 F3R dvi babinos, babina is kurios kibirkstis keliauja i ta nevisai veikianti cilindra neseniai keista (t.y nauja, o ne nauja deveta

).
Kompresija eiles tvarka nuo dirzo puses: 8,5 (ilasinus siektiek tepaliuko - 12); 11.0 (ilasinus siektiek tepaliuko - 13.5 ) ; 11.0 ; 10,2.
Pries ~ 14k km sudetos 4 kartos dujos, voztuvai nereguliuoti, gal kiek kalena. Ausinimo skystis nedingsta.
Gal kokiu nuomoniu, pasiulymu?